Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Lisää massaa:

suja.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkos porukalla kokemusta alkuvaikutelmaltaan kotimaisen oloisesta proshop-nettikaupasta, jonka aspan aukioloajoissakin kuitenkin heti torpataan tanskalaiset juhlapäivät?

Tai, jos cdon kaupittelee jotain tuotetta, jonka toimittaisikin computersalg.fi. Cdonin mukaan tuote on saatavilla sitä kautta, mutta toimittajan oma sivusto sanoo että "tuotetta on "etävarastossa"".

Uhkia vai mahdollisuuksia?

Kyseessä tuote, joka kotimaisilta peruskaupoilta, sekä netti- että kivijalka-, on jo poistunut valikoimasta.
 
En ostanut PepsiMax Mangoa, vaikka kauppias oli kohdentanut tarjouksen minulle.

bayley-pat.gif


Päätin, että ostan jatkossa vain kofeiinitonta colaa. Sitä ei tosin saa mangon makuisena...


6fb05c7d2baa5e38ae15bae973ab2f7e.jpg
 
"Helsingin uutisten mukaan mies on saattanut olla kopissa kuolleena noin viikon ajan. HS ei ole pystynyt vahvistamaan tietoa.

HELSINGIN Uutisiin yhteyttä ottanut työntekijä kertoo lehdelle, että mies oli ollut työyhteisönsä kanssa ruokailemassa ja lähtenyt huonovointisena käymään vessassa, mutta jättänyt palaamatta sieltä. Häntä ei löydetty lehden haastatteleman työntekijän mukaan seitsemään päivään." HS.fi

🤔 Siis eikö vessaa ollenkaan siivota??? Haiseeko siellä yleensäkin niin paskalta ja viemäriltä, ettei ylimääräistä ödööriä huomattu? Herättää runsaasti kysymyksiä paikan hygieniasta 🤨

Pomo ei kysellyt kadonneen duunarin perään?
 
Ei jumalauta. Tuolla rahallahan saisi jo sellaisen helvetin ison jenkkipickupin. Onko tuohon itse askarreltu tuo lava? Ei kai se tehdastekoinen ole? En ymmärrä mikä noissa maksaa🤔 Joskus aikoinaan muutaman kerran moisella olen ajanut. Ei varsinainen nautinto
En osaa suoralta kädeltä vastata noihin kysmyksiin mutta voin tutkia asiaa.
Mitä olen hintakehitystä seurannut niin pitäisi melkein ostaa joku projektikuntoinen LC jemmaan asap.
 
Onkos porukalla kokemusta alkuvaikutelmaltaan kotimaisen oloisesta proshop-nettikaupasta, jonka aspan aukioloajoissakin kuitenkin heti torpataan tanskalaiset juhlapäivät?

Tai, jos cdon kaupittelee jotain tuotetta, jonka toimittaisikin computersalg.fi. Cdonin mukaan tuote on saatavilla sitä kautta, mutta toimittajan oma sivusto sanoo että "tuotetta on "etävarastossa"".

Uhkia vai mahdollisuuksia?

Kyseessä tuote, joka kotimaisilta peruskaupoilta, sekä netti- että kivijalka-, on jo poistunut valikoimasta.
Pari kertaa tilannut Proshopilta, kun halvin, eikä itsellä ongelmia. Oisko päälle viikon ottanut tavaroiden kotiutuminen. Tanskalainen lafka tosiaan.
 
Back
Ylös Bottom