Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehkä @Sylverö on vain..mitä nää on...synesteetikko? Jotku kokee numerot/maut/hajut mitä lie väreinä, muotoina ym. Jos sylvi kokee maailman joululauluina?

e: tai turhapuro tyyliin, hermot ristissä, näyttää selvältä = ihan kännissä, käyttäytyy kuin kännissä = nollat puhaltaa..vähän niin ku irma.
 
Tulee taas semmonen muna-alttarin inspiroima satojen kilojen hökötys.

Tosimies ei mitään pientä ja kevyttä näpertele. Itselläkin suunnitelmissa moinen. Pitää saada kännykänlatauspiste ja lukuvalo integroitua, ehkä myös mikroaaltouuni jos tulee nälkä yöllä.
 
Itseäkin kiinnostaa aivot moneltakin kantilta. Eritoten BCI-mielessä, joita vähän olen harrastellut.

Ovat vähän kuin valtameret, paljon mitä on tutkimatta ja ymmärtämättä.

Onko @Sylverö toi MES tuttua huttua?
 
Jos lomalle lähtöön on 2kk ja 10pv, saako alkaa jo pakkaamaan?

Tuli ihan mitattua, ei ole kauempana tullu käytyä, vahinko.
 
Onko @Sylverö toi MES tuttua huttua?

MES vastaa parhaiten omaa Piporadiotani. Minulla ei vain ole kuulonalenemaa. Ehkä jotain yhteyttä voisi olla ympäristön äänen määrällä: neljän päivän oleilu rokkifestareilla oli täysin Piporadiotonta aikaa ja sama radiohiljaisuus jatkui parin viikon verran festareiden jälkeen. Sitten alkoi taas humppa ja hanget korkeat nietokset. Tosin taukoja on muulloinkin eli Piporadionnissa voi olla hiljaiseloa useampi päivä - ja sitten se taas iskee 😳
 
Suunnittelen sänkynpäätyä, siis että rakentelisin semmosen. Tulee taas semmonen muna-alttarin inspiroima satojen kilojen hökötys.
Mulle oli aikamoinen järkytys kun selvisi, että ne runko-/jenkkisänkyjen valinnaiset päädyt ei tule mitenkään siihen sänkyyn kiinni, ne vaan laitetaan vapaasti sängyn ja seinän väliin. Uskomattoman köpsä ratkaisu.
 
Mulle oli aikamoinen järkytys kun selvisi, että ne runko-/jenkkisänkyjen valinnaiset päädyt ei tule mitenkään siihen sänkyyn kiinni, ne vaan laitetaan vapaasti sängyn ja seinän väliin. Uskomattoman köpsä ratkaisu.
Juueisellasta. Sellanen ettei sitä jaksa yksin siirtää ja voi päälle säilöä 50kg käsipainot.
 
Käsittääkseni Herr Doctorin massun kasvamiseen liittyy myös syömistä pelkän ruoan katselun ohella.
Siihen riittää ruuan ajattelu. Olen aika vakuuttunut että olen kehittynyt evoluutiossani siihen pisteeseen että yhteytän energiaa auringon valosta.

Koska, aina kun on kesä paino nousee itsestään. Samoin aina, kun lähtee talvea pakoon, jonnekin missä on kesäiset olosuhteet, paino nousee. MOT.
 
Tässäkö salaisuus tohtorin massiivisiin hauiksiin? :eek:

bugs-bunny-wiggling.gif
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom