Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huiman pitkiä ihanasti takaraivolta heiluvia ponnareita miellyttävän paljon tuolla naisten säbäfinaalissa. Ehtii tässä pari iltaolutta ottaa tämän parissa, sitte unille.

#jotainmiellyttävääurheiluasentäänvielätelkkarissaki
Ajoissa nukkumaan niin jaksaa aamulla katella viimesimmän CEE:n.
 
Herättää kyaymyksen, oliko koirassa jonkinlaista luonnevikaa vauvan saavuttua havaittavissa, vai oliko koiranomistajissa jotain ylisuojelevaisuuteen viittaavaa luonnevikaa havaittavissa vauvan kanssa...

Lapsiraukka, jos jälkimmäinen.
Siis sitähän tapahtuu käsittääkseni aika paljon, että pistetään koira kiertoon kun syntyy vauva - ihan vain siis siksi, ettei enää huvita huolehtia myös koirasta.
Silloin kun olin naisvaltaisessa työpaikassa jossa oli enemmänkin synnytysikäisiä, niin omalla työpaikalla kaksi perhettä teki näin. Koira vain oli olemassa, kunnes se oli vain häiriö.
 
Siis sitähän tapahtuu käsittääkseni aika paljon, että pistetään koira kiertoon kun syntyy vauva - ihan vain siis siksi, ettei enää huvita huolehtia myös koirasta.
Silloin kun olin naisvaltaisessa työpaikassa jossa oli enemmänkin synnytysikäisiä, niin omalla työpaikalla kaksi perhettä teki näin. Koira vain oli olemassa, kunnes se oli vain häiriö.

Juu, tästä rescue-koirasta en tiedä, mutta tiedän sellaisia neitoja, jotka ovat hankkineet söpön pikkukoiran paijattavaksi aikuisuuden kynnyksellä, mutta vauvan tullessa ei sitten enää kiinnostanutkaan ja sitten ilmenee niitä "pitovaikeuksia", joita aiemmin ei ole ollut...

Minun munasarjat ovat onneksi lopettaneet jo toimintansa 😁
 
Täälläpäin on perusterveydenhuollossa paha lääkäripula. Pikkukunnat ovat hankkineet etävastaanottolaitteita. Olen miettinyt, kuinka lkr tutkii potilaan etävastaanotolla. Jos vaivana on vaikka pitkäaikainen verenvuoto peräaukosta. Potilas pyllistää ruudulle?
 
Täälläpäin on perusterveydenhuollossa paha lääkäripula. Pikkukunnat ovat hankkineet etävastaanottolaitteita. Olen miettinyt, kuinka lkr tutkii potilaan etävastaanotolla. Jos vaivana on vaikka pitkäaikainen verenvuoto peräaukosta. Potilas pyllistää ruudulle?

”Video tallennetaan asiakaspalvelun kehittämiseksi”.
 
Täälläpäin on perusterveydenhuollossa paha lääkäripula. Pikkukunnat ovat hankkineet etävastaanottolaitteita. Olen miettinyt, kuinka lkr tutkii potilaan etävastaanotolla. Jos vaivana on vaikka pitkäaikainen verenvuoto peräaukosta. Potilas pyllistää ruudulle?
Eikö teidän kotivarustukseen kuulu proktoskooppi?

Sniffarilla tietysti on, mutta...
 
Kumpi vie?

Duckface
np_file_155405.jpeg


Vai japanilainen herr doctor?
maxresdefault.jpg
 
Back
Ylös Bottom