Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Katoin silmällä, en kuunnellu, koska töissä pyörittelin. Näytti aika kuumalta kyllä parila, mutta ihan ok näköinen pihvi loppujen lopuksi tuli. Sen sijaan säNpylä näytti kyllä siltä että paloi lähes saman ja tien. En tykkää kyllä muutenkaan valuraudalla paahtaa sämpylää, parempi tulee ihan tyyliin teflon paitsinpannulla tai ihan vain tulen vieressä.
Kyllä, samantien palaneeltahan nuo näytti, jos ei säNPylä niin ainaki se manojeesi siinä päällä.

Mutta smash "pihville" kuuma pinta hyvä.

Häätyy tsekata.
Jos olisit nyt ravintolassa, mitkä olisi kolme valintaa menuuksi?
Alkuruoka, pääruoka, jälkkäri.

Tai, jos tarkemmin kyselit, niin viiden ruokalajin menu, kolmen ruokalajin menu, mitä suosittelisit.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Häätyy tsekata.
Ei helv @TJJ , muka joku jumalhahmo. Yrittää esittää että hällä ois auktoriteettia, mutta Lemmyn reisiharjoista puuttuu noin 99%.

Jos joku haluaa olla uskottava jossain, niin pitää heittää tyhjän nauraminen pois, eikä kannata yrittää esiintyä mutton chopseissa jossei siihen ole resursseja.

Uskottavuus meni minuutissa.

No, kattelen vidioottia vielä kuites vähä...

Koiran adoptiohanke nytkähti nyt liikkeelle!! Haukku saattaa saapua jo helmikuun lopulla, jos lääkärintarkastuksessa ei löydy mitään ongelmaa ja jompikumpi kuskeistani on käytettävissä. Se on joko Mercedes Benz tai Porsche, jolla kuljetaan. Jotain tasoa sentään.
Kannattaa selvittää etukäteen onko kumpikaan vaihtoehdoista neliveto.
Ettei tarvitse sitten odotella tienposkessa että joku tulee Hiluksilla hinaamaan.

Kannattaa selvittää etukäteen onko kumpikaan vaihtoehdoista neliveto.
Ettei tarvitse sitten odotella tienposkessa että joku tulee Hiluksilla hinaamaan.

ei kai muuta väliä kunhan on kitkarenkaat, että kyyti on pehmeä & miellyttävä

Minä ajan nykyään yleensä aina raario kiinni, kuuntelen hiljaisuutta ajaessa #mese

voisikin tehdä aiheesta gallubin:

Monellako ketjun kuntilla on henkilöauto joka yllättää JokaJumalan päivä positiivisesti, kun sillä lähtee tyyräämään?

Minulla on

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ylinvoimaisesti parsa henkilöauto mitä allekirjoittaneella on ikinä ollut, on toisaalta ylinvoimaisesti kalleinkin
on tainnutkin uuten maksaakkin yli40tke, kuluneena kun osti niin sai alle puoleenhintaan

Yours

Monellako ketjun kuntilla on henkilöauto joka yllättää JokaJumalan päivä positiivisesti, kun sillä lähtee tyyräämään?
Hyötyajoneuvo, jolla ajetaan vain tarpeeseen. Jos jotenkin yllättäisi, niin hyvin tod.näk. nekatiivisesti.

ulkonäkö

tuo on Minulle tärkein ominaisuus, sekä& henkilössä että& mopedissa

joka kerta kun suorittaa lähestymisen saa ihailla, kun on niin komia!
Minun peenista voisi kyllä myös NAISet enemmän ihailla, sekin ON!

mutta ku pitäis olla semmonen naama, että haluaisivat olla kanssani ilaman housuja!

Minulla on

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ylinvoimaisesti parsa henkilöauto mitä allekirjoittaneella on ikinä ollut, on toisaalta ylinvoimaisesti kalleinkin
on tainnutkin uuten maksaakkin yli40tke, kuluneena kun osti niin sai alle puoleenhintaan

Yours
Eijjole henkilöautoa ollut vuosiin.

Tuskin on tulossakaan.

Minulla on

Yours

🙋‍♂️

Sen verran kulttuurieroa, että en tiä mitä tällä haetaan, mutta itellä kaks autoa jotka lähtee jok ikinen aamu käyntiin. Lämpee nopeesti. Ja kuljettaa luotettavasti ab ja edullisia ylläpitää. Positiivista tämä.

Kyllä.

Tojoota, joka vie vähän bensaa, huoltokulut hyvin matalat ja verot pienet.

ja koska Minulle henkilöautoilu on harrastus, en laske kuluja

aivan sama viekö kuusi vai seitsemän litraa, vai kymmenen: ysikasia

harrastukset maksaa (henkilöautolla noin 8000km/v ja mobed 500-1000km)

Mikähän se oli joku vanha kotimainen TV-ohjelma, jossa piti vastata jotain tyyliin mitä mieltä suurin osa ihmisistä ois jostain..

Suosituin koiran nimi kysymyksenä, niin joku oli päätellyt Jehki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom