Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
onko kyllinen Gontsan tuttu?
Omakotitalo, Pori, Tuulikylä, 320 000 €, 261 m²
ak.k + rt + oh + mh + khh + ph + s + kph / wc + et + vh, yk.2mh + kph / wc. Löydä uusi kotisi Etuovi.comista jo tänään!www.etuovi.com
melko america
1. Hyvä 2. Teit ja seuraavaksi katsomaan tarjontaa tois puol rapakko. Siellä alennusmyynnit kännissä siis sitten kun Joe heräänonii, vahinko-osto kamuxit myyty
teinkö sillälailla tyhmästi kun ostin harviaa?
#eipoltakäteinentilillä
Tulee sellainen "virtapiikki" ja sitten iskeekin väsymys. Tai pidemmällä semmoinen laiska olo eikä jaksa tehdä mitään. En mä tiedä johtuuko se sitten kahvista, mun on pitänyt kauan mennä juttelee lääkärille unenlaadusta. Vaikka olen nukahtanut viimeaikoina kohtuu ajoissa, yöuni on aika katkonaista. Paljon muistikuvia öistä kun vaan herää aamuyöllä eikä saa heti unta, tai herää kun on kuolannut tyynyn märäksi tms.Käykö muuten kellään muulla silleen et jos kahvia juo liikaa niin alkaakin vaan väsyttää?
onko kyllinen Gontsan tuttu?
Omakotitalo, Pori, Tuulikylä, 320 000 €, 261 m²
ak.k + rt + oh + mh + khh + ph + s + kph / wc + et + vh, yk.2mh + kph / wc. Löydä uusi kotisi Etuovi.comista jo tänään!www.etuovi.com
melko america
Jotain huhua kuulinkin. Hyvä! Raporttia odotellessa. Mustangi on hyvä vaihtoehto ollut ainakin toisinaan käytettynä.@Xtreme tiedoksi yak yeti lopettanu, uus omistaja, uus ruokalista. Raportoin pierun määrän myöhemmin.
Jotain huhua kuulinkin. Hyvä! Raporttia odotellessa. Mustangi on hyvä vaihtoehto ollut ainakin toisinaan käytettynä.
Mulla saattaa tulla heti suoraan se väsymys, joka sitten puolen tunnin-tunnin sisään helpottaa. Tämä siis vain jos menee +4 mukillista päivän aikana. Oikeastaan itse just sen takia vähensin kahvia et unen laatu tuntui olevan mitä sattuu. Pitäis ens viikolla kokeilla riipaista olla jonkin aikaa ihan ilman kahvia, miten vaikuttaa.Tulee sellainen "virtapiikki" ja sitten iskeekin väsymys. Tai pidemmällä semmoinen laiska olo eikä jaksa tehdä mitään. En mä tiedä johtuuko se sitten kahvista, mun on pitänyt kauan mennä juttelee lääkärille unenlaadusta. Vaikka olen nukahtanut viimeaikoina kohtuu ajoissa, yöuni on aika katkonaista. Paljon muistikuvia öistä kun vaan herää aamuyöllä eikä saa heti unta, tai herää kun on kuolannut tyynyn märäksi tms.
Sitten päivällä väsyttää. Voisin antaa mahdollisuuden myös nenälaastarille, ihan mielenkiinnosta.
Tämä se on ainetta. Pistää pieremään kuin muuli. On tullut juotua jokunen korillinen, vai lieneekö Hiluxin lavallinen.Löyty.
Viisaasti, kai.teinkö sillälailla tyhmästi kun ostin harviaa?
Joo sen huomaa kokeilemalla, mä olen tykännyt muutenkin juoda pelkästään aamukahvit. Alkuun oli vähän vaikeaa, mutta äkkiä tottui. Nyt voi myös nauttia kahvista, eikä se ole vain pakko.Mulla saattaa tulla heti suoraan se väsymys, joka sitten puolen tunnin-tunnin sisään helpottaa. Tämä siis vain jos menee +4 mukillista päivän aikana. Oikeastaan itse just sen takia vähensin kahvia et unen laatu tuntui olevan mitä sattuu. Pitäis ens viikolla kokeilla riipaista olla jonkin aikaa ihan ilman kahvia, miten vaikuttaa.