Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Onkohan se mitalikahvi päivä tänään. Keihäässä mahdollista vaikka kaksi top-5 sijaa tai sitten totaalinen pannukakku. Uskon kuitenkin että Lassi venyy taas viimeisellä heitolla
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
”Setämies Platon oli sitä mieltä, että alle viisikymppisiä ei pitäisi nimittää filosofikuninkaiksi, eli hallitusvaltaan. Tuohon aikaan filosofit johtivat valtiota.

Modernin ajan kielelle käännettynä Platonin viisaus viittaa vaaraan, että nuorilla ihmisillä heidän hormonitoimintansa voittaa harkintakyvyn.

Nuorilta puuttuu usein myös tietoa ja elämänkokemusta, jota tarvitaan muidenkin kuin omien asioidensa hoitamiseen.

Noin 35-vuotiaita ministereitä on pidettävä politiikassa edelleen harjoittelijoina, sillä heidän elämänvaiheeseensa liittyy oman paikan etsintää, ja sosiaalinen velvoite näyttöjen esittämiseen on suuri.”



Tommosta ollu 2000 vuotta 😅. Pohjustuksena että ihminen ei oo muuttunu fyysisesti eikä henkisesti n. 70k vuoteen ja antiikin kreikan filosofia on pohjana meidän länkkäreiden ajattelulle hyveistä ja paheista ja politiikasta ja n. noin kaikesta. Ts kundien ajatukset pätee vieläkin.

Tähän väliin kundeille ja minkeille äärimmäisen hyvä kirjasuositus:


Loppuun omat sanat: en dissaa Sanna Marinia. En toki kannata puoluetta enkä henkilöä, mutta onhan tuo hyvin hoitanu tonttinsa.

Tämän postauksen tarkoitus on kertoa että lumputtaminen on täysin normaalia ja luonnollista tuon ikäisille naisille. Ollu tuhansia vuosia. Suotakaa se hänelle!

Marinin lumputtaminen tuskin vaikuttaa tehtävän hoitamiseen. Päinvastoin hoitaa paremmin kun ei patoudu luonnolliset tarpeet sisälle.

Postaan tämän offtopic, enkä politiikka ketjuun sen vuoks että kukaan ei lukisi tätä, eikä ottais kantaa. Mutta pakko tämä on ulos päästää. En voi kotona kertoa saman ikäiselle vaimolle tai esim anopille 😅
 
Puntari näytti vain 300 grammaa vähemmän kuin viikko sitten. Epäilen kuumalla ilmalla ja firman kesäjuhlilla olevan jotain tekemistä asian kanssa.

No kumpaakaan syytä ei pitäisi olla tällä viikolla.

Tosin aamukakka jäi suorittamatta.
 
Kuuma on ollut sorsapassissa. Voe mahotonta paikkaa.

Screenshot_20220805-201206_Facebook.jpg
 
Töissä oltu aika railakkaasti, mutta aina kun kerkiää!

Huopanankoskella olin kuukausi sitten. Yksi 50 cm ja sitten karkasi elämäni isoin kala. Vahva kun härkä.
Kuun loppuun Läsäkoskelle luvat, mutta veikkaan että koski pysyy lämpimän veden takia kiinni..
Vähän samaa vikaa ollut, nyt pääsi käymään viikonlopun perhostelemassa ekaa kertaa tälle kesää, oppirahojen makselua kun plutasin ekaa kertaa, ei pahasti mutta sen verran että kastuin... Vähän on lämpimät kelit, mutta viihtyyhän siellä koskessa vaikka kalat olikin kaikki pieniä.
 
Vähänkin puuhastelee jotakin niin heti lentää soija. Ei tämä ole ihmismäistä.

Olisikohan tämä soiva peli?

 
Piporadio on musiikkia, jonka ajoittain ja usein päivittäin kuulen "korvillani" vaikka sitä ei oikeasti kuulu. Vaiva alkoi reilut kaksi vuotta sitten. Sitä on tutkittu ja siihen kokeiltu neuroleptejä psykiatrian ja neurologian puolella, mutta mitään selitystä tai hoitoa ei ole löytynyt. Psykiatriassa epäiltiin (luulen että työntekijöistä osa epäilee vahvasti edelleen) psykoosia/skitsofreniaa ja diagnoosinumero on sama kuuloharha kuin näissä sairauksissa. Sairastan toistuvaa masennusta, joten siihen liittyvää hoitomerkintää on sivutolkulla.

Joten pelkän diagnoosiluettelon tsekkaamalla lääkärin ennakko-odotus on se, että tässä on nyt potilas, jolla on psyykkisiä hallusinaatioita. Valitettavasti tuo asenne tuli selvästi ilmi eilisen lääkärin käytöksestä.

Onhan lääkärikin ihminen, mutta eikö ammattitaidon pitäisi ohittaa ennakkoasenne? Voihan skitsofreniaa sairastavallakin olla neurologisia oireita - eihän häntäkään saisi jättää tutkimatta perussairauden vuoksi 😠

Vituttaa olla friikki.

Tähän asti työterveyslääkärin reipas suhtautuminen on ollut parasta. Häneen onkin kymmenen vuoden hoitosuhde toisin kuin psykiatrian puolelle, jossa viimeisen kahden vuoden aikana lääkäri on vaihtunut joka tapaamiskerralla.
Mäkin oon moniääninen, lapsesta lähtien, ja oon saanut selitellä lääkäreille tuota asiaa kun luulevat psykoosiksi vaikka se ei kuitenkaan ole harha ja jos muut sanovat ettei sitä musiikkia kuulu niin tiedostan että tää on taas vaan mun päässä.
 
Mäkin oon moniääninen, lapsesta lähtien, ja oon saanut selitellä lääkäreille tuota asiaa kun luulevat psykoosiksi vaikka se ei kuitenkaan ole harha ja jos muut sanovat ettei sitä musiikkia kuulu niin tiedostan että tää on taas vaan mun päässä.

Herttinen sentään!!! 🥳

Neurologilla oli raikas suhtautuminen asiaan. Hän totesi, että aivojen toiminnasta ei todellakaan tiedetä kaikkea ja mitä nyt ei voida todentaa, voidaan ehkä selittää tulevaisuudessa. Ei siis pitänyt minua ns pöpinä.
 
Herttinen sentään!!! 🥳

Neurologilla oli raikas suhtautuminen asiaan. Hän totesi, että aivojen toiminnasta ei todellakaan tiedetä kaikkea ja mitä nyt ei voida todentaa, voidaan ehkä selittää tulevaisuudessa. Ei siis pitänyt minua ns pöpinä.
Samaa on mulle neurologi sanonut, maailmassa on kuitenkin aika paljon ihmisiä jotka kuulee äänihallusinaatioita ilman että siihen on näitä perinteisiä selityksiä.
 
aivojen toiminnasta ei todellakaan tiedetä kaikkea ja mitä nyt ei voida todentaa, voidaan ehkä selittää tulevaisuudessa

Just mulla menossa:

Moneen taipuu aivot.

Itsellä piporadion sijaan aivoissa pyörii aamusta iltaan nuorten hyväkuntoisten naisten tissit, pepu ja piNp.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom