Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Empath iski muhun aika kovaa noista uusista, vaati kyllä muutaman kuuntelun että lähti aukeamaan. Ei varsinaisesti mikään kovin pop, kuten Addicted!
Taisin jotenkin skimmailla vaan läpi tuon Empathin, eikä oo tullu koskaan palattua.. Ei jotenkin jaksanu innostua.

Noi vanhat soi puoli säännöllisesti sopivassa mielentilassa, kuten mainitut Panterat, Megadethit, Metallican alkupään tuotanto jne jne.

Uutta musaa on vaikeeta löytää.. mistä jaksais innostua samalla tavalla, kuin noista lapsuuden suosikeista.
 
Protip.

Ei kannata nykästä tälläsellä omaan sormeen. Roiskuu omaakin verta leikkaussalissa.

g26-210-volkmann-bone-hook-9-12-sharp-20mm-1615275380-.jpg


Näppärä kun hommien lopuksi ottaa hanskat pois ja koko kämmen veressä. Omassa.
 
Onko teidän sairaalassa, hoidon seurauksena tai siitä huolimatta, potilas tippunut ikkunasta ja kuollut. Venäjällä noita on sattunut, tuntuu olevan nyt sellainen epidemia päällä.
Legenda kertoo että on, mutta huomiona että se ei ole ollut vahinko vaan tippuja on aktiivisesti hakeutunut tippumaan.
 
En tiedä, kun olin ostamassa 14€ laatikon lohisushia ja omistaja ehdotti, että saisin 2 laatikkoa sushia 13€. Luulen, että ne oli vanhaksi meneviä.
 
Montakohan tippunutta löytyy kyssin hissikuiluista? @Sylverö

En edes ymmärrä tätä kysymystä 🤷‍♀️😇

Yllätin tänään obduktioprepparin, kun soitin kylmiöasiakkaiden majoitustilan ovikelloa. Olin unohtanut kulkulätkän kotiin ja piti viedä leivonnaisia kylmäkirurgille ohikulkumatkalla. Yleensä sitä kelloa pimputtavat vain hauturit.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom