Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varmaan puhutaan podauksesta. Kattooko joku tässä ketjussa podausta?

Henk. koht ehkä vammaisin telkkarilaji heti sumopainin ja formuloiden jälkeen ;)

muoks. nimim. taas n. 8h fribastreamia tällekin illalle :D

toinen muoks. kyllä itse asiassa podaus ottaa kärkipaikan tohtorin lempparilajienkin rinnalla, ei sitä voi kattoa minkäänlaisessa mielenhäiriössä.
Ei varmaan jaksaisi bodauskisoja kattella, tulokset olis kiva kurkata mutta se on monesti hankalaa kun kaikki uutisointi häviää kuin pieru saharaan kisojen alkamisen jälkeen.
Esim. Manse muscle show viime viikonloppuna, ei riitä mun internet taidot tuloksien löytämiseen. Jotenkin sitä kuvittelis että joku hakkaisi reaaliajassa tai vähintään seuraavana päivänä sijoituksia johonkin faceen/instaan/foorumille mutta ei.
Mr. Olympia ja SM skabat raportoidaan pakkikselle aika hyvin mutta kaikki pienemmät kisat häviää jonnekin.
 
Oli muuten tiukka lehti se Myrkky aikanaan. Sitä tuli pikkupoikana luettua salaa välitunneilla. Harmi kun lopettivat.
Mulla on edelleen melkein kaikki lehdet tallessa joitain alkuvuosien numeroita lukuun ottamatta.

Myyntimies Mynttinen:
myrk1.jpg


Pera Pervo:
myrk2.jpg
 

Liitteet

  • myrk1.jpg
    myrk1.jpg
    226,7 KB · Katsottu: 41
  • myrk2.jpg
    myrk2.jpg
    277,7 KB · Katsottu: 37
Ei varmaan jaksaisi bodauskisoja kattella, tulokset olis kiva kurkata mutta se on monesti hankalaa kun kaikki uutisointi häviää kuin pieru saharaan kisojen alkamisen jälkeen.
Esim. Manse muscle show viime viikonloppuna, ei riitä mun internet taidot tuloksien löytämiseen. Jotenkin sitä kuvittelis että joku hakkaisi reaaliajassa tai vähintään seuraavana päivänä sijoituksia johonkin faceen/instaan/foorumille mutta ei.
Mr. Olympia ja SM skabat raportoidaan pakkikselle aika hyvin mutta kaikki pienemmät kisat häviää jonnekin.
Jooh, noita on muitakin lajeja, joiden tiedotus on mitä sattuu. Tyyliin nyt vaikka snookerin amatöörien MM-kisasivut oli pitkään aina joko rikki tai niitä ei ikinä päivitetty. Tai jenkkitoimijoiden klassikko poolikisoissa: järkätään kyllä liveseuranta, mutta varataan palveluntarjojalta niin vähän kapasiteettia, että sivusto on heti tukossa, kun on vähänkään kuormaa.

Toki nykyään on sitten tää kääntöpuoli, että hyvin pienistäkin kisoista saattaa tulla oikeinkin hyvälaatuista Youtube-streamia ja ihan asiantuntevan selostuksen kera. Nuo lämmittää mieltä.
 
Eikö tuo ole vähän sama kuin söisi raakaa kanaa vatsakipuihin?
Eihän raaka kana syrjäytä vatsakipua? Välttämättä... Joillain toki saattaa.

Oletko kuullut korvaushoidoista? Vaikka subutex tms. erinäisiin huumeriippuvuuksiin... Saattaa aiheuttaa toki korvaavaa riippuvuutta, mutta tehtä henkilön elämälle hyvää.

Jos kuorolaulu tuntuu Sylvistä kivalta, toisin kuin piporadion satunnaiset marssi- tai kesäiset joululaulut, ja itselaulaminen pitää sitä satunnaisuutta kurissa, niin sehän on vain hyvä ja hieno asia.
 
Piporadiosta "Hyvää päivää".

Nukahtamista viivytti Kotkan ruusu. Ja nyt heräsin Täällä pohjan tähden alla -vuoksi 🥴

Voiko lobotomian suorittaa itse itselleen?
 
eikö täysin kivuton eutanasia olisi ollut tuolloin ja vielä nykyäänkin huomattavasti mielluttävämpi ja tehokkaampi hoitomuoto?

Minä ainakin toivoisin sitä jos joku vaiva iskisi

ja siitä tulikin miele:n, että: en muista enää missä, mutta jossain kapakassa viime pe tai la soi tämä ja voi veljet kuulosti hyvältä


View: https://www.youtube.com/watch?v=2nBY40Bdan0
 
Tuo koko Youthanasia -levyhän on ihan timanttia.
Megadeth teki melkoisen kimaran tuossa ysärillä: Rust in Peace ('90)--> Countdown to Exctinction ('92) --> Youthanasia ('94). Toi on semmonen triptyykki kultaa, että vain Pantera veti mielestäni metalliskenessä paremman korren noin lyhyessä ajassa. Itse asiassa ei edes "mielestäni", koska se on fakta.
 
Toi on semmonen triptyykki kultaa, että vain Pantera veti mielestäni metalliskenessä paremman korren noin lyhyessä ajassa. Itse asiassa ei edes "mielestäni", koska se on fakta.
En kyllä suoraan sanoen osaa mennä vertaamaan noita kahta bändiä.. Hitokseen kova kausi molemmilla ysärillä. Mut teki Pantera ainakin yhden tosi kovan levyn enemmän (Cowboys, Vulgar Display, Far Beyond Driven + Great Southern Trendkill).

Megadethin Trust oli vielä ihan ok, mutta ei enää samaa kaliiberia, mitä noi aikaisemmat ja Riskistä (-99) en muista suorilta muuta, kuin että jäi Marty Friedmanin vikaksi levyksi. Mustaine + tuotanto olivat tyylikkäästi vetäneet uusiksi yhden Martyn soolon kertomatta hälle, niin läks menemään.
 
Tuo koko Youthanasia -levyhän on ihan timanttia.

lähinnä hain takaa, että eipä ole tullut kapakassa kuultua ainakaan yli20vuoteen.

tuskimpa on tullut kuunneltua muutenkaan, en omista etes ensimmäistäkään levyä

&panteraa en ole etes kuunnellut ikinä, en ole milloinkaan ollut amerikkalaisen musiikin ystävä
 
omistamiani amerikkalaisia levyjä, metallica ......... JumalanLammas, mastodon ........... eikös sylli ollut kanaatasta? en jaksa googlettaa, eli siinä ne minuuttien muistelun tuloksen asaatu vastaus, eli ei paljon amerikkanrokki maistu
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom