Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noista neulalla tökkimisistä, niin munuaisbiopsia (eli koepala) oli vähän ehkä haitarista. Ei se puudutuksen kanssa tuntunut kuin vähän omituiselta tuolla sisuskaluissa, mutta kun ois pitäny maata paikallaan ties kuinka kauan ja kusta sorsaan ja tosta jälkimmäisestä ei meinannu tulla kyllä yhtään mitään. Lopulta laskivat sit oikeaan vessaan seisovilteen kusemaan, että pääsi lorauttamaan veret.
Mulla ei ollu edes puhjennu hammas kun oli tehny kivuttoman kystan leukaluuhun joka löyty ihan sattumalta. Poistokin sitten taltalla pilkkoen. No eipä ollu kummonen, joku pala kai leukaan jäikin kun taltan käyttäjä (onneksi) arvioi että parempi jättää kuin riskeerata hermovauriota (joka lievänä tais kumminkin tulla kun ajoittain tunto on vähän hassu huulessa).Ei tullu mitään ihmeempiä kipuja viisaudenhampaan poistosta, operaatio itsessään ei ollu kyllä miellyttävä kun se hammas vielä jotenki hajos, kauan meni muistan että h-lekuri kysy kun lopulta valmista ”et kai mitenkään järkyttynyt?”
Hitsi kun ei mistään ole löytynyt vanhaa Lunta Tupaan (Smith&Jones) sketsiä missä hammaslääkäri isoilla pihdeillä voimalla yrittää repiä viisaudenhammasta irti. Sitte lopuksi irtoaa. Koko kallo nimittäin jää pihteihin, potilaan hartioille jää vain sellanen nahkalörtsy silmämunilla.
Onko tohtorilla mitään vinkkejä tuohon? Vai teetkö vain kuten minä, että googlesta eka tulos muistin virkistykseksi, ja vähän sinne päin?Pitsataikina
Ooni pizza äppi laskee valmiin reseptin annetuilla spekseillä.Onko tohtorilla mitään vinkkejä tuohon? Vai teetkö vain kuten minä, että googlesta eka tulos muistin virkistykseksi, ja vähän sinne päin?
Kuivahiiva?
Kohotus jääkaapissa pitkään, vai tunti liinan alla?
Heti kun ensimmäinen kirva näyttää naamansa.Onko Herr Doktorille tulossa tänäkin keväänä leppäkerttuja?