Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä havittelemani koiruli on ollut aiemmin kotikoirana, mutta päätyi tarhalle, kun perheeseen syntyi vauva. Eli ei kaikkein rankin ja kurjin tausta katukoirana, mutta koska on jo seniori, niin ei ole saanut uutta kotia Liettuassa. Olen niin valmis mummoutumaan sen kanssa 😍
Herättää kyaymyksen, oliko koirassa jonkinlaista luonnevikaa vauvan saavuttua havaittavissa, vai oliko koiranomistajissa jotain ylisuojelevaisuuteen viittaavaa luonnevikaa havaittavissa vauvan kanssa...

Lapsiraukka, jos jälkimmäinen.
Tänään kamikazepilkkimies - huomenna asiakas obduktiossa. Näin se vaan menee. Tämä on niin nähty. Voisi siinä rannalla jo jakaa kylmäkaappinumerot valmiiksi.
Muistuu mieleen yksi syksy, kun olin käymässä Valkeakoskella. Lasinkirkasta teräsjäätä n. 1 sentti, pari astetta plussaa, vettä sateli. Maantien vieressä olevalla lammella oli pilkkijä, oli kuitenkin päättänyt laajentaa tukipintaa ja pienentää pintapainetta, pilkkijakkarana toimi potkukelkka.

Mette Mannonen 50v 😳
Mitäs ihmettelemistä siinä, tuoltahan itsestään huolehtivat viiskymppiset naiset ruukaavat näyttää.
Ikinä Alkossakaan käyny...
No voi Saatana.
 
Onkohan jäsen @Alicia ottanut vetovastuun mainosten kuvituksesta lähiaikoina?


En sano mitään.
a0573.gif




Mutta.

TissiOnRikki.png
 
Aaaaivan. Miltähän se sitten maistuu, kermaltako etelleen kuitenkin? :unsure:

Tä?! :eek:

Olenko elänyt valheessa koko elämäni. Aina kuvitellut asian olevan päinvastoin.

Eikö sana "kuohu" kuulosta paljon pulleammalta kuin "vispi"?
Vispi kuulostaa joltakin hieman jämäkältä juoksevalta litkulta.

Maistuu ihan tavalliselta, koska ei siitä kreemijauheesta pikkumääränä tule kuin vähän vaniljaisuutta - ja eikös sitä vaniljaa aina lisätä.

Kyllähän siis kuohukermasta tehty kermavaahto on ainakin mun makuuni paljon paremman makuista, mutta vispikerma on kestävämpää ja siten ehdottomasti valinta esim.kakun koristeluun.
 
Huiman pitkiä ihanasti takaraivolta heiluvia ponnareita miellyttävän paljon tuolla naisten säbäfinaalissa. Ehtii tässä pari iltaolutta ottaa tämän parissa, sitte unille.

#jotainmiellyttävääurheiluasentäänvielätelkkarissaki
 
Back
Ylös Bottom