Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mikä tätä minun vastauskenttää vaivaa! Auttakaa. En voi kursivoida, en liittää kuvia enkä mitenkään käyttää noita painikkeita tossa yllä. Just kun oisin laittanut pyllykuvan. Apua.
Ne pyllykuvat on asetettu että ne näkyy vain mulle. Sulle näyttää ettei mee perille, mut mä saan ne kyllä. Ihan nätti perse, ei siinä mitään, mut toi toinen liite oli kyl turhan härski.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lounealla on jännä tapa hankkia asiakkaita.

Vetävät kuitua tässä vieressä ja samalla nähtävästi katkaisivat elisan kaapelin. Ei siinä muuten, hyvä taktiikka, mutta kun ei telkkarikaan näy.

Kovat on ajat kun joutuu kännykän 5geellä toimimaan.
Tollai kyllä palais käämi aika nopsaan, kun pitäs kuitenkin netin yli päästä tekeen hommia.

Toki luurissa erikseen mobiilinetti ja 5G, mutta vähän on takkuisa langalliseen verrattuna.
 
Tollai kyllä palais käämi aika nopsaan, kun pitäs kuitenkin netin yli päästä tekeen hommia.

Toki luurissa erikseen mobiilinetti ja 5G, mutta vähän on takkuisa langalliseen verrattuna.
Onneksi eijjollut tuolla pääasiassa etähommia tekevällä opettajalla ZOOMit kesken.
 
Onneksi eijjollut tuolla pääasiassa etähommia tekevällä opettajalla ZOOMit kesken.
Tuokin on ihmetyttänyt, että käytetäänkö Zoomia vielä paljonkin jossain työn puolesta miiteissä ja vieläkö niihin miitteihin pääsee liittymään täysin randomit ja näytteleen munaa, jos siltä tuntuu..?
 
Tuokin on ihmetyttänyt, että käytetäänkö Zoomia vielä paljonkin jossain työn puolesta miiteissä ja vieläkö niihin miitteihin pääsee liittymään täysin randomit ja näytteleen munaa, jos siltä tuntuu..?
Emmäätiiä muutaku että kyllä sitä nuo opetushenkilöt käyttää.

Itse en ole koskaan nähnyt/käyttänyt.
 
Emmäätiiä muutaku että kyllä sitä nuo opetushenkilöt käyttää.
Joo, oisko tuo sitten ilmainen.. Googlen tai MS:n lisenssit maksaa ja sitähän ei sit varmaan voi jokaiselta opiskelijalta olettaa, että osais tehdä itelleen Google-tilin, jolloin vois käyttää Googlen Meetia koulun tapaamisissa..

Omassa firmassa vaihtuu (minun näkökulmastani onneksi) takas MS:n systeemeihin Googlen vehkeistä. Jos palsut pääasiassa Teamsissa, niin Outlook + kalenteri + Teams on vaan pirun toimiva systeemi. Googlella noita omia kökköyksiään ja erityisesti menee hankalaksi sitten, jos tarvis pelata kahden kalenterin ja miittien kanssa niin kuin ite on nyt joutunut..

</end_rant>
 
Joo, oisko tuo sitten ilmainen.. Googlen tai MS:n lisenssit maksaa ja sitähän ei sit varmaan voi jokaiselta opiskelijalta olettaa, että osais tehdä itelleen Google-tilin, jolloin vois käyttää Googlen Meetia koulun tapaamisissa..
Kustannusasioista en tiedä. Mutta sikäli kun olen kuullut niin ei kannata odottaa liikoja yliopisto-opiskelijoilta. Esim sellaista että osaisi katsoa ja ymmärtäisi onko kurssi live (vaatimuksia paikalla olosta, ei zuumimahdollisuutta) vai etä (zuumi,ei muuta) vai molempia..
 
Muistelisin ite, että o365 on Mikkikseltä ilmainen kouluille, myös yliopistot. Voin muistaa väärinkin.
Joo, niin kai ne opettajan ja opiskelijan lisenssit on edelleen, mutta sitten se Teams:kin on opiskelijoilla henkilökohtainen, eikä minun ymmärtääkseni toimi organisaatiokäytössä. Ainakaan siis samalla tavalla, mitä duunissa on tottunut. Sohlasin tuossa nimittäin ens alkuun oman koneeni kanssa, kun kävi ilmi, että asiakkaan palsut (yllätys yllätys) tulee olemaan Teamsissa.

Ja sit taas jos on käytössä MS:n sähköpostipalvelu, AD jne., niin niistä osataan varmasti jo laskuttaa.

muoks. en minä kyllä oikeasti tiedä, miten noi lisenssiasiat menee.. ei oo luojan kiitos tarvinnu vielä mitään MS:n infraa ruveta ylläpitään.
 
Joo, niin kai ne opettajan ja opiskelijan lisenssit on edelleen, mutta sitten se Teams:kin on opiskelijoilla henkilökohtainen, eikä minun ymmärtääkseni toimi organisaatiokäytössä. Ainakaan siis samalla tavalla, mitä duunissa on tottunut. Sohlasin tuossa nimittäin ens alkuun oman koneeni kanssa, kun kävi ilmi, että asiakkaan palsut (yllätys yllätys) tulee olemaan Teamsissa.

Ja sit taas jos on käytössä MS:n sähköpostipalvelu, AD jne., niin niistä osataan varmasti jo laskuttaa.

muoks. en minä kyllä oikeasti tiedä, miten noi lisenssiasiat menee.. ei oo luojan kiitos tarvinnu vielä mitään MS:n infraa ruveta ylläpitään.
Enhän minäkään näistä mitään tiedä (tai jotain, mutta tiedot vanhenee). Google apuun. Ton mukaan voisi saada Teamsinkin ilmaiseksi.

Ite kyllä jonnin verran joskus infraakin, sekä on-prem että Azure. Tai enemmän suunnittelu ja toteutus, mutta kuitenkin.
 
Satakymppikorinen on yhtä mukava katella.

toyota-hilux-06bef654262df2b0-large.jpg
LN110
 
Miten voi olla kolmatta päivää elohiiri toisen silmän sisäkulmassa? Todella ärsyttävän/epämiellyttävän tuntuista.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom