Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sittenhän voimme lähteä yhdessä lenkille :kippis1:

Joopa joo. Ja huolehditaan nestetasapainosta käymällä säännöllisesti tankkauspisteillä kuten Jokela ja JetSet...:rolleyes:

Janpa: ja siellä leffassa käpistät kepillä jäätä ja otat neitokaista varovasti kädestä. Se on ihan überromanttista :haart:

Vähän ujolta vaikuttaa... Aluks perinteistä katseiden hakua, sen jälkeem tälleille:)

Paskat mitään...kunkerran on sana tai pari vaihdettu niin pyydät rohkeesti vann sen elokuviin vaikka tai jumppaamaan jos on sen tyylinen.ja jumpalla tarkoitan punttia.;)

Mave-treeneihin vaan:D Tunnen yhen tän kaverin joten eiköhän se tästä... Kuiteski huomenna pakkikselle ilmptu(??):rock:

WTF? ilmptu??

Mave-treeneihin vaan:D Tunnen yhen tän kaverin joten eiköhän se tästä... Kuiteski huomenna pakkikselle ilmptu(??):rock:

Naisnäkökulmaa: älä pane ilmoitusta jos tätä aiot lämmittää. Se muuten katsoo ettet olekaan kiinnostunut ja etsit parempaa. Jos laitat ilmoituksen niin laita myöhemmin jos ei homma toimi.

Täällä taas jutut livenny ihan alakanttiin. Veikkaan Pittis, että ota mua aika hyvin kiinni.

Katon statsit...

Tänään oli mjuuta tekemistä. Kerrankin.

Näinhän siinä on käyny, AHAHAHAH:

Who Posted?
Total Posts: 3,887
User Name Posts

^Pitbull^ 341
Dymond 284
Janpa 252
Mike 220
Prayer 206
_|omppa 177
Weiland 158

Alle sata postanneita ei tähän kerhoon oteta. :D

Edit: Mieti tarkkaan. Mä päristän rumpuja... *prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

Öitä ela :love:

edit: stana Pittis, kohta joku luulee sua tyhmäks bodariks, runoile nyt jotai.

Ei hitto jos en ois varattu niin lähtisitkö reffeille shiba:)
Viisaita nuo naiset...ite oisin varmaan tyrinyt.

Hehe, kyllä varmaan:D Jännä että sitä voi pokalla neuvoa muita vaikka itse tyrin kaikki ihmissuhteeni! Tai sitten törmäilen vääriin heppuihin:rolleyes:

Rick James, voi mennä kauan. Bodari miettii... :rolleyes: :D

edit: LoL tai pitbull mennä nukkumaan.

Mä tiiän että mä olen ollut tays paska melkeen kaikille ihmisille jota oon tavannut, ainakin jossain vaiheessa. Etenkin mun mutsille, joten anteeks niistä kaikista kerroista jota olet joutunut hakee mut poliisisetien luota.
Mä yritän tosissaan saada mun elämän kuntoon ja parempaan suuntaan oon koko ajan menossa vaikka tietyt tahot vaikeuttaa sitä tosi paljon.

Mut vahvemmaks oon oppinut näistä mun tyrimisistä ja velkani kannan ja takasin maksan.
Nyt meen nukkumaan ja otan naiseni kainaloon onnellisena.

Edit Öitä kaikille!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom