Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
AB47E69A-EB56-4131-A0AD-F7FD24BBD6CA.jpeg

🫣
 
Mikähän perkules on tää mun nykyinen maatalon isäntä -rytmi.. Unelle joskus kympin jälkeen eilen ja tänään taas 05:20 pystyyn.

Tarvii paljoa yökerhoissa ainakaan juosta, jos ei näe puolta yötäkään nykyään.
 
Mikähän perkules on tää mun nykyinen maatalon isäntä -rytmi.. Unelle joskus kympin jälkeen eilen ja tänään taas 05:20 pystyyn.

Tarvii paljoa yökerhoissa ainakaan juosta, jos ei näe puolta yötäkään nykyään.
Mulla nykyään tulee helvetillinen väsymys jo ysin jälkeen ja viideltä pystyyn ilman kelloa.
 
Toiset hautajaiset tähän noin vuoden sisään. Tätä tä varmaa on kiihtyvään tahtiin kun 40v alkaa lähestyy. Oli kova treeniboosti tuossa lokakuun puolessavälin, ihan oikein pääs 5 päivänä peräkkäin käymään. Sitten tietty iski korona joka heitti sängyn/sohvan pohjalle 8+2 päiväksi. Huomenna pitäis mennä kokeilee työelämää, mutta eilen kannoin likaiset pyykit alakertaan, ja puhtaat yläkertaan niin pulssi 170 varmaan seuraavat 20min. Mitään jälkitautia tähän ei halua mut ei nyt varmaa ole korrektia periaatteessa "varmuudenvuoksi" saikkuakaan pidentää kun olo on hengästymistä ja pulssia lukuunottamatta lähes normaalihkohko.
 
Mulla nykyään tulee helvetillinen väsymys jo ysin jälkeen ja viideltä pystyyn ilman kelloa.
Vahvasti samaan suuntaan menossa ilmeisesti.

Normaalisti rytmit ollu kyllä enemmän sitä, että jonnekin 23-24 saakka pystyssä ja seiskan, puolen kasin pintaan ylös ilman kelloa.

Mut ihan sama, onneksi duunit antaa myöten aloittaa milloin haluaa. Ja on tässä hyötynsäkin aloittaa kuuden ja seiskan välillä, niin on tunti, pari enemmän ns. rauhallista aikaa tehdä, ennen kuin alkaa chatit huutaan ja aamupalsu häämöttään.
 
Mitään jälkitautia tähän ei halua mut ei nyt varmaa ole korrektia periaatteessa "varmuudenvuoksi" saikkuakaan pidentää kun olo on hengästymistä ja pulssia lukuunottamatta lähes normaalihkohko.
Niin eikö se sun duuni ollu kuitenkin semmosta puolifyysistä? Ei tuo nyt ihan normikondikselta kuulosta, mutta sitä en tietty tiedä, miten ne työterveydessä suhtautuu noihin koronan jälkioireisiin..

muoks. vanhempien naapuri, kenen kanssa ovat paljon tekemisissä, meinas heittää veivinsä koronaan. Kävi letkuissa asti, kun keuhkot oli lopettanu toimintansa jossain kohtaa, mutta oli sit kuitenkin palannut vielä ja nyt osastolla toipumassa. Vanha ukko, mutta onneksi ollu hyväkuntoinen.
 
Mulla nykyään tulee helvetillinen väsymys jo ysin jälkeen ja viideltä pystyyn ilman kelloa.
Mä oon vähentänyt kahvin juontia niin, että juon ainoastaan aamulla kaksi kuppia. Ei ole tarvinnut kauheasti odotella unta illalla kun alkaa väsyttää 21-23 aikoihin. Ennen saatoin nukahtaa keskimäärin 00-02 aikavälillä.

Aamu heräämiset vaihtelee. Eilen heräsin kolmelta aamuyöllä odottamaan kellon soimista. Tänään vapaapäivä, niin heräilin kuudelta. Lepäilin kyllä pitkään vielä sängyssä.
 
Mulla nykyään tulee helvetillinen väsymys jo ysin jälkeen ja viideltä pystyyn ilman kelloa.
Tämmöinen rytmi on ihan paras ja sopivin itselle. :) Tosin nyt viime aikoina on nukuttanut hieman enemmän ja tänäänkin heräsin vasta kuudelta, ilman kelloa.
 
Tämmöinen rytmi on ihan paras ja sopivin itselle. :) Tosin nyt viime aikoina on nukuttanut hieman enemmän ja tänäänkin heräsin vasta kuudelta, ilman kelloa.
Jep, ehtii käymään arkiaamuisin puntilla niin ei tarvi perhe-elämän kanssa säätää samalla tavalla kun duunien jälkeen käydessä. Ehtii vielä aloittelemaan hommiakin ennenkun pitää viedä muksu päiväkotiin.
 
Vahvasti samaan suuntaan menossa ilmeisesti.

Normaalisti rytmit ollu kyllä enemmän sitä, että jonnekin 23-24 saakka pystyssä ja seiskan, puolen kasin pintaan ylös ilman kelloa.

Mut ihan sama, onneksi duunit antaa myöten aloittaa milloin haluaa. Ja on tässä hyötynsäkin aloittaa kuuden ja seiskan välillä, niin on tunti, pari enemmän ns. rauhallista aikaa tehdä, ennen kuin alkaa chatit huutaan ja aamupalsu häämöttään.
Mulla tais kääntyä enemmän tähän rytmi kun aloin treenaa aamulla.
 
Toiset hautajaiset tähän noin vuoden sisään. Tätä tä varmaa on kiihtyvään tahtiin kun 40v alkaa lähestyy. Oli kova treeniboosti tuossa lokakuun puolessavälin, ihan oikein pääs 5 päivänä peräkkäin käymään. Sitten tietty iski korona joka heitti sängyn/sohvan pohjalle 8+2 päiväksi. Huomenna pitäis mennä kokeilee työelämää, mutta eilen kannoin likaiset pyykit alakertaan, ja puhtaat yläkertaan niin pulssi 170 varmaan seuraavat 20min. Mitään jälkitautia tähän ei halua mut ei nyt varmaa ole korrektia periaatteessa "varmuudenvuoksi" saikkuakaan pidentää kun olo on hengästymistä ja pulssia lukuunottamatta lähes normaalihkohko.
Antavat kyllä lisää saikkua tarvittaessa. Ainakin minulle sanoivat että hae lisää jos tuntuu että et ole työkunnossa. Mulla korona nro 2 päällä. Lähinnä nenä vuotaa. Oisin voinut töissä olla normaalisti jos en tietäisi että corre
 
Mulla ei koronassa keväällä kahvi oikein maistunut ja ei tullut juotua sen jälkeenkään. Kyllä sitä nyt sosiaalisesti voi juoda, muttei siihen tarvetta ole. Lähinnä se piristi itseä, kun ajatteli sen piristävän. Ei mennyt unet vaikka kuin myöhään illalla joi kupillisen ja samaa tuki kellonkin unitiedot tai niissä ei sen vaikutusta nähnyt. Yhdenkin illalla juodun oluen vaikutus näkyy tiedoista.

Viime viikko oli viimeinen 10-viikon treeniohjelmasta. Arkena 5:30 salilla ja illalla klo22 unten maille tyyliin pään osuessa tyynyyn unessa... Tällä viikolla vain pyöräilyä pk-alueella. Ensi viikolta alkaen voisi jotain uutta hassuttelua harrastella siihen asti, että pääsee hiihtämään. Ehkä ton 10-viikon setin voisi vetää uusiksi...
 
Meikäläinen vetää normaalisti aika paljon kahvia. Eikä kyllä minusta vaikuta oikein mitenkään yöuniin. Joku 3-4 tommosta isoa mukia, eli kahvinkeittimen kupeilla semmoisen 9-12 kuppia päivässä :D

Mut millä saa rytmit käännettyä, niin dokaamalla. Toimelias viikonloppu ja runsaasti antti alkoholia, niin seuraavalla viikolla +2h nukahtamiseen, kun kroppa ihan kierroksilla ja sekaisin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom