Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Journalismi on loppunut aikoja sitten. Uutiset ovat poikkeuksetta sitä mitä joku on kirjoittanut twitteriin.

edit. Toisaalta tämä on mahdollistanut sen, että ei oo tarvinnu itse koskaan rekisteröityä kys palveluun. On kokonainen journalistien armeija joka poimii sieltä oleellisemmat ja laittaa pääuutisiks. Voi lukea ne ja kohahduttaa olkapäitä.

edit2. Itse pidän noista alatissiuutisista.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kuinkahan kamala ryysis tuola mpmessuilla olis la?

kun ei ole mitään tekemistä tai suunnitelmia koko lopuelämän ajaksi niin jos ajankuluksi kävisi tuola? jos jaksaa?
Senkerran mitä itse käynyt, nii hirvee ryysis lauantaina. Perjantaina ei niinkään. Nyt varsinkin tauon jälkeen voi olla porukka liikkeellä
 
Unohdit kuvan!
Et jäänyt mistään paitsi. Offtopicin jäsenten tissit vie voiton 100-0.
lopettanu esim. Iltalehden lukemisen
Minäkin, jo monta kertaa. Aina sorrun uudelleen, "lukemaan"
edit2. Itse pidän noista alatissiuutisista.
No toisaalta, niin kyllä minäkin :eek:

Mutta vituttaa tuo tyyli, että hupsista, ihan tässä vain palapeliä kasasin, mites tää nyt instaan päätyi...
Olisivat rehellisiä, kuten täällä, että nyt on perjantai. Tissit, olkaa hyvät!
 
Journalismi on loppunut aikoja sitten. Uutiset ovat poikkeuksetta sitä mitä joku on kirjoittanut twitteriin.

edit. Toisaalta tämä on mahdollistanut sen, että ei oo tarvinnu itse koskaan rekisteröityä kys palveluun. On kokonainen journalistien armeija joka poimii sieltä oleellisemmat ja laittaa pääuutisiks. Voi lukea ne ja kohahduttaa olkapäitä.

edit2. Itse pidän noista alatissiuutisista.
Joo, tai mitä joku päivittänyt Instaan. Noi lienee kärkipäässä raivostuttavimmissa uutisointia koskevissa ilmiöissä televisio-ohjelmaetuliitteiden kanssa.

Mutta johonkin otsikkoon jostain revitty "seksivau!" edelleen suht ylivoimainen ykkönen.
 
Gonza voisi olla edelläkävijä tässäkin asiassa.

Kuvia someen, joissa istuu kylmässä autotallissa läppärin äärellä, palli vilkkuen lahkeesta.
 
Sen verran negaa että tuo ei ole smash. Pitsi puuttuu eli käytetty liian vähärasvaista lihaa/liian paksu pihvi ja liian kylmä parilla.
Ei mikään noista, vaan liian pieni pannu, tuplana kun tekee niin ei mahdu ihan loppuun asti laitaa vetämään, eli välillisesti liian paksuksi jää, kyllä. Smash, mutta ei lacy-edge. Rasvaa 20%, pannu ~220 astetta celsiusta.

e: on isompikin pannu, mutta on jo niin iso (munakäyttöön) että epäkäytännöllinen sisällä.

e2: mitenkähän jos tämmösen vetäis kahden levyn päälle? https://www.motonet.fi/fi/tuote/8500313/Lodge-LDP3-kaannettava-valurautainen-parila-425-cm-x-24-cm
 
Back
Ylös Bottom