Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
#paikkakunnalla oli aamulla aurattu kevyenliikenteenväylät 5/5
ei minkäänlaisia ongelmia polkupyöräilyssä
 
Joo, yksityinen hammashuolto tosiaan toivoo, että tulis takasin.. erehdyin käymään Oralissa kerran, kun edellinen firma maksoi, niin sieltä sit alettiin soittelemaan tyyliin viikottain, että joko uutta aikaa yms. Protestiksi moisesta en mene kyllä uusiksi, jos ei oo aivan pakko.
 
Hyvää palvelua oon aina saanu kunnalliselta ja suuhygienistiajat 2-3vko päähän. Hammaslääkäriin saa ajan 4-6kk päähän, mutta itse varannut ajan sen verran ajoissa niin ei oo ollut ongelmaa. En oo nähnyt tarvetta maksaa 10x summia yksityisille tässä elämänvaiheessa. Eri jos olis purukalusto paska niin sitte vois.
 
Juu ei ole tullut kertaakaan mitään viestiä. Muuta kuin muistutus varatusta ajasta edellisenä päivänä. Tosin vapaaehtoisesti käyn 2 kertaa vuodessa, koska hammaskiveä tulee ja joutuu nykyisellä välillä tuolissa istumaan sen verran, että en halua projektia tuosta vaativammaksi itselle. Ajan saa silloin kun haluaa, auton saa lämpimään parkkiin, tytsä hieraisee tissit päälakeen muutaman kerran ja tuoksuu hyvälle. Mihinkä sitä nyt sitte rahansa laittaisi jos ei epämukavan mukavoittamiseen? Hammaslääkäriä voisi muuten harkita julkiselle puolelle, koska en halua siitä toistuvaa, mutta jos menen, menen koska joku oire, eli en haluaisi venttailla.
 
Minulle tulee tekstiviestit aivan vaan sen tähären, kun itte en uskaltaisi aikaa varata koska: pelkään lääkäriä

niin he varaavat ajan puolestani, ja kutsuvat Herran paikalle kun aika on coittanut
 
Jumalauta

3BD9BB77-E007-4BFE-875E-961B4CDED866.jpeg
 
Ajan saa silloin kun haluaa, auton saa lämpimään parkkiin, tytsä hieraisee tissit päälakeen muutaman kerran ja tuoksuu hyvälle. Mihinkä sitä nyt sitte rahansa laittaisi jos ei epämukavan mukavoittamiseen?

Juuri näin. Olette hieno mies.

Tuli viis hunttia terveysetua firmalta. Fyssäri/hieronta ajattelin käyttää. Tarttis löytää joku hyvä hieroja. Sais olla kaks x kromosomia.
 
Back
Ylös Bottom