Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi teitä lapsukaisia työ ongelmienne kanssa. Mä olen eläkkeellä ja elämä on ihanaa! Painakaa duunia kyllä se joskus helpottaa, pääasia on se että pysytte terveenä.
Ite tänä vuonna alasvaihdoin, jonkun verran alaspäin tuloissa, paljon ylöspäin työviihtyvyydessä ja vapaa-ajassa, kyllä on mukavaa nauttia elämästä nyt, eikä ehkä sitte joskus, jos sattuu vielä olemaan elossa.

Muoks. Uskoisin, että helpompi on pysyä terveenäki ku stressitaso on huomattavan paljon alempana.
 
Viimeksi muokattu:
Hemmetti kun saisi itsensä lähtemään salille.

Olisi pitänyt jäädä sohvalle.

Sali ihan tupatentäynnä porukkaa, puolet sain tehtyä. Paitsi ettei kiinnostanut niin satujumppailin jotain randomia. Perseeseenkin sattui sen verran, että painot jäi lastaamatta.
 
Minulle ei tarvisi edes tehdä ruokaa, osaan ittekki #hoikkaolo
 

Kari Hänninen epäilee joutuneensa näyttävän autonsa ja erikoisrekisterikilven takia poliisin asenteellisen profiloinnin uhriksi.
”Lähdin Stadista ajelemaan landelle. Poliisi ajoi edessä alinopeutta. Ohitin hänet niin kuin kai moni muukin. Näin heti pään liikkeestä, että poliisi oli jo päättänyt antaa mulle sakot”, töölöläinen, Siuntion talossaan vapaa-aikojaan viettävä Hänninen väittää.
”Tummennuskalvot on melko maltilliset eli niitä ei voinut erottaa silmämääräisesti moottoripyöräkypärän sisältä. Oma veikkaukseni (pysäyttämisen syistä) oli auton merkki, erikoiskilpi ja niiden takia halu rangaista.”
Kalliin Bemarin rekisterinumero on HÄN-I.
Hänninen kertoo tienneensä, että hänen autonsa etusivulasit on tummennettu.
Hännisen autossa oli tummentavat kalvot, jotka hän nyttemmin on poistanut. Hänen virheensä oli, ettei hän ollut poistanut niitä aiemmin, vaikka katsastuksessa oli niin määrätty tekemään.
”LAITTOMATHAN ne oli, ei siinä mitään”, Hänninen myöntää.
Hän olisi kuitenkin toivonut poliisilta vastaan tulemista muhkeiden sakkojen sijaan.
Kun tulot sattuivat olemaan juuri sakon suuruuden määräävänä vuonna ”muhkeat”, oli myös sakkolapun summa muhkea. Hänninen epäilee sen sijaan tulleensa poliisin profiloimaksi
”Eniten jurppii poliisin asenteellisuus. Ostin kolme vuotta sitten suhteellisen pramean, 150 000 euron Bemarin, jossa on kaiken lisäksi erikoisrekkari”, Hänninen kertoo.
pramean, 150 000 euron Bemarin, jossa on kaiken lisäksi erikoisrekkari
Koska kalvoja ei ollut katsastuksessa annetusta määräyksestä huolimatta poistettu määräaikaan mennessä, Hännisen saama lähes 3 000 euron sakko on Katajiston mukaan perusteltu. Katajisto muistuttaa, että sakon kokonaisrahamäärä on suuri siksi, että sakon saajan keskimääräinen kuukausitulo on suhteellisen suuri. ”Ymmärrän hyvin, että 2 880 euron sakko voi kuulostaa hurjalta, mutta tekijälle on määrätty ainoastaan kahdeksan päiväsakkoa, joka päiväsakkoasteikolla on rangaistuksena lievä.”


 
ruokaa, osaan ittekki #hoikkaolo

Voiko laihaan kokkiin luottaa?
Larvinen-1.jpg
 
Ihan saatanallinen nälkä ja vielä olisi yksi palaveri ennenkuin pääsee syömään. Voi tulla palloefekti.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom