Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos on vakuutukset kunnossa niin tervetuloa torinlaidalle.Ennustan rintalihasvamman 24.3.
Se onkin niitä harvoja paikkoja, missä el mitään vaivoja ole ollut. <kopkop>Ennustan rintalihasvamman 24.3.
En voi sanoa samaa, vasen puoli revähti/repesi jo -06. Kuoppa lihaksessa tuntuu vieläkin ja kinnaa jos yrittää laittaa tehoja enemmän. Empä ole kyllä vuosiin yrittänytkään.Se onkin niitä harvoja paikkoja, missä el mitään vaivoja ole ollut. <kopkop>
Ei taida viittiä maksaa.
Suunnitelma (hyväksi havaittu):Kutsuitte?
katso liitettä 250719
Sama tylsä kaupan pulla.
Piffit
Oma savutsilisikritsåås
Muistaakseni täällä jaetun Sam-The-Cooking-Guyn ohjeen mukaan mukailtu pekonisipulihillo.
Juust.
Minä kävin n. parikymmentä vuotta sitten kolme kertaa viikossa uimassa.20-10v sitten kävin enää kahtesti
4-3vuoteen en ole käynyt kertaakaan
no, olen oikeasti, muistaakseni kaksi kertaa
e. jokohan se Sylvin karting autoilu on toteutunut
Mites saunaoluet?Sporttinen meininki, ku juoksulenkin loppuverkan suorittaa kaupassa, pizzaostoksilla. Onneksi muistin kassalla pussia ottaessa, että se prkl pizza unohtu. Ostoskoriin päätyi kyllä mm. laskiaispullia, Pommacia.
Itsekin olin muutama (2-3) kymmentä vuotta sitten ihan sm-tason uimari (ihan tosissaan) ja sekin loppui kuin seinään, kun jalitsu ja tytöt olivat paljon mielenkiintoisempiaMinä kävin n. parikymmentä vuotta sitten kolme kertaa viikossa uimassa.
Sitten n. 15 vuotta sitten muutaman kerran, sitten jäi. Mutta!
Viime lauantaina kävin ja taas keskiviikkona! Voisi ottaa ihan tavaksi taas, oli nimittäin yllättävän kivaa toimintaa - eihän sitä enää mitään jaksa kun ei ole käynyt mutta kivaa oli silti!