Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään alkoi tasavirtastimulaatiohoito. Vekottimessa on patterit. Ajattelin, että tuikkaisin piuhat pistorasiaan. Olisi varmaan enemmän tehoja. Piporadiossakin alkaisi kunnon rock and roll 🤔
 
Olin jo nuorena oikein lukutoukka. Sujuvasti tuli luettua lomittain mm. Sweet Valley Highta ja Dostojevskia, kirjoiteltua angstisia runoja ja samalla kun olin kympin tyttö koulussa, kerkesin silti rällätä isojen tyttöjen ja poikien kanssa, mutta liikunta auttoi pitämään järjen päässä. Ja lukisin mielelläni nykyäänkin enemmän, mutta vähissä on aika mitä noilta pakollisilta lukemisilta jää eikähän tuota rällättyäkään tule.
 
Jaa niin, onhan mulla tuossa tuollainen Sci-fi -pläjäys kuin Obeliskiporttikin kesken. N.K Jemisin on kirjailija ja tuo on kakkososa tuollaisesta Murtunut maailma -sarjasta, jos jotakuta kiinnostaa. Ykkösosa oli ainakin hyvä.

Ja on mulla oikeasti varastot ja hyllyt täynnä kirjoja, mutta tulee luettua vähän sillai pyrähdyksittäin. Jossain vaiheessa menee aina kaikki illat nenä kirjassa ja nyt on taas ollu muut harrasteet kärjessä.
 
Back
Ylös Bottom