Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vitut mie mistään mikkelistä oo.
kävin ja tulin pois.oli perseestä,ikinä en mee takas

nimenomaan,mie oon oikein mukava kun tutustuu

Olen sanaton. Mikkeli on hirveä -paitsi se pieni luonnonsuojelualue keskellä asutusta on hieno.

Aijaa, mä taas yleensä olen ihmisten mielestä siedettävä niin kauan kunhan muhun tutustuu.:eek:
Häijy ämmä.

en usko.jos on kiinalainen mies avatarissa,niin tyypissä täytyy olla jotain hämärää.
ja vielä jos kysenen henkilö sattuu olemaan pohjois-karjalasta.ne on hämärää sakkia all-round

shiba on mukava mimmi...ottakaa viel kun kerkeette...jos saatte.hähäää!!
vaik en tippaakaan tunne mut kuitenkin

Hyvänen aika! Kukaan ei koskaan puhu mulle noin nätisti...:haart:

Olen sanaton. Mikkeli on hirveä -paitsi se pieni luonnonsuojelualue keskellä asutusta on hieno.

Aijaa, mä taas yleensä olen ihmisten mielestä siedettävä niin kauan kunhan muhun tutustuu.:eek:
Häijy ämmä.

noni siinäs kuulitte ihan kuispää nainen eli täydellinen;)

Pitäskö pistää deitti illmotus?:david:

Maanantaina alkaa 8.30 koulu, meille lukion toiselle luokkalaisille... Vittu teurastan sen yhen jätkän!!!
Juu. Onneks mul ei sentään ala vielä maanantaina, vaan "vasta" tiistaina. Pystyy kattoo Serranon perheen. :)

en usko.jos on kiinalainen mies avatarissa,niin tyypissä täytyy olla jotain hämärää.
ja vielä jos kysenen henkilö sattuu olemaan pohjois-karjalasta.ne on hämärää sakkia all-round

Naulan kantaan!:thumbs: Hämärää ja viinalle persoa. Myös kovia uhoamaan.

Pitbull: no ainakin näin sanalliset ekat kerrat. Ehkä olisi pitänyt hoitaa muutkin ekat kerrat ihan vain verbaalisesti.

Juu. Onneks mul ei sentään ala vielä maanantaina, vaan "vasta" tiistaina. Pystyy kattoo Serranon perheen. :)

Ootko missä koulussa?

Naulan kantaan!:thumbs: Hämärää ja viinalle persoa. Myös kovia uhoamaan.

Pitbull: no ainakin näin sanalliset ekat kerrat. Ehkä olisi pitänyt hoitaa muutkin ekat kerrat ihan vain verbaalisesti.

ja mahottomia vipeltämään

mutta kylläpä sulla Pitbull on ruma mopo

Janpa menikö 6 giniä?

Ei menny "ginejä", ei kaveri suostunut alkoon... Tuli sen sijaan selvitettyä välit yhen "naaraslejonan" kanssa...:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom