Tsek.Ja Sumo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tsek.Ja Sumo.
Olen varmaan huono suomalainen kun en pidä savustetusta ruuasta, varsinkaan kalasta.
Joo, meinasin tästä mainita aikaisemmassa, mutta en sitten jaksanu.Jos ei savut maistu, koittakaapa jotain muuta puuta kuin sitä ainaista leppää. Esim. Omenapuu kalalle oikein sopiva ja hyvin erilainen. Lihalle sitten maun mukaan, ite tykkään monesta, esim. hikkorystä. Ei sovi, jos ei pidä runsaasta savun mausta.
Pitäisi varmaan saada jotain aikaiseksi tänään.
Katteles muuten areenasta, kun Mestari Venninen hitsaa.Oispa kaljaa. Ja tig.
Et, pitäisikin taas tehdäTeenkö syntiä kun savustan sisäfilettä?
Joo tuosta mun yotasta on myös löytynyt sen näköistä saumaa että varmaan joku näkövammainen hitsannu.Katteles muuten areenasta, kun Mestari Venninen hitsaa.
Sokeana.
Edit: Laitetaan ny linkkiki. https://areena.yle.fi/1-1372251
öbaut 20min kohdalla.
Ei muuten moni pystykkään hitsaamaan silmät auki ilmeenkään värähtämättä.
Omenapuu on oma suosikki ns. kaikkeen. Hickorya on tuolla kans, mutta liian tuhtia mulle.Jos ei savut maistu, koittakaapa jotain muuta puuta kuin sitä ainaista leppää. Esim. Omenapuu kalalle oikein sopiva ja hyvin erilainen. Lihalle sitten maun mukaan, ite tykkään monesta, esim. hikkorystä. Ei sovi, jos ei pidä runsaasta savun mausta.
Tuli kyllä ihan soivaa kamaa. Kypsennys savussa, varmaan rontti tunti 50 asteen sisälämpöön, vetäytyi varmaan toisen mokoman. Pinnat paistinpannulla mukavan ruskeeksi ja sisältä syöntilämpöön, vajaa 50 astetta. Olis voiny syyä lusikalla, oli ns mureaa.Et, pitäisikin taas tehdä
Jotkut heittää tabun/tabuja kuumaan kahviin ja nauttii siten.