Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuin reilua kutosta. Mutta mites 2500€/kk niinkuin tossa jutussa?
Jos veroprosentti 1, niin kuin kaverilla, niin kai tuolla vielä osapuilleen eläis. Mut noin perustapauksessa, kun tuosta ottaa verot ja työntekijän maksut ja näppiin jää jotain 1700-1800 euroa, niin onhan siinä aika iso ero siihen, että netto oiskin jossain kolmen puolen kilon tuntumassa tai päällekin.

Raflatöitä ei oo kyllä ikävä ihan jo hommien luonteen takia. Pienenä poikkeuksena jollain tosi hyvällä porukalla vedetyt tapahtumakeikat, joihin vois ehkä just vielä taipua.
 
Screenshot_20221003-122748_Gallery~01.jpg

Jotain puuttuu vielä.
 
200 tunti, laske siitä

Tuo on kyllä erittäin kiinnostava tuntipalkka 😍 Vähän vaan huolettaa, kun alalla työskentelevät haastatteluissa kertovat, että monet asiakkaat haluavat ihan vaan jutella 😖 Entä kun ei kiinnosta!!!!! Ihan hirveä skenaario, että pitäisi kuunnella jonkun yhdentekevän tyypin jaarittelua ja esittää ymmärtäväistä. Ei vaan pysty - ainakaan tuolla hinnalla 🤮 Jotain rajaa.

Kunhan olen käyttänyt Perinnön, niin täytynee harkita Oman Firman pystyttämistä - tirsk.
 
Tuo on kyllä erittäin kiinnostava tuntipalkka 😍 Vähän vaan huolettaa, kun alalla työskentelevät haastatteluissa kertovat, että monet asiakkaat haluavat ihan vaan jutella 😖 Entä kun ei kiinnosta!!!!! Ihan hirveä skenaario, että pitäisi kuunnella jonkun yhdentekevän tyypin jaarittelua ja esittää ymmärtäväistä. Ei vaan pysty - ainakaan tuolla hinnalla 🤮 Jotain rajaa.

Kunhan olen käyttänyt Perinnön, niin täytynee harkita Oman Firman pystyttämistä - tirsk.

no tuohan on vain hinnoittelukysms

laitan hinnastoon

hässiminen: 200e/h
juttelu: 500e/h
 
Tuo on kyllä erittäin kiinnostava tuntipalkka 😍 Vähän vaan huolettaa, kun alalla työskentelevät haastatteluissa kertovat, että monet asiakkaat haluavat ihan vaan jutella 😖 Entä kun ei kiinnosta!!!!! Ihan hirveä skenaario, että pitäisi kuunnella jonkun yhdentekevän tyypin jaarittelua ja esittää ymmärtäväistä. Ei vaan pysty - ainakaan tuolla hinnalla 🤮 Jotain rajaa.

Kunhan olen käyttänyt Perinnön, niin täytynee harkita Oman Firman pystyttämistä - tirsk.
🤣🤣
 
Mut noin perustapauksessa, kun tuosta ottaa verot ja työntekijän maksut ja näppiin jää jotain

mutta jos menot kuukaudessa ovat esimerkiksi 966,01 niin pienemmästäkin palkasta jää ylimääräistä jolla voi esimerkikis tehdä huonoja ostoksia Börssistä

ja noinkin pienellä kulutuksella saa tarjota itseitselle taksitason kyytiä mercedeksellä JokaJumalanPäivä ja juoda kuukauden jok'ikinen alkoholiannos valvotuissa olosuhteissa tarjoiltuna

vaikka alkaa #paikkakunnankin hintataso olla, että kympistä saa jotain takasin kun kaljan ostaa

esimerkki, rytmikorjaamo, 0,33tölkki III aura, 8E!!!!!!1
toinen, kellari vaihtoi omistajaa niin kalja ennen 5,5 -> 8 #huhhuh ja vielä kerran huhhuh

lavvantaina hotalehdin kuusi, onnekis saan alennusta, välillä jopa liikaa
vissiin tullut tarpeeksi alueella piipahdeltua, kun myyvät vahingossa välillä henkilökuntahinnalla
 

Kova juttu vetää kolmet kännit päivässä. Ei se känni ittessään, mut kolmet krapulat päivässä! Vois kuvitella, että yks pidempi känni päivässä olis miellyttävämpi.

Itse en krapulasta pidä. En viittis rapulan vuoksi juoda kolmea känniä per päivä. Viimeks humalassa 2008 ja tuntuu että vieläki krapula.
 
Voi teitä lapsukaisia työ ongelmienne kanssa. Mä olen eläkkeellä ja elämä on ihanaa! Painakaa duunia kyllä se joskus helpottaa, pääasia on se että pysytte terveenä.
 
Oispa itsellä aikaa elämässä kuten tohtorilla. Itsellä ole aikaa harrastaa mitään.

Työt, koulu ja jokunen kerta viikkoon urheilu. Sitten nukkuminen. Muuhun olekkaan aikaa.
 
Oispa itsellä aikaa elämässä kuten tohtorilla. Itsellä ole aikaa harrastaa mitään.

Työt, koulu ja jokunen kerta viikkoon urheilu. Sitten nukkuminen. Muuhun olekkaan aikaa.
Tulin tänään noin klo 16 kotiin, edellisen 24h aikana olen ollut työmaalla noin 16h, jonkinlaista keskittymistä vaativaa tekemässä.

En suosittele.
 
Nyt kyllä tykkäsin House of the Dragonin jaksosta! Uuuh! 😍😍😍
Ei tässä kyllä saa itseään Masterchef-taajudelle enää tänään. 😇
 
Ajattelin mennä jatkamaan fiilistelyä FB:hen niin tulikin vastaan:

io3DiZ2.png
 
Nyt kyllä tykkäsin House of the Dragonin jaksosta! Uuuh! 😍😍😍
Ei tässä kyllä saa itseään Masterchef-taajudelle enää tänään. 😇
Toivottavasti uuh oli jakson hyvyydestä tai komeista lohikäärmeistä. Itsellä vasta illalla kyttäyksessä.

OT; Uusin LOTR: Ring of Power-jakso oli paras tähän asti ja muutenkin tykännyt sarjasta.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom