Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu

39-106243563cbd7a51eb46


hehe
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Jutusta ei valitettavasti käynyt ilmi oliko auton ostanut henkilö ornitologi, vai mikä voi olla selityksenä sille että asian laita selvisi vasta katsastuksessa.
Ja jutun lopussa puolenkymmentä linkkiä muihin vastaaviin tapauksiin. Miten porukka oikein perehtyy tuotteeseen jota on ostamassa? 🤔
Nuo on varmaan pääsääntöisesti ihan hyviä mutta kannattaa muistaa, että kuka tahansa voi ilmoittaa olevansa "koirankouluttaja." -Eli tervettä kriittisyyttä mukaan myös! :)
Eli samalla periaatteella kuin yllämainitussa linkissä. "Koska se on kallis, se on varmaan silloin hyvä."
 
"Eikä kyse ole pienestä erosta. Palon mukaan kuopiolaisen ja vaasalaisen geeniero on joillain mittareilla samaa luokkaa kuin ruotsalaisen ja sisilialaisen."

Pähkinäsaaren raja.
Terkkuja täältä raihnaiselta puolelta 👋
 
Oikeuslääkäri tulee mukaan. Kuva-aineistosta on sitten hänenkin näppärä tutkia vammamekanismia, jos kyseessä on ns viimeinen matka.

Radalla näyttäisi olevan useita aika tiukkoja mutkia. Ajattelin, että vedän vaan reilusti siitä kurvista läpi, niin ei tarvitse vauhtia hiljentää ja olla siten muille tientukkona.
Maximum attack #Markku Alen
 
Jaa-a. Pitää steriilinä naisena miettiä hormonaalisten ehkäisytuotteiden käyttöä.
Minulla on niin traumaattisia kokemuksia gynekologisista toimenpiteistä, että kierukan miettiminenkin meinaa laukaista jonkinlaisen paniikkikohtauksen.
Ja pillerit? Minä tykkään libidostani, kiitos vain!
-Vaihtoehtona mahdollisesti jatkuvasti runsastuvat kuukautiset ja koska niitä kestää vielä n. +10 vuotta, anemia, myös kohdussa olevan myooman jatkuva kasvu ja huonoimmassa tapauksessa sen leikkaus. 😳
Voihan prkl. Vanhuus ei tule yksin.
Niveliäkin kolottaa!
 
kielessäni on vasekstomia

ommuute kipiä, tarvisin naaraan puhaltamaan!


IMG_1868.jpg
 
en Minä renkaalle, kyllä Minä sohotan suoraan pönttöön #kultastakesta
 
tarkentakaa!
En kyllä tiedä miten tarkentaisi muuten kuin että ilman hormonaalista ehkäisyä tekee mieli seksiä, harrastan seksiä ja saan orgasmeja - what's not to like? 🤷‍♀️
Hormonaalisen ehkäisyn sivuvaikutuksena voi olla (USEIN ON!) mm. libidon heikkeneminen - tämä on myös oma kokemukseni nuoruusvuosilta.
 
Back
Ylös Bottom