Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulee taas semmonen muna-alttarin inspiroima satojen kilojen hökötys.
No tuo on kyllä jo sairasta![]()
Onko @Sylverö toi MES tuttua huttua?
Mulle oli aikamoinen järkytys kun selvisi, että ne runko-/jenkkisänkyjen valinnaiset päädyt ei tule mitenkään siihen sänkyyn kiinni, ne vaan laitetaan vapaasti sängyn ja seinän väliin. Uskomattoman köpsä ratkaisu.Suunnittelen sänkynpäätyä, siis että rakentelisin semmosen. Tulee taas semmonen muna-alttarin inspiroima satojen kilojen hökötys.
Ns afterthought. Jaan tämän järkytyksen.Mulle oli aikamoinen järkytys kun selvisi, että ne runko-/jenkkisänkyjen valinnaiset päädyt ei tule mitenkään siihen sänkyyn kiinni, ne vaan laitetaan vapaasti sängyn ja seinän väliin. Uskomattoman köpsä ratkaisu.
Juueisellasta. Sellanen ettei sitä jaksa yksin siirtää ja voi päälle säilöä 50kg käsipainot.Mulle oli aikamoinen järkytys kun selvisi, että ne runko-/jenkkisänkyjen valinnaiset päädyt ei tule mitenkään siihen sänkyyn kiinni, ne vaan laitetaan vapaasti sängyn ja seinän väliin. Uskomattoman köpsä ratkaisu.
Tässäkö salaisuus tohtorin massiivisiin hauiksiin?50kg käsipainot.
Katselen niitä salilla. Käsipainoja siis.Tässäkö salaisuus tohtorin massiivisiin hauiksiin?![]()
Jumalauta.
On se kova.
Hauvis kasvaa vain katselemalla painoja.![]()
Siihen riittää ruuan ajattelu. Olen aika vakuuttunut että olen kehittynyt evoluutiossani siihen pisteeseen että yhteytän energiaa auringon valosta.Käsittääkseni Herr Doctorin massun kasvamiseen liittyy myös syömistä pelkän ruoan katselun ohella.