Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Maistuuko kuuen tonnin hiase?

Perhana, mullahan ois muuten samanlainen pihan perällä, pitkä kahella liukuovella ja liukuovien ikkunoilla niinku tuoki, mutta se on 2+7 paku.

Vaiheessa "pientä laittoa", mutta jos nuoki nuissa hinnoissa tänäpänä jo on, niin äkkiäkös tuota...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään ei katsota englanti - Wales matsia 20:50 vaan SUBilta Iran - Yhdysvallat

Tämä on suunnitelma.


Oli huomattavan hieno kokemus nähdä Chaplinin Nykyaika valkokankaalta, vieläpä palkallisena. Sen jälkeen lankakauppaan ostoksille.
 
Mä etin aina nykyään kalleimman paikan missä tankata dieseliä ja lutraan muutaman litran maahan vielä varmuudeksi että varmasti näkyy ja tuntuu 🙃
 
Hö. Ei tullut 40 rahaa eurojaskasta. Tein yhden rivin ja luotin siihen. Oli täysin varma että osuu. Olin jo miettinyt valmiiksi vittujen haistattelut.

Noh, naputellaan exceliä hengen pitimiksi.
 
Hö. Ei tullut 40 rahaa eurojaskasta. Tein yhden rivin ja luotin siihen. Oli täysin varma että osuu. Olin jo miettinyt valmiiksi vittujen haistattelut.

Noh, naputellaan exceliä hengen pitimiksi.
Meikäläisellä alkaa olemaan pinna sen verran loppu täällä nykytalossa, että haistatan kohta vitut ilman eurojaskaa.

Hommaa pitäs kyllä löytyä, kun jaksais taas ettiä.
 
menkää hyviin honmiin

t. 19½v samaa työ:n Antajaa palvonut

#arkisin8-16
 
Hö. Ei tullut 40 rahaa eurojaskasta. Tein yhden rivin ja luotin siihen. Oli täysin varma että osuu. Olin jo miettinyt valmiiksi vittujen haistattelut.

Noh, naputellaan exceliä hengen pitimiksi.
Tee powerpointilla manifesti valmiiksi. Sitten kun eurojaska kilahtaa tilille niin on viimeiseen palaveriin aineisto valmiina.
 
Back
Ylös Bottom