Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kröhöm, tuotanoin.
Saanen ehdottaa:
katso liitettä 244992
Muuten kyllä mutta sunnuntai ei vaan ole herkkupäivä - paitsi joulun ja uudenvuoden välillä.

Laitoin lämpimiä voileipiä uuniin, ne jos saan syötyä niin tulee 2000 kcal. Kaapista löytyy suklaanmakuista Star Nutrionin recovery prota, sitä jälkkäriksi!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muuten kyllä mutta sunnuntai ei vaan ole herkkupäivä - paitsi joulun ja uudenvuoden välillä.
Käsittämätöntä itsekuria :eek: Minä lapioin naamaani tänään jäätelöä ja uuniomenapaistosta. Eilen sokolaatia, niin ja toissapäivänä. Ja pullaa eilen, aiemminkin viikolla. Eisaatana....:ROFLMAO:
Laitoin lämpimiä voileipiä uuniin, ne jos saan syötyä niin tulee 2000 kcal. Kaapista löytyy suklaanmakuista Star Nutrionin recovery prota, sitä jälkkäriksi!
Hyvältä nuokin eväät kuulostaa :kuola:
 
En ole koskaan syönyt heseä.

MäkAku's ja bk joo, en muista milloin viimeksi, mutta en koskaan hese.
Itse jokunen viikko sitten kokeilin taas pitkästä aikaa ja ei se kyllä kannata. Ehkä parin vuoden välein tulee sellanen aivohalvaus että hienoa heseä, koskaan ei maistu hyvältä.
 
Heselle on aikansa ja paikkansa.

Eli kun on vatsa kovalla niin hesen majoa. Vartti ja varpusparvi lentää.
 
Ei hlvetti taas.

Tavoitteena on syödä päivässä edes 2000 kcal ja siihen vielä päälle liikunnassa mahdollisesti kulutetut kalorit.
Pian pitäisi käydä nukkumaan ja vielä olisi syötävä 1200 kcal. 🙄

Minä se varmaan vielä joudun ostamaan noita ylihinnoitelluiksi menneitä lisäravinteita, että voin iltaisin juoda jotain gainerlitkua kalorisaannin varmistamiseksi, niin kuin kaikenmaailman penkkimaket ja -penat. 😩
Miten tämä on edes mahdollista. Oletko varma ettet ole vain laskenut väärin?
 
Niin, en sano, että ne hesen eväät mitenkään erityisen hyviä olisi. Ranskalaiset on yleensä surkeat/huonot. Mutta kaloreita tulee isossa hampurilaisateriassa aikas paljon.
 
Vasemman dorsolateraalisen prefrontaalikorteksini hypoaktiivisuus on selvästi hellittämässä! Olen helpottunut ja ilahtunut.

Hehkutin tänään kylmäkirurgille puhelimessa, kuinka olen jo monena päivänä jaksanut harjata hampaat kahdesti päivässä, laittaa muutakin ruokaa kuin mikroaterioita enkä enää kerää roskapusseja parvekkeelle. Hän kertoi, että tuo on ns normaalia elämää. Minulle tämä on kuin huvipuistossa oleilua 😃
 
Miten tämä on edes mahdollista. Oletko varma ettet ole vain laskenut väärin?
Olen. Aamupala oli n. 500 kcal, sen jälkeen lounas 400 kcal.
Kävelylenkki ja jumppa, palkkari 200 kcal ja sen jälkeen unohdin kokonaan syödä, kun uppouduin kaikkeen tekemiseen.
Tämä on juuri se syy, miksi minun pitää laskea kaloreita välillä: että tulee tarpeeksi.
 
Millainen lounas on 400kcal..? Siihen ei näyttäis mahtuvan ihan edes 100g jauhelihaa ja 50g (kuivapaino) makaronia, mistä ei tulis ite kuin vihaiseksi.

Toki oma painokin todennäköisesti helposti yli 2 Feaa, että sapuskan tarvekin hieman toisenlainen.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom