Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No, jos tässä meikä elää suunnilleen sen verran mitä mies tässä maassa keskimäärin niin kaks satkua riittäisi 450€/kk tuloihin loppuelämän ajan.ei tarvi laskea, kun joka vuosi tulee sama palkka, tiedän tasan tarkkaan kyllä
en mäkää satasesta, mutta kaksi olisi jo että riittäisi lopuelämäksi: helposti
loppuelämähän saattaa sitäpaitsi olla hyvinkin lyhyt, sitä kun ei tiiä, voi olla että ei ehi enää kuluttaa yhtään mitään
Velkakirjoistakin saa tällähetkellä 8% kiinteää korkoa, hybrideistä 10% ja moni lappu maksaa tänä vuonna 7-8% osinkoa + arvonnousu.neljän prosentin osinko
Olen niin ylpeä itsestäni, sain lyllerrettyä salille.
Velkakirjoistakin saa tällähetkellä 8% kiinteää korkoa, hybrideistä 10% ja moni lappu maksaa tänä vuonna 7-8% osinkoa + arvonnousu.
No tänä vuonna toteutuu ainakin Sampolle.7-8% osinko plus arvonnousu, saisiko nimiä?
No tänä vuonna toteutuu ainakin Sampolle.
Luulen, että toteutuu kesällä ostetuille Tokmanneillekkin.
Velkakirjoja myyvät pienemmät puljut, mutta ihan Osuuspankistakin voi kysellä.
Eikös Sampo jakanut viime vuonna Nordean myynnistä saamiaan euroja ja tänä vuonna paluu matalampaan tuottoon?
Itse olen pitänyt kestävänä sellaista max ~4% osinkoa juurikin, enemmän maksavat on yleensä hinnoiteltu alas tulevaisuuden näkymien takia ja riski arvonalenemiselle vahva
sijoitetulle pääomalle
Ajatella