Doctor feelgood
VIP
Mäkelä on kyllä onnistunut "isoissa" kisoissa saamaan oman parhaansa irti.Aijai kylläpä tekkee hyvvää kahtoa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mäkelä on kyllä onnistunut "isoissa" kisoissa saamaan oman parhaansa irti.Aijai kylläpä tekkee hyvvää kahtoa!
Mäkelä on kyllä onnistunut "isoissa" kisoissa saamaan oman parhaansa irti.
Sunnuntaina sitten vielä keihäässä himmeää mitalia. Etelätalo nakkaa 86 metrisellä pronssin sieltä. Saa ottaa talteen.
Viestejä lukiessa tuli mieleen; Ihan ajatuksena nimeltä mainitsemattomille, joiden mielestä läheisyys ja seksi tuntuvat olevan jonkinlaisia itseisarvoja. Ei, ei ne ole. Ja jos haluaa vain lihallisia nautintoja, niihin löytyy ratkaisuja helposti.
Joo, olen rakkauteen uskova mies, joka on ehkä nauttinut pari viskiä liikaa. Mutta kannattaa nyt vaan katsella peiliin dissailematta toista sukupuolta.
En tiedä, minä olen ehkä vähän herkillä vielä jonkin aikaa, vaikka olenkin vakaasti päättänyt mennä eteenpäin. Mutta se lienee vielä ihan ymmärrettävää.^ mää luin tuon kyllä niin, ettei viittaus ollu tarkoitettu suhun.
Joten minä en todellakaan tiedä mitä ihmettä pitäisi peilistä löytää.
Edellisiä mukaillen, ei mitään (vikaa).Joten minä en todellakaan tiedä mitä ihmettä pitäisi peilistä löytää.
Eihän tuossa aivot nyt ihan normaaliin suorituskykyyn yllä kun elämä muuttuu ylösalaisin. Ymmärrystä ja kärsivällisyyttä itseä kohtaan senkin osalta. Voimia sulle.En tiedä, minä olen ehkä vähän herkillä vielä jonkin aikaa, vaikka olenkin vakaasti päättänyt mennä eteenpäin. Mutta se lienee vielä ihan ymmärrettävää.
Kyllä se tästä.
Viestejä lukiessa tuli mieleen; Ihan ajatuksena nimeltä mainitsemattomille, joiden mielestä läheisyys ja seksi tuntuvat olevan jonkinlaisia itseisarvoja. Ei, ei ne ole. Ja jos haluaa vain lihallisia nautintoja, niihin löytyy ratkaisuja helposti.
Joo, olen rakkauteen uskova mies, joka on ehkä nauttinut pari viskiä liikaa. Mutta kannattaa nyt vaan katsella peiliin dissailematta toista sukupuolta.
Ja Raitanen![]()
En tiedä, minä olen ehkä vähän herkillä vielä jonkin aikaa, vaikka olenkin vakaasti päättänyt mennä eteenpäin. Mutta se lienee vielä ihan ymmärrettävää.
Kyllä se tästä.