Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Tätä moottoripyörän myyntiä en ymmärrä,

tuola ei ole sille paikkaa

täälä rivitalossa kun saa ajaa suoraan omaan varastoon lukkojen taakse ja ennenkaikkea suojaan auringonpoltteelta

sinne mahtuu helposti, henkilöauton toiset renkaat, työkalut, mopo ja kolme polkupyörää
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tuola ei ole sille paikkaa
Niin seki vielä, että sijaitsee jossain viherpiiperölähiössä, ettei pihapiiriin ole edes varattu tilaa henkilökohtaisille kulkuvälineille!

Tuollaisiin myynti-ilmoituksiin pitäisi jo otsikkoon lisätä maininta moisesta. "Vain joukkoliikenteellä kulkijoille, pääsi niillä haluttuun kohteeseen sopivalla aikataululla tai ei."

Ja kolme tonnia per neliö, ei juma...
 
saishan sitä ny parkkipaikalla pitää missä henkilöautokin on, mutta koska olen tarkka tavarasta niin sehän ei Minulle käy

mieluummin myyn pois, kun säilytän autokatoksessa
 
Asiasta kukkapurkkiin, voisiko joku netflixin omistava kurkata, että näkyykö teillä tämmöiset standup spesiaalit kuin Andrew Santino : Cheeseburgers ja Whitney Cummings : Jokes? Netflixin käyttäjätuki on sitä mieltä et nämä on suomen ohjelmakirjastossa ja katsottavissa, mutta kuulemma mun ISP eli Telia käyttää VPN yhteyttä ja siksi noita ei mulle näy. Josko täältä saisi nopean puolueettoman ja kaiken kattavan vastauksen, että kannattaako mun lähtä kyseleen tyhmiä Telian asiakaspalvelusta vai ei.
 
5e6db9117cb3ab00f5b91feed140da4c.jpg.webp

Missä mä nyt rännään ☹
 
Asiasta kukkapurkkiin, voisiko joku netflixin omistava kurkata, että näkyykö teillä tämmöiset standup spesiaalit kuin Andrew Santino : Cheeseburgers ja Whitney Cummings : Jokes? Netflixin käyttäjätuki on sitä mieltä et nämä on suomen ohjelmakirjastossa ja katsottavissa, mutta kuulemma mun ISP eli Telia käyttää VPN yhteyttä ja siksi noita ei mulle näy. Josko täältä saisi nopean puolueettoman ja kaiken kattavan vastauksen, että kannattaako mun lähtä kyseleen tyhmiä Telian asiakaspalvelusta vai ei.
Ainakin juustopurilaiset näkyy. En jaksanu hakea toista.
 
Ihan hyviä pointteja, mutta minusta "pihvi" (in english burger) menee turhan kypsäksi jos noin ohuena noin pitkään paistaa. Vois kokeilla silti.

Miksei sitä sämpylää voi sanoa sämpyläksi?

Mutta tuo perunaversio pitää tsekata.
Katoin silmällä, en kuunnellu, koska töissä pyörittelin. Näytti aika kuumalta kyllä parila, mutta ihan ok näköinen pihvi loppujen lopuksi tuli. Sen sijaan säNpylä näytti kyllä siltä että paloi lähes saman ja tien. En tykkää kyllä muutenkaan valuraudalla paahtaa sämpylää, parempi tulee ihan tyyliin teflon paitsinpannulla tai ihan vain tulen vieressä.

Oma purilaisjumalani.
View: https://youtu.be/t0AH7h9zZ_4?t=393
 
Ei jumalauta mihin kaikkeen ihmiset pakottaa viattomia luontokappaleita sometilitulojen takia... 😢


Kyllä tuo kyseinen yksilö minusta näytti himppusen vähemmän kärsivältä, kuin minun toisinaan autoilua* tai veneilyä* "harrastanut" viaton luontokappaleeni (rip) aikoinaan.
Minulta kylläkin jäi sometilitulot saamatta näistä harrasteista, niin saattoihan se tieten johtua siitäkin. 🤔


*Joihinkin paikkoihin pääsee helpoiten kulkuvälinettä käyttämällä (teleportaatio on yllättävän vaikeaa).


Mutta tottahan tuo on, että jotkut toimivat epäeettisesti somehuomion ja/tai -tilin vuoksi.

jINGLES.jpg
 
Asiasta kukkapurkkiin, voisiko joku netflixin omistava kurkata, että näkyykö teillä tämmöiset standup spesiaalit kuin Andrew Santino : Cheeseburgers ja Whitney Cummings : Jokes? Netflixin käyttäjätuki on sitä mieltä et nämä on suomen ohjelmakirjastossa ja katsottavissa, mutta kuulemma mun ISP eli Telia käyttää VPN yhteyttä ja siksi noita ei mulle näy. Josko täältä saisi nopean puolueettoman ja kaiken kattavan vastauksen, että kannattaako mun lähtä kyseleen tyhmiä Telian asiakaspalvelusta vai ei.
Mulle ei löydy

A340547D-49A1-47EA-B2D9-8BC22CAFAD17.jpeg
4A575374-1774-471F-A16A-4527BF93FA92.jpeg

C6B4CBD9-E4E8-4713-8D51-BCB59B8C5025.jpeg
 
Back
Ylös Bottom