Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Tästä tuli mieleen, että just linkedinissä tuli viestiä tutulta hr päälliköltä venäjältä. Olin tekemisissä silloin kun olin siellä hommissa. Pisti viestiä, että nyt on päällikön paikka murmanskissa, lähe töihin. Palkka oli ihan ok: euro-kymppitonin arvosta ruplia käteen kuussa, rotaatio paska 56 päivää työmaalla, 21 päivää kotona. Lisäks vanhoja tuttuja ollut samassa paikassa hommissa niin olosuhteet todella paskat.

Vastasin notta kiitos tarjouksesta, mutta sota käynnissä, ei tässä tilanteessa tulla rajan yli ja varmistamme vielä ettei tulla rajan yli toiseenkaan suuntaankaan.

Kiitteli nopeasta ja hyvästä vastauksesta ja toivotteli hyviä loppuvuosia.
 
Tänään pitäs kuulua jatkosta liittyen toiseen tän viikon haastikseen. Toiseen mestaan pääsis, kun ilmoittais. Tää jälkimmäinen ei ehkä vaan ihan sitä mitä meikäläinen tässä kohtaa hakee.. liksa ois hyvä.

Ja illalla ois taas yhdet kissanristijäiset, kun just ehkä toipunu edellisistä. Viinaa en juo. Ainakaan paljoa. Toivottavasti.
 
F4149DD2-6FA1-4AEA-A600-336005546AEB.gif
 

On kyllä vittumaista tuo. Kun oot maailman paras urheilija lajissaan ja tienaa miljoonia niin tottakai pitää palkkaria juoda jotta pysyy kondis. Jos hakee lidlistä pussin palkkaria, sen verran kattoo että sisältää kreatiinia mutta ei huomannu pientä pränttiä että sisältää anabolisia stereoita.
 

On kyllä vittumaista tuo. Kun oot maailman paras urheilija lajissaan ja tienaa miljoonia niin tottakai pitää palkkaria juoda jotta pysyy kondis. Jos hakee lidlistä pussin palkkaria, sen verran kattoo että sisältää kreatiinia mutta ei huomannu pientä pränttiä että sisältää anabolisia stereoita.
Tässä tää eurooppalainen sääntely näyttää positiivista puoltaan, kun ei voi työntää markkinoille vaan suoraan jotain, jossa voi olla mitä vaan.

Paska keissi joka tapauksessa tuon urheilijan kannalta.
 

On kyllä vittumaista tuo. Kun oot maailman paras urheilija lajissaan ja tienaa miljoonia niin tottakai pitää palkkaria juoda jotta pysyy kondis. Jos hakee lidlistä pussin palkkaria, sen verran kattoo että sisältää kreatiinia mutta ei huomannu pientä pränttiä että sisältää anabolisia stereoita.

Juu tavalliset ihmiset ovat nykyään täynnänsä anabolisia stereoita, kun eivät katso tarkkaan kuten urheilijat joilla fokus pysyy kuitenkin sen 99,9% ajasta. Harmi että sitte että löysäilee 0,1% ajasta niin heti pamahtaa pari anabolista vereen. Lidlistä. Porukka paisuu ihan silmissä ympärillä. Naapurin Rane juoksi just 100m 9,5s, mutta ostaa Lidlistä lisäravinteet eikä lue tuoteselosteita ollenkaan, niin ihmekös tuo.
 
Olipas mukava lounasajan +4 km:n metsäpolkureippailu! 🤗

Ei ole vielä paljoa pakkasta, niin ei taivaalla värit hehku mutta eiköhän joskus parin kuukauden kuluttua ole tilanne jo eri. En malta odottaa niitä kunnon pakkaspäivien värejä taivaalla ja lumen narskumista jalkojen alla.

Hyvää viikonloppua! :giggle:
 
Minä haluan aurinkoa 😫

ja sitten kun sitä vihdoin on niin maristaan että on liian kuuma ei voi tehdä mitään

näin se menee, muista tämä ensi Suvena kun aurinkoteranssikelitot ovat kuumimmillaan ja NAISilla vaatetus vähissä

silloin Minä yritän nauttia, jos ei muusta niin virvoitusjuomista: hanasta
 
Täälläpäin sanotaan että on jäätävän kuuma. Jos on tosi kuuma. Tai sika kallis.

Vitun homo on hyvä. Ei elo ole loogista muutenkaan.

Itse olen kavereita sanonut homoiksi jo alakoulusta lähtien ja sanon edelleenkin.

Hinteiksi myös.
 
Back
Ylös Bottom