Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
nonii, vahinko-osto kamuxit myyty

teinkö sillälailla tyhmästi kun ostin harviaa?

#eipoltakäteinentilillä
 
Tänään suunnitelmassa:

Buffet:
Nakkikeittoa
Herkuttelijan porsaanleike L
 
Käykö muuten kellään muulla silleen et jos kahvia juo liikaa niin alkaakin vaan väsyttää?
Tulee sellainen "virtapiikki" ja sitten iskeekin väsymys. Tai pidemmällä semmoinen laiska olo eikä jaksa tehdä mitään. En mä tiedä johtuuko se sitten kahvista, mun on pitänyt kauan mennä juttelee lääkärille unenlaadusta. Vaikka olen nukahtanut viimeaikoina kohtuu ajoissa, yöuni on aika katkonaista. Paljon muistikuvia öistä kun vaan herää aamuyöllä eikä saa heti unta, tai herää kun on kuolannut tyynyn märäksi tms.

Sitten päivällä väsyttää. Voisin antaa mahdollisuuden myös nenälaastarille, ihan mielenkiinnosta.
 
Jotain huhua kuulinkin. Hyvä! Raporttia odotellessa. Mustangi on hyvä vaihtoehto ollut ainakin toisinaan käytettynä.

Ruoka oli ihan laadukasta ja salaatti tuoretta. Reseptistä en tykänny, oli boileri inkivääri sinappikastike. Toki menin hakemaan hyväksi todettuja butter chickeniä tai tikka masalassaa ja joutu arpomaan listalta jotain uutta. Siinä kohtaa oli jo pettymys, niin ruuan olis pitäny ylittää odotukset. Naan leipä kuivaa, mutta vanhalla pitäjällä sattui toisinaan kuiva leipä, joten en lyttää sen perusteella.

Ei kuitenkaan jatkoon uusien, ei niin hyvien reseptien vuoksi. Tulen käymään mustangissa jos nepalia mielii. Onks siellä vielä ne vankila-tarjottimet?
 
Aina välillä sattuu niin, että joku joka näkee minut koirani kanssa tulee juttelemaan ja kyselemään koulutusohjeita ja neuvoja, kun oma koira menee tuolla julkisilla paikoilla mielestäni normaalisti mutta ilm. poikkeuksellisen hyvin.
Nyt oli eka kerta, kun joku pysäytti ja kyseli neuvoja kaverinsa koiran koulutukseen. 😆

Tosin taisi ihan oikeasti olla kaverin koira. Yritin lohduttaa, että jos tämä ihminen sitä kerta myös lenkittää jne., niin hän voi johdonmukaisesti opettaa sille koiralle miten juuri hänen kanssaan toimitaan, vaikka saisi kotiväen kanssa perseillä miten sattuu.
 
Kohta, oota ny vähän.
Löyty.

Screenshot_20221104_181902.jpg
 
Tulee sellainen "virtapiikki" ja sitten iskeekin väsymys. Tai pidemmällä semmoinen laiska olo eikä jaksa tehdä mitään. En mä tiedä johtuuko se sitten kahvista, mun on pitänyt kauan mennä juttelee lääkärille unenlaadusta. Vaikka olen nukahtanut viimeaikoina kohtuu ajoissa, yöuni on aika katkonaista. Paljon muistikuvia öistä kun vaan herää aamuyöllä eikä saa heti unta, tai herää kun on kuolannut tyynyn märäksi tms.

Sitten päivällä väsyttää. Voisin antaa mahdollisuuden myös nenälaastarille, ihan mielenkiinnosta.
Mulla saattaa tulla heti suoraan se väsymys, joka sitten puolen tunnin-tunnin sisään helpottaa. Tämä siis vain jos menee +4 mukillista päivän aikana. Oikeastaan itse just sen takia vähensin kahvia et unen laatu tuntui olevan mitä sattuu. Pitäis ens viikolla kokeilla riipaista olla jonkin aikaa ihan ilman kahvia, miten vaikuttaa.
 
Mulla saattaa tulla heti suoraan se väsymys, joka sitten puolen tunnin-tunnin sisään helpottaa. Tämä siis vain jos menee +4 mukillista päivän aikana. Oikeastaan itse just sen takia vähensin kahvia et unen laatu tuntui olevan mitä sattuu. Pitäis ens viikolla kokeilla riipaista olla jonkin aikaa ihan ilman kahvia, miten vaikuttaa.
Joo sen huomaa kokeilemalla, mä olen tykännyt muutenkin juoda pelkästään aamukahvit. Alkuun oli vähän vaikeaa, mutta äkkiä tottui. Nyt voi myös nauttia kahvista, eikä se ole vain pakko.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom