Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Iskuporamies tuli, hoiti hommansa ja poistui. Hän oli oikein komea, parrakas ja kohtelias. Lopputulokseen olen 100% tyytyväinen. 20220903_151248.jpg
 
Iskuporamies tuli, hoiti hommansa ja poistui. Hän oli oikein komea, parrakas ja kohtelias. Lopputulokseen olen 100% tyytyväinen.katso liitettä 243638
Mitäs hemmettiä. Tänne ei oo voinu ottaa suunnilleen ensimmäistäkään viherkasvia, ettei kissat tee itsaria niitä syömällä, niin yhdellä kunnon sademetsä kämpässä. Onko nuo kaikki semmoisia, ettei oo kissoille myrkyllisiä?

Nimim. haluun työhuoneeseen jonkun puskan.
 
Mitäs hemmettiä. Tänne ei oo voinu ottaa suunnilleen ensimmäistäkään viherkasvia, ettei kissat tee itsaria niitä syömällä, niin yhdellä kunnon sademetsä kämpässä. Onko nuo kaikki semmoisia, ettei oo kissoille myrkyllisiä?

Nimim. haluun työhuoneeseen jonkun puskan.

Minulla on menossa kissa nro 4 - ja kukaan kissoista ei ole koskaan pureksinut huonekasveja 🤷‍♀️ Pari kissaa tykkäsi hetken ajan pentuina raapia multaa pois isommista ruukuista. Muuten kukaan ei ole ollut niistä kiinnostunut. Yksi mirri tykkäsi pureksia päivittäin ohran-/vehnänorasta, joten sitä piti aina olla tarjolla. Se oli kuin pieni lehmä. Vehnänorasta ostin valmiina kaupasta, löytyy yrttihyllystä. Toinen söi vain ulkoa tuotuja ruohoja. Nykyinen ei sitten välitä minkäänlaisesta viherravinnosta.

Jos haluat viherpuskan, niin kokeile jotain pyöreä ja paksulehtistä, mikä mahdollisimman vähän muistuttaa ruohonkortta. Fiikus, rahapuu, mehikasvit, lehtikaktukset. Tarjolle vehnänorasta.

Esim rönsyliljasta usea kisu kuulemma tykkää, kun siinä on pitkät ja kapeat lehdet. Ja ystäväni kissa järsii myös maljakossa olevat leikkokukat: tulppaanit ovat erityisesti mieleen 😼
 
meneekö Tohtori klämydian GAYkalle vai tuletko Hälsingin Wämpyyrejä kuuntelemaan?
 
Ajattelin pitää siivouspäivän ja kadotella pullonpohjia kaapeista.

Mutta en ole lipitellyt alkomahoolia aikoihin niin ei ole pullonpohjia. No jos pari olutta lätkän ohessa, semmoisia toivottavasti on vielä jossakin.
 
Aloin katsomaan tällaista noitasarjaa ja tässä on suomalainenki noita. Järvisen Satu!

Kuulostaakohan tuo nimi jotenki tosi eksoottiselta noiden ulkomaalaisten korvaan?🤔 Luultavasti.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom