Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Miks työ kaikki tykkäätte vitun rumista kelloista? :D
a0ZZ2Ez_700b.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En jaksa kaivaa nyt. Jotain noita Omegoita oon itekin haikaillut, mutta sitten iskee aina realismi, että en minä tee vattujakaan millään tonnien kellolla.

Kitarat ja Hifi on se meikäläisen rahareikä. Nykyään ehkä pelkästään kitarat. Koitan just päästä Genen subista eroon.
 
on monta muutakin asiaa missä voi maksaa turhasta turhaan

esim. kello
esim. auto
esim. polkupyörä
esim. huushålli
esim. vinyyli vs cd
esim. olut(koskahan olen viimeki juonut kaljan kotona, en muista, kaikki tulee juotua ravintolahinnoilla)
 
on monta muutakin asiaa missä voi maksaa turhasta turhaan
Kämppä ja pyörä noista menee minusta vähän eri kategoriaan. Voi niissäkin toki hienostella, mutta asuminen liikkuminen on vähän toisella tavalla välttämättömyyksiä kuin kello ranteessa.

Pitäskin kattoa, jos ottais ton firman fillariedun, kun alkaa kääntymään niin, etten minä varmaan viiti nyt taloa ruveta ihan het vaihtamaan..
 
Nämä pojat taitaa tykätä shushista. Miksi muuten kukaan kantaisi sushilautasta ranteessa.

Pitäisi olla joku 40cm ranne ettei näytä ihan pöljältä.
 
Kämppä ja pyörä noista menee minusta vähän eri kategoriaan. Voi niissäkin toki hienostella, mutta asuminen liikkuminen on vähän toisella tavalla välttämättömyyksiä kuin kello ranteessa.

tarkoitinkin, että satasen ekkostakin näkee ajan, mutta voi sitä silti himiöidä tonnin kelloa

samoin kun tonnin pyörä ja viidentonnin pyörä
 
Back
Ylös Bottom