Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitenhän tuo koripallo-ottelu Suomi - Kroatia.
Voisikohan Suomella olla jopa saumoo
En ole vielä tälle kesälle nurtsia ajellu.Ajelin nurtsit. Olikohan vika tälle vuotta. Pimpero pääkohde tälle päivälle silti.
En ole vielä tälle kesälle nurtsia ajellu.
Frouwa ei osaa ajella pimperoaan gonzan laatuvaatimusten mukaisesti, niin pitää ajella se siistiksi itse?
Haha, arvelinkin, eliAjelin nurtsit...Pimpero pääkohde tälle päivälle silti.
Pientä tarkkuutta kielioppiin...Haha, on kyllä siististi kondiksessa aina. Toki joskus joutuu senki ajelee. Ei stiigalla sentään, ei ole turkkilaista emäntää.
On, jonkunlaista, täsmentäisitkö kysymystä?
Kaken onlyfans.
Itse en ole huomannut olennaista eroa.Ulkomailla olis tarvetta vuokrata auto niin ajattelin, että onko noissa firmoissa jotain eroja.
Hän uskoo joutuneensa häädetyksi katsojien toimesta siksi, että kokee olleensa suomalaisille kulttuurisokki.
– Taidan olla jotain, mille suomalaiset eivät ole vielä valmiita, hän perustelee.
Hän epäilee tietävänsä mistä Nabazin ärhäkkä asenne kumpusi.
– Ehkä hän ajatteli, että olen hänelle uhka. Me molemmat olemme maahanmuuttajia ja hän halusi sillä kaiken sympatian itselleen. Nyt kun meitä oli kaksi, hän näki minussa pahimman kilpailijansa.
Katsoin ekan jakson telkkarista, ei jaksa seurata. Jotain uutta formaattia kiitos. Selviytyjistä pidän, vaikka sekin formaatti on vanha.En tosin oo jaksoakaan tuota ohjelmaa kattonu.