Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

tarkoitin: kun ajatus oli ostaa uusi, mutta olen ruvennut miettimään

virheettömän jos ostaa niin se siihen tuleva ensimmäinen vika tuntuu pahalta, eli: jos ostaakin jo valmiiksi hieman kuluneen niin on ne ensimmäiset käytönjäljet jo valmiina eikä itse aiheutetut niin enää haittaa

sama juttu on ollut Minulla taskupuhelimien kanssa: henkilöautoa en halua edes kokeilla: miltä se eka naarmu tuntuisi
 
ja siis etuilu tarkoitti, kun duken kanssa on se tienaamiskisa käynnisttä, kummalla ekana kelloraha kasassa, käyttetyllä etuilisin sen paritonnia
 
kelloraha kasassa
Screenshot_20230302_142218_Nordnet.jpg


Tässä taisin mokata tämän pelin. Ois vaan tarvinut istua käsien päällä, mutta kuset tuli housuun ja pokka petti.
Sama sulaminen Applen kanssa, siinä ois ollut vielä isompi tili mahdollista tehdä. :cry:

Siis pelkästään istumalla käsien päällä.
 
Minulla on hyvä vertailukohta, kun pitkään salkkuun ostin joulukuussa samalla summalla nordeaa millä olen toisessa kassassa leikkinyt osta-myy leikkiä

tällähetkellä lähes eurolleen tasapeli
 
Näköjään taas patteri loppunut kellosta. Kai sitä voisi harkita uutta pikkuhiljaa.

Tämä puhuttelisi:

 
tarkoitin: kun ajatus oli ostaa uusi, mutta olen ruvennut miettimään

virheettömän jos ostaa niin se siihen tuleva ensimmäinen vika tuntuu pahalta, eli: jos ostaakin jo valmiiksi hieman kuluneen niin on ne ensimmäiset käytönjäljet jo valmiina eikä itse aiheutetut niin enää haittaa

sama juttu on ollut Minulla taskupuhelimien kanssa: henkilöautoa en halua edes kokeilla: miltä se eka naarmu tuntuisi
Jos ostat käytetyn niin osta etes isämmaasta.


Ei maksettu mainos.

e: kello varsinkin saa niin paljon kolhuja arki"elämässä" että niistä naarmuista on ihan turha murehtia, niitä tulee kumminkin.
 
kello varsinkin saa niin paljon kolhuja arki"elämässä" että niistä naarmuista on ihan turha murehtia, niitä tulee kumminkin.

ei välttämättä

pian puolitoistavuotta työkellona



IMG_2406.JPGIMG_2407.JPG
 
yksi vika löyty

IMG_2408.JPG




tai sitten tämä musta teräs on kovempaa materiaa
 
mutta bezelissä näyttää kätetyissä paljon kolhuja olevan
Mulle on sattunu sitten ne kolhuttomat käytetyt...eikä ole juuri itsekkään saanu muualle kuin rannekkeisiin.

Ja onneksi on sen verran ikänäköä että ihan pieniä kolhuja edes näe.. 🤫
 
mutta pientä on teräksen naarmuuntuminen kun verrataan titaanituotteen pehmeyteen

IMG_2417.JPG
 
Tää ois kiva.

Anteeksi, mutta minulla on joku perversio skeleton kelloihin. Oispa 83k€ :kuola:

Miks työ kaikki tykkäätte vitun rumista kelloista? :D

Jos itellä ois kottikärryittäin rahaa, niin ostaisin vaan hienoja kelloja.
 
Back
Ylös Bottom