Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo tapaus ei onneksi mourua yöllä, mutta toki voi jonkun muun hepulin saada ja matot rullalla aamulla.
Meillä jos käydään vierailla, niin ekat päivät menee jossain turvallisessa piilopaikassa ja yöllä lähdetään tekemään tarkempaa tutkailua.
 
Kotiin. Kuljetuksella.

Tänne kantaa semmonen mukava Postin setä. Tulee noi allergiaruoat samalla.

Näin ideaalissa elämässä. Muttakun hiekka loppu, santalaatikossa muutama jyvä paskakikkareiden ympärillä, hiekka pitää ostaa prismareissun yhteydessä.

Koiranruokaa sentään tilattiin peten koiratarvikkeelta pari säkkiä. Merkittävä ale vs paikalliset kivijalat ja postipate kantoi oven eteen.
 
Koiranruokaa sentään tilattiin peten koiratarvikkeelta pari säkkiä. Merkittävä ale vs paikalliset kivijalat ja postipate kantoi oven eteen.
Joo, minusta emäntä käyttää tota samaa lafkaa. Tai on ainakin käyttäny..

Ja joo, jos akuutti tilanne, niin eihän siinä muu auta, kun hakea. Kissoilla ois kuitenkin hyvä tosiaan olla sitä hiekkaa, johon sontia :D
 
Sais aika jättää kissoista. Toinen on kohta 15, toinen 14. Vittukun voivat elää 20 vuotiaaks. Vanhempi katti alkaa olla huonokuntoinen kun on ylipainoa. Tarvis vaan tehdä päätös ja piikille, mutta vaikeeta on ku ovat sen 15 vuotta tuossa olleet. Koirista yhdeltä tuli kilsat täyteen, niitä ei oo enää ku kaks.

Optimaalinen eläinmäärä olis yks koira.
 
Koiranruokaa sentään tilattiin peten koiratarvikkeelta pari säkkiä. Merkittävä ale vs paikalliset kivijalat ja postipate kantoi oven eteen.
Olen käyttänyt vuosikausia ja edelleen, oven eteen tuodaan JA hintaero. En tosiaan lähde mistään raahaamaan, tuolta kun saa nykyisin myös erikoisruuat. Plus saa vielä vähän takaisinpäin, kun tilaukset bonuswayn kautta. Nytkin sieltä olisi omalle tilille siirrettävissä 92 €, ihan siitä syystä että olen surffaillut ostamaan koiranruokia tuon sivun kautta.
 
Olen käyttänyt vuosikausia ja edelleen, oven eteen tuodaan JA hintaero. En tosiaan lähde mistään raahaamaan, tuolta kun saa nykyisin myös erikoisruuat. Plus saa vielä vähän takaisinpäin, kun tilaukset bonuswayn kautta. Nytkin sieltä olisi omalle tilille siirrettävissä 92 €, ihan siitä syystä että olen surffaillut ostamaan koiranruokia tuon sivun kautta.

Minä tilasin kisulin munuaisruokaa Mustista ja Mirristä ja postipate toi laatikon rappukäytävään. Erittäin kätevää. Aion tilata jatkossakin.

Kissa onneksi suostuu syömään uutta muonaansa.
 
sejä salilla hikoilematta.

Optimaalinen eläinmäärä olis yks koira.
Joo 1. se kuuluisa villakoira sängyn alla. Koiria on ollut mutta nyt muutamaan vuoteen ei ole eikä tule, kyllä se vaan helpottaa elämää kummasti ilman mitään kotieläimiä, ei tarvi miettiä milloin pitää käyttää ulkona, milloin syöttää ja pääpointtina jos matkustelusta tykkää niin paljon PALJON helpommalla pääsee kun ei tarvi miettiä hoitopaikkaa.
 
paljon PALJON helpommalla pääsee kun ei tarvi miettiä hoitopaikkaa.
En ole ikinä ymmärtänyt tuota miettimistä. Heti kun varaa matkan, varaa myös hoitolan. Done. Koskaan ei ole ollut mitään ongelmia, kun hoitolavarauksen tekee hyvissä ajoin. Ihan yhtälailla olen matkustanut kuin ilman koiraakin. Ja samalla tavalla olen nyt yönylireissuja töiden puolesta kuin ilman koiraa.

Tosin, minä olen niitä jotka hoitavat tämänkin asian rahalla sen sijaan, että yrittäisin työntää koiriani jollekin puolitutulle hoitoon. Olen ihan mielelläni maksava asiakas, jolla on myös tiettyjä odotuksia vs. tuttujen vaivaaminen.
 
Joo 1. se kuuluisa villakoira sängyn alla. Koiria on ollut mutta nyt muutamaan vuoteen ei ole eikä tule, kyllä se vaan helpottaa elämää kummasti ilman mitään kotieläimiä, ei tarvi miettiä milloin pitää käyttää ulkona, milloin syöttää ja pääpointtina jos matkustelusta tykkää niin paljon PALJON helpommalla pääsee kun ei tarvi miettiä hoitopaikkaa.

Nii, itte en tykkää matkustella, olen koti ihminen. Toki kerran pari vuodessa etelän reissu, mutta reissu suunnitellaan niin että rekku pääsee hoitoon. Ja rekun lenkittäminen/ syöttäminen on elämäntapa. Samaan tapaan lapset täytyy ruokkia ja itsekin syödä.

Sit taas kotona oleminen, missä suurin osa vuodesta just ollaan ollaan pl pari etelän reissua, olis helvetin tylsää ilman koiraa. Mitäköhän sillon tekis. Istuis sohvalla ja möllöttäis. Kotimaan reisuissa rekku on lähes aina mukana. Ja rekku itsestään on yks harrastus.

Mutta totta tuo, että helpolla pääsis. Vielä jos muuttais okt kerrostaloon pääsis vielä helpommalla. Meillä oli kolme sairastelevaa koiraa niin sikkeä tuo aika. Siks yks sairasteleva olis riittävä. Toki jos sattuis terve yksilö niin sehän olis pelkkää luksusta.
 
Mitenkä fb myy mulle joka välissä läpinäkyviä naisten alusvaatteita? Jopa saksankielellä? En osaa sanaakaan. Varmaan joku kavereista tykkää noista ja siks tuuttaa 🤷‍♀️

D2F46B8E-6D68-4F38-B6BC-33B58B96AA6B.jpeg


120BE0EE-A3B5-4FB2-8AA5-635B3F8C5799.jpeg


Toki mä aina nuo avaan ja zoomaan isoksi että näkis paremmin vitunkarvat if any.
 
Voisikin codata reality-pelin.

Siinä jahdataan vapaata vessaa hirveässä sokkelossa. Vihulaisina johtoryhmä ja virulaiset putkipertit.
 
Back
Ylös Bottom