Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Onks toi Mika Aaltola aloittanu jonkun vaalikampanjan ku on studiossa kraga kaulassa? Eiks se yleensä ole pukeutunu johonkin typerään poolopaitaan?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minun kissat eivät ole koskaan reagoineet kissanminttuun. Olisiko jotain vahvempaa kamaa saatavilla?

Jos on tyttökissa, niin pyydät joltakin miesoletetulta hiestä märän t-paidan. Olen omin silmin todistanut, kun kissa heittäytyi piehtaroimaan sen paidan päälle.
Kaipa se on se testosteroni ja/tai urosferomoni. Haistaahan sen, tällaisella huonommallakin hajuaistilla.

Onneksi itselle ei ole vielä tullut impulsseja heittäytyä lattialle kierimään, kun on haistanut, että tästä on kulkenut vähän aikaa sitten erittäin fertiilin tuoksuinen mies. 😄
Ei sekään varmaan kaukana enää ole.
 
Jos on tyttökissa, niin pyydät joltakin miesoletetulta hiestä märän t-paidan. Olen omin silmin todistanut, kun kissa heittäytyi piehtaroimaan sen paidan päälle.
Kaipa se on se testosteroni ja/tai urosferomoni. Haistaahan sen, tällaisella huonommallakin hajuaistilla.

Yksi kissoistani oli kyllä aina kovin innostunut miesvieraan sukista ja kengistä 🙂
 
Ja sitten alettiin tojotan hintaa kiilata ylöspäin viime hetkellä. Ei kyllä jaksa tätä tennisottelua seurata loppuun saakka.
Kiitos vinkistä.

Muoks. Eiku, etkö tarkoittanutkaan sitä berttaa johon täällä tägäsit? Sehän oli näemmä jo päättyny, naurettavan halpaan loppusummaan.
 
Aara - Entelechie

View: https://www.youtube.com/watch?v=vv_HUSvoaVo



b226ab85bcbe301899a920d633e9ef9b012d61f3.gifv
 
Minä en ymmärrä mikä pullassa ja kuivakakuissa ja vastaavissa himottaa. Oma poika taas on sellainen pullanmussuttaja, mummilassa vetäisi yhdeltä istumalta noin 20 pullaa suoraan pelliltä.
Kyllä mä melkein jos yhden herkun saisi valita niin korvapuusti kahvilla. Aika sairasta mutta näin.
 
Kiitos vinkistä.

Muoks. Eiku, etkö tarkoittanutkaan sitä berttaa johon täällä tägäsit? Sehän oli näemmä jo päättyny, naurettavan halpaan loppusummaan.
Sitäpäsitä.
Jäi sitten varmaan myymättä, eipä noista kukaan muutamalla tonnilla taida luopua.
 
Jumalauti, Basic Element Laukaan Peurungassa 17.2. Taas ois sarjassamme keikkoja, joita ei voi missata.
Onkohan jäsen V myös eturivissä?

Musiikista tuli mieleen, että tällä viikolla parikin eri asiakasta on kehunut erikseen leikkaustuvan soundträkkiäni, joka täällä yleisesti on määritelty sysipaskaksi. Myös useampi uusi hoitaja ja -tar on todennut saman viime viikkoina.
 
@Saatana onks tää sulle liian poppia? Minäkin välistä kyllä soittelen stereoista jotain bläkkikseksi lukeutuvaa edellisestä möyhyämisestä huolimatta. En tosin oo viittiny tarkistaa, että mistä tässä biisissä tarkalleen laulavat, mut hyvä ajo :D


View: https://www.youtube.com/watch?v=4lzQKaR45QE&ab_channel=DarkFuneral-Topic


Mut rumpali on (oli?) kova tässä orkesterissa.

Eeeihän tuo mitään poppia. Oli joskus tuon poppoon paitakin tällä kuvituksella :LOL:
Diabolisinterium.jpg

Sitä sai pitää koulussa muutaman tunnin, kunnes piti kääntää paita nurin ☹️

Sanoitukset.....Noh. Suurin piirtein itsensä viiltelyä jossain haudassa. Mutta hyvä ajo!
 
Sitä sai pitää koulussa muutaman tunnin, kunnes piti kääntää paita nurin ☹️
Mulla oli lukioaikaan T-paita, jossa Lucky Luke veti käteen varjoaan nopeammin. Pidin tosin vaan koulun punttisalilla. Frendien vanhemmilla oli paitafirma, jossa tekivät muiden seassa noita huumoripaitoja.

Mutta kova kuri ollu teillä, jos ei saanu bändipaitaa olla. Muistaakseni meillä kyllä vilkkui mm. niitä Cradle Of Filthin provosoivampia paitoja..
 
Sanokaas joku, mitä tuo kermamunkkien "kerma" ihan oikeasti on?

Ei tavallisesta kermasta tuollasta tule, vaikka miten vatkaa.

Jotkut sanoo, notta kreemiä. No, katson kreemin ohjetta, ja se on jotain voita ja tomusokeria, mitä tulee kääretortun väliin.
Aivan eri asia.
 
voiko olla vatkaajasta kiinni?

tuntuukinhan se erilaiselta
 
Eeeihän tuo mitään poppia. Oli joskus tuon poppoon paitakin tällä kuvituksella :LOL:
Diabolisinterium.jpg

Sitä sai pitää koulussa muutaman tunnin, kunnes piti kääntää paita nurin ☹️

Sanoitukset.....Noh. Suurin piirtein itsensä viiltelyä jossain haudassa. Mutta hyvä ajo!

hinpunverran tulee miele:n tyylikäs peikkopaita minkälainen allekirjoittaneellakin on

image


Yours
 
Back
Ylös Bottom