Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, kunnon #peppupusuHöhö sumossa joku katsomossa otti vastaan kunnon persetaklauksen
FB kelat näyttää tuota, klikkaamalla yleensä aukiaa."Video ei saatavilla"
Mutta asiaan, asiallinen hinta noin tyylikkäästä tojotasta.
Toyota Land Cruiser, 1989, Honkajoki | Huutokaupat.com
huutokaupat.com
Kyllä, ehdottomasti. Alkuperäiset lukkovanteetkin alla, virheettömältä vaikuttavassa orkkisvärissä.Mutta asiaan, asiallinen hinta noin tyylikkäästä tojotasta.
Toyota Land Cruiser, 1989, Honkajoki | Huutokaupat.com
huutokaupat.com
Ei jumalauta. Tuolla rahallahan saisi jo sellaisen helvetin ison jenkkipickupin. Onko tuohon itse askarreltu tuo lava? Ei kai se tehdastekoinen ole? En ymmärrä mikä noissa maksaa Joskus aikoinaan muutaman kerran moisella olen ajanut. Ei varsinainen nautinto@Jarppa77 ko sen huusi pois kuleksimasta.
En osaa suoralta kädeltä vastata noihin kysmyksiin mutta voin tutkia asiaa.Ei jumalauta. Tuolla rahallahan saisi jo sellaisen helvetin ison jenkkipickupin. Onko tuohon itse askarreltu tuo lava? Ei kai se tehdastekoinen ole? En ymmärrä mikä noissa maksaa Joskus aikoinaan muutaman kerran moisella olen ajanut. Ei varsinainen nautinto
Pari kertaa tilannut Proshopilta, kun halvin, eikä itsellä ongelmia. Oisko päälle viikon ottanut tavaroiden kotiutuminen. Tanskalainen lafka tosiaan.Onkos porukalla kokemusta alkuvaikutelmaltaan kotimaisen oloisesta proshop-nettikaupasta, jonka aspan aukioloajoissakin kuitenkin heti torpataan tanskalaiset juhlapäivät?
Tai, jos cdon kaupittelee jotain tuotetta, jonka toimittaisikin computersalg.fi. Cdonin mukaan tuote on saatavilla sitä kautta, mutta toimittajan oma sivusto sanoo että "tuotetta on "etävarastossa"".
Uhkia vai mahdollisuuksia?
Kyseessä tuote, joka kotimaisilta peruskaupoilta, sekä netti- että kivijalka-, on jo poistunut valikoimasta.