Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkohan se mitalikahvi päivä tänään. Keihäässä mahdollista vaikka kaksi top-5 sijaa tai sitten totaalinen pannukakku. Uskon kuitenkin että Lassi venyy taas viimeisellä heitolla
Onko suomi24/vauva/ylilauta vai mitä ovatkaan suljettu kun "keskustelu" on siirtynyt tänne?^ joo, huomasin kanssa, että nyt on taas taattua pakkislaatua :D
Vähän samaa vikaa ollut, nyt pääsi käymään viikonlopun perhostelemassa ekaa kertaa tälle kesää, oppirahojen makselua kun plutasin ekaa kertaa, ei pahasti mutta sen verran että kastuin... Vähän on lämpimät kelit, mutta viihtyyhän siellä koskessa vaikka kalat olikin kaikki pieniä.Töissä oltu aika railakkaasti, mutta aina kun kerkiää!
Huopanankoskella olin kuukausi sitten. Yksi 50 cm ja sitten karkasi elämäni isoin kala. Vahva kun härkä.
Kuun loppuun Läsäkoskelle luvat, mutta veikkaan että koski pysyy lämpimän veden takia kiinni..
Mäkin oon moniääninen, lapsesta lähtien, ja oon saanut selitellä lääkäreille tuota asiaa kun luulevat psykoosiksi vaikka se ei kuitenkaan ole harha ja jos muut sanovat ettei sitä musiikkia kuulu niin tiedostan että tää on taas vaan mun päässä.Piporadio on musiikkia, jonka ajoittain ja usein päivittäin kuulen "korvillani" vaikka sitä ei oikeasti kuulu. Vaiva alkoi reilut kaksi vuotta sitten. Sitä on tutkittu ja siihen kokeiltu neuroleptejä psykiatrian ja neurologian puolella, mutta mitään selitystä tai hoitoa ei ole löytynyt. Psykiatriassa epäiltiin (luulen että työntekijöistä osa epäilee vahvasti edelleen) psykoosia/skitsofreniaa ja diagnoosinumero on sama kuuloharha kuin näissä sairauksissa. Sairastan toistuvaa masennusta, joten siihen liittyvää hoitomerkintää on sivutolkulla.
Joten pelkän diagnoosiluettelon tsekkaamalla lääkärin ennakko-odotus on se, että tässä on nyt potilas, jolla on psyykkisiä hallusinaatioita. Valitettavasti tuo asenne tuli selvästi ilmi eilisen lääkärin käytöksestä.
Onhan lääkärikin ihminen, mutta eikö ammattitaidon pitäisi ohittaa ennakkoasenne? Voihan skitsofreniaa sairastavallakin olla neurologisia oireita - eihän häntäkään saisi jättää tutkimatta perussairauden vuoksi
Vituttaa olla friikki.
Tähän asti työterveyslääkärin reipas suhtautuminen on ollut parasta. Häneen onkin kymmenen vuoden hoitosuhde toisin kuin psykiatrian puolelle, jossa viimeisen kahden vuoden aikana lääkäri on vaihtunut joka tapaamiskerralla.
Mäkin oon moniääninen, lapsesta lähtien, ja oon saanut selitellä lääkäreille tuota asiaa kun luulevat psykoosiksi vaikka se ei kuitenkaan ole harha ja jos muut sanovat ettei sitä musiikkia kuulu niin tiedostan että tää on taas vaan mun päässä.
Samaa on mulle neurologi sanonut, maailmassa on kuitenkin aika paljon ihmisiä jotka kuulee äänihallusinaatioita ilman että siihen on näitä perinteisiä selityksiä.Herttinen sentään!!!
Neurologilla oli raikas suhtautuminen asiaan. Hän totesi, että aivojen toiminnasta ei todellakaan tiedetä kaikkea ja mitä nyt ei voida todentaa, voidaan ehkä selittää tulevaisuudessa. Ei siis pitänyt minua ns pöpinä.
aivojen toiminnasta ei todellakaan tiedetä kaikkea ja mitä nyt ei voida todentaa, voidaan ehkä selittää tulevaisuudessa
Itsellä piporadion sijaan aivoissa pyörii aamusta iltaan nuorten hyväkuntoisten naisten tissit, pepu ja piNp.