Ketoosidieetti

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mä yritän kans olla ketolla, syksystä asti, mutta nälkä on ihan hillitön. En oo jaksanut laskea makroja, liiallinen rasva saa aikaan ripulin. Ei oo helppoo
Jos kulutus on suurta, niin keto ei ole kyllä helpoin valinta. Itse en pysty ketolla syömään tarpeeksi jos pitää olla kasvukaudella. Tällöin täytyy vedellä syklisellä ketolla. Hiilarien ajoittainen lisääminen lisää nälkää ja auttaa syömään tarpeeksi. Olen tuosta rasvan määrästä huomannut, että siinä on ruoansulatuksen kannalta joitakin eroja kuinka eri rasvat imeytyvät. Eri lähteistä otetut rasvat yhtä aikaa on ollut itselleni toimivin, mutta yleensä en kovin suuria määriä kerralla vedä. Kananmunien, avokadon, juustojen rasva menee aina ongelmitta. Oliiviöljyn kanssa saa olla vähän tarkempi.

Toinen asia minkä huomannut keton ja nälän suhteen on, että varsinkin anaerobinen treeni lisää nälän tunnetta huomattavasti. Itse teen talvisin lähinnä kevyttä aerobista ja sitten voimaa lyhyillä sarjoilla, niin ei ole niinkään tuota ongelmaa. Mutta aina kesäkaudella kun tulee reilusti maastopyöräilyä, jossa menee reippaasti anaerobisen puolelle kun huiputtaa kukkuloita, niin nälkä kasvaa.

A) diet = ruokavalio, kyllä se on koko elämän aikainen tila

B) miks hlvtissä pitäs mättää jotain paskaa välillä ja sitte taas väliaikaisesti vetää ittensä ruotuun, ku voi vaan tasaisesti syödä (ja voida) hyvin ja terveellisesti?
Poika poika kyllä dietillä tarkoitetaan suomen puhekiessä miinuskaloreilla olemista. Kipitäppäs vttuun siitä

Mä yritän kans olla ketolla, syksystä asti, mutta nälkä on ihan hillitön. En oo jaksanut laskea makroja, liiallinen rasva saa aikaan ripulin. Ei oo helppoo
Toi nälkä on erikoinen homma. Onko sitä enempikin vai liittyykö se hetkiin jossa teet kovan treenin puntilla tai muuta hapottavaa? Itse vältä ketoillessa ja paastossa sitä että rasittaisin itseäni äärimmilleen. Tai ketogeenisesss täytyy treenipäivinä ottaa siinä treenin ympärillä hiilaria, jos haluaa kovaa treenata ilman että vetää itsensä ihan totaaliseen sippiin.

Toi nälkä on erikoinen homma. Onko sitä enempikin vai liittyykö se hetkiin jossa teet kovan treenin puntilla tai muuta hapottavaa? Itse vältä ketoillessa ja paastossa sitä että rasittaisin itseäni äärimmilleen. Tai ketogeenisesss täytyy treenipäivinä ottaa siinä treenin ympärillä hiilaria, jos haluaa kovaa treenata ilman että vetää itsensä ihan totaaliseen sippiin.
Siis mulla on monta vuotta ollut sellainen nälkä että kun tulee töistä kotiin niin alkaa nälkä 😁 vaikka olis tunti aikaisemmin syönyt jonkun välipalan töissä

Siis mulla on monta vuotta ollut sellainen nälkä että kun tulee töistä kotiin niin alkaa nälkä 😁 vaikka olis tunti aikaisemmin syönyt jonkun välipalan töissä

Onko sillon nälkä jos et syö mitään? Ite tossa juuri ihmettelin kun 0 kcal, ei nälkää. 3500 kcal, on nälkä. Välipala just herättääkin nälän ja tekee mieli syödä reilusti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom