Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sylvi on kai jo käynyt ajamassa kartingia.

karting-lul-karting-crash.gif
 
Sylvi on kai jo käynyt ajamassa kartingia.

karting-lul-karting-crash.gif

Oikeuslääkärin kanssa juuri neuvoteltiin aikataulusta. Hänellä vaan hirmuisesti vapaa-ajanviettoa haittaavia työtehtäviä, koska ihmiset ei nyt kerta kaikkiaan tunnu pysyvän hengissä.

Poliisin tekninen tutkinta voidaan kuulemma hälyttää myös paikalle 👍
 
Madafaga kiinteistövälittäjä kans. Aika paljon tuli asuntoja katottua niin sanosin että omituista porukkaa. Tän myynyt oli oikein mukava ja kohtelias, mutta ihan uskomaton valehtelija, sekoboltsi ja homo. Esim. sanoin että oon aikanaan jonkun verran valokuvannu kun jotain hokasin valon suhteen kämpässä. Niin tää alko selittämään että tietsä sen kuvan Syyrian sodasta se on mun ottama. Wtf ei todellakaan ole ajattelin en kehannu sanoa. 😂 Vaimo sano et joogaa harrastanu niin tää vastas et neljän tunnin voimajoogasettejä itse vetää melkeen joka päivä. Ihan sumeita juttuja, pisti paremmaks jos sanoit jotain. Kait se olis vitsiks kuitannu jos olis alkanu haastamaan mutta kuitenkin. Pelotti ihan hitosti ettei se sekoile mitään kun annettiin oma kämppä myyntiin sille kun parempaakaan keksitty ja kävi kätevästi. Ekalta näytöltä täyteen hintaan myi sen.😳 Että semmonen persoonallisuus pärjää tossa hommassa.
 
Back
Ylös Bottom