Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mä tulen aina sata metriä muista jäljessä;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
L&M-savuke odottaa himokkaana tuossa metrin päässä. Se odottaa minua, että tulen ja avaan hänet.. hieron ensin askia kädessäni, kiusoitellen.. nipistelen sen nurkkia saaden ne vähän rypistymään, aski päästää pienen voihkaisun.. avaan kannen ja nuuhkaisen sen kiimaista aromia - ah! Kiertelen kielelläni kantta, kunnes nuolaisen erästä savuketta - sinut haluan.. nyplään savukkeen filtteriä sormellani, ja nostan sitä hiljalleen ylemmäs askista.. filtteri on aivan kovana.. otan filtterin kostuneiden huulieni väliin ja vedän savukkeen milli kerrallaan ulos kotelosta.. Otan Coltin ja kiusoittelen savukkeen päätä sillä, hieron niitä ensin vähän yhteen.. kiertelen savukkeen ympärillä.. viimein tuon tulen lähelle savuketta, ja imen.. imen vähän voimakkaammin, ja sytytän sen.. uuh..

Kun olen saanut mitä haluan, heitän sen menemään..

68 ihmistä tällä hetkellä kanavalla joten et todennäkösesti osaa vaan käyttää sitä. :)

En näköjään. tuossa lukee vihreällä että " now talking in #pakkotoisto.com "

Nyt vasta tulikin mieleen, että sullahan alkaa RickJames siis koulu? :D Eli sulla on ollu ihan kiitettävä loma takana... mulla oli duunista vaan 2 viikkoa kesälomaa ja seki loppuu nyt. Perkele.

Osaapa olla ikävä olo henkisesti... Jostakin syystä masentaa kaikki:(

Kyllä mannet on sitten kivoja. Tänään odotin duunissa saavani puukosta, mutta sainkin kuunnella vain huutoa.

Edit: antibodari tunnisti itsensä jäseneksi, missä muut?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom