Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
En kyllä tiedä miten tarkentaisi muuten kuin että ilman hormonaalista ehkäisyä tekee mieli seksiä, harrastan seksiä ja saan orgasmeja - what's not to like? 🤷‍♀️
Hormonaalisen ehkäisyn sivuvaikutuksena voi olla (USEIN ON!) mm. libidon heikkeneminen - tämä on myös oma kokemukseni nuoruusvuosilta.

Samaisen huomion olen tehnyt naikkosista. Onneks nyt itsellä on paikka ja voi laukoa! Hihi
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tekee mieli seksiä, harrastan seksiä

no juuri tuota poikamiehen ikuista ongelmaa tarkoitin

Minä en ainakaan tykkää yhtään kun tekee mieli! onnekis pahimmat ajat on jo 20vuoden takana, se oli horroria!

nykyään panettaa niin vähän ja harvoin, että ei ole enää mitään hätää
 
tuleeko sotilaspoliisit hakemaan kotoa jos ei mene?

vankeutta? sakkoja?
Niin sää et varmaan ole tähän kyselyyn vastannu:

"Tuolloin tutkimuksen kyselyosuuteen pyydettiin vastauksia yhteensä 66 000:lta Suomessa asuvalta aikuiselta. Kutsu terveystarkastukseen lähetetään tästä joukosta satunnaisesti valituille yli 20-vuotiaille henkilöille."?
 
Otetaan verinäyte.

Jumalauta.

Kävin aikoinaan terveystarkastuksessa (kolmekin kertaa) moskovalaisella sivukujalla vähintäänkin epämääräisellä klinikalla. Tarkastuksessa oli vittu kaikki, vatsalaukun tähystys keihään kärkenä. Kullikin piti näyttää yhdelle lääkärille. Asiaan. Ekaa päivää Moskovassa eka terveystarkastus. Menin tiputtaan kusta kuppiin niin kahtelin yhtä vessaa missä kuntii koittaa samaa. Pönttö aivan veressä. Sitten kundi siirty lavuaariin ja koitti hädissään pestä käsivarttaan ja siitä suihkusi kaaressa verta. Kävin sanomassa tulkille että hakekaa ny joku lääkäri tonne stna. Sitte kävin ite lirauttaa purkin täyteen ja seuraavaks mulla oli verikoe. Vähän meinas jännittää vessakundin jälkeen. Mesta oli ku kauhuleffasta. Laittoi kellastuneen kumilenksun hauberin ympäri ja alko taputteleen suonta esiin. Loppu meni hyvin, ei tuntunu missään. Verta tuli ja piikinreikä sulkeutui het perään.
 
Kävin aikoinaan terveystarkastuksessa (kolmekin kertaa) moskovalaisella sivukujalla vähintäänkin epämääräisellä klinikalla. Tarkastuksessa oli vittu kaikki, vatsalaukun tähystys keihään kärkenä. Kullikin piti näyttää yhdelle lääkärille. Asiaan. Ekaa päivää Moskovassa eka terveystarkastus. Menin tiputtaan kusta kuppiin niin kahtelin yhtä vessaa missä kuntii koittaa samaa. Pönttö aivan veressä. Sitten kundi siirty lavuaariin ja koitti hädissään pestä käsivarttaan ja siitä suihkusi kaaressa verta. Kävin sanomassa tulkille että hakekaa ny joku lääkäri tonne stna. Sitte kävin ite lirauttaa purkin täyteen ja seuraavaks mulla oli verikoe. Vähän meinas jännittää vessakundin jälkeen. Mesta oli ku kauhuleffasta. Laittoi kellastuneen kumilenksun hauberin ympäri ja alko taputteleen suonta esiin. Loppu meni hyvin, ei tuntunu missään. Verta tuli ja piikinreikä sulkeutui het perään.
Huomenna suunnilleen sama toimenpide edessä.
Mietin että kauankohan siellä heräämössä menee, ehtisikö sen jälkeen vielä motonettiin.
 
Niin sää et varmaan ole tähän kyselyyn vastannu:

en Minä muista mihin olen vastannut, jos olen


sen muistan, että joskus johonkin tutkimukseen kutsuttiin, en tietenkään mennyt, eiku se taisikin olla vaan joku kysely

mutta, siitä tuli ainakin kolme karhukirjettä kotiin, että et ole vielä vastannut

aattelin jos ovat yhtä innokkaita noiden tutkimustensa kanssa

nimim. etellinen lääkärintarkastus suoritettu asevelipalveluksessa vuonna -98
 
Kävin aikoinaan terveystarkastuksessa (kolmekin kertaa) moskovalaisella sivukujalla vähintäänkin epämääräisellä klinikalla. Tarkastuksessa oli vittu kaikki, vatsalaukun tähystys keihään kärkenä. Kullikin piti näyttää yhdelle lääkärille. Asiaan. Ekaa päivää Moskovassa eka terveystarkastus. Menin tiputtaan kusta kuppiin niin kahtelin yhtä vessaa missä kuntii koittaa samaa. Pönttö aivan veressä. Sitten kundi siirty lavuaariin ja koitti hädissään pestä käsivarttaan ja siitä suihkusi kaaressa verta. Kävin sanomassa tulkille että hakekaa ny joku lääkäri tonne stna. Sitte kävin ite lirauttaa purkin täyteen ja seuraavaks mulla oli verikoe. Vähän meinas jännittää vessakundin jälkeen. Mesta oli ku kauhuleffasta. Laittoi kellastuneen kumilenksun hauberin ympäri ja alko taputteleen suonta esiin. Loppu meni hyvin, ei tuntunu missään. Verta tuli ja piikinreikä sulkeutui het perään.
Jos sillä oli sellainen halvempi tee-se-itse-testi?
 
Huonolla syömisellä (KUVITELKAA!) hieronnan jälkeen saunaan ja 6,6% pullon mittaiset löylyt..vähän meinaa pyörryttää.
 
Back
Ylös Bottom