Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
unnamed.jpg

Jos saa ilmaisliput niin vois mennä, ehkä. Ei taida viittiä maksaa.
 
Kutsuitte?

katso liitettä 250719

Sama tylsä kaupan pulla.
Piffit
Oma savutsilisikritsåås
Muistaakseni täällä jaetun Sam-The-Cooking-Guyn ohjeen mukaan mukailtu pekonisipulihillo.
Juust.
Suunnitelma (hyväksi havaittu):
- perunasänpylä
- savuchilimayo
- herkkumaan suolikurkku
- jääsalaatti
- pihevi, medium, nauta 20% herkkurasvaa (maustettu, rillimauste, suola, mustapippuri)
- cheddar juust, paksu slaissi
(- ohuen ohut tomaattisiipale halukkaille, ite en välitä)
- pekonit
- karamellisoitu punasipuli
- hickory bbq-sauce (kerettiläinen santa maria)
- kanteen reunoille vähän Heinzia

5/5 ja sukat vaan pyörii jaloissa.

Kokeilen ekaa kertaa ikinä tehdä bataattiranuja, pitäähän kotimaassamme omassa keittiössä käsin vatkatulle valkosipulimajoneesille saada jotain kastettavaa.

Maxi peppuli.

Jälkkäriks Aino Vadelmasuklaata.

Hyi vittu mulla on huono olo illansuussa.
 
20-10v sitten kävin enää kahtesti

4-3vuoteen en ole käynyt kertaakaan

no, olen oikeasti, muistaakseni kaksi kertaa
Minä kävin n. parikymmentä vuotta sitten kolme kertaa viikossa uimassa.
Sitten n. 15 vuotta sitten muutaman kerran, sitten jäi. Mutta!
Viime lauantaina kävin ja taas keskiviikkona! Voisi ottaa ihan tavaksi taas, oli nimittäin yllättävän kivaa toimintaa - eihän sitä enää mitään jaksa kun ei ole käynyt mutta kivaa oli silti!
 
"Alko väläyttää vallankumouksellista ideaa: Alkoholijuomia voitaisiin myydä asiakkaan omiin astioihin."

Alkaa tulla yhä enempi tunkua ilmaisten ämpäreiden jonoihin!
 
Sporttinen meininki, ku juoksulenkin loppuverkan suorittaa kaupassa, pizzaostoksilla. Onneksi muistin kassalla pussia ottaessa, että se prkl pizza unohtu. Ostoskoriin päätyi kyllä mm. laskiaispullia, Pommacia.
 
Sporttinen meininki, ku juoksulenkin loppuverkan suorittaa kaupassa, pizzaostoksilla. Onneksi muistin kassalla pussia ottaessa, että se prkl pizza unohtu. Ostoskoriin päätyi kyllä mm. laskiaispullia, Pommacia.
Mites saunaoluet?
 
Minä kävin n. parikymmentä vuotta sitten kolme kertaa viikossa uimassa.
Sitten n. 15 vuotta sitten muutaman kerran, sitten jäi. Mutta!
Viime lauantaina kävin ja taas keskiviikkona! Voisi ottaa ihan tavaksi taas, oli nimittäin yllättävän kivaa toimintaa - eihän sitä enää mitään jaksa kun ei ole käynyt mutta kivaa oli silti!
Itsekin olin muutama (2-3) kymmentä vuotta sitten ihan sm-tason uimari (ihan tosissaan) ja sekin loppui kuin seinään, kun jalitsu ja tytöt olivat paljon mielenkiintoisempia 😄

Altaassa ei tule uitua juuri koskaan, mutta meressä ja eritoten järvessä uidessa on aina sellainen fiilis, että on päässyt taas kotiin.

Ts.jos olisi oma uimahalli, ehkä taad radallakin 😁
 
Back
Ylös Bottom