-kake-
urpo
Kuvii?Pitää vielä mainita, että mää rakastan mun uutta kättä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuvii?Pitää vielä mainita, että mää rakastan mun uutta kättä!
Mitäs hemmettiä. Tänne ei oo voinu ottaa suunnilleen ensimmäistäkään viherkasvia, ettei kissat tee itsaria niitä syömällä, niin yhdellä kunnon sademetsä kämpässä. Onko nuo kaikki semmoisia, ettei oo kissoille myrkyllisiä?Iskuporamies tuli, hoiti hommansa ja poistui. Hän oli oikein komea, parrakas ja kohtelias. Lopputulokseen olen 100% tyytyväinen.katso liitettä 243638
Mitäs hemmettiä. Tänne ei oo voinu ottaa suunnilleen ensimmäistäkään viherkasvia, ettei kissat tee itsaria niitä syömällä, niin yhdellä kunnon sademetsä kämpässä. Onko nuo kaikki semmoisia, ettei oo kissoille myrkyllisiä?
Nimim. haluun työhuoneeseen jonkun puskan.
Mitäs sitä selittelemään yhtään millään.
Kun itselleen ottaa ja ite diggaa, ei kai sitä muulla väliäMitäs sitä selittelemään yhtään millään.![]()
Mitäs sitä selittelemään yhtään millään.![]()
Tuossahan se tulikin, kuhan koitin olla noheva.Kun itselleen ottaa ja ite diggaa, ei kai sitä muulla väliä![]()
No kuule nimenomaan.Kun itselleen ottaa ja ite diggaa, ei kai sitä muulla väliä![]()
Ei vaan lähti pesemään auton. Ja tuli takaisiin potemaan migreeniä.meneekö Tohtori klämydian GAYkalle vai tuletko Hälsingin Wämpyyrejä kuuntelemaan?