Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvin lähtee taas päivä käyntiin. Yöllä jo migreenilääkkeet. Nyt johan tässä on pari tuntia hereillä ollu niin selkää särkee ja #lihavaolo.
 
Viestejä lukiessa tuli mieleen; Ihan ajatuksena nimeltä mainitsemattomille, joiden mielestä läheisyys ja seksi tuntuvat olevan jonkinlaisia itseisarvoja. Ei, ei ne ole. Ja jos haluaa vain lihallisia nautintoja, niihin löytyy ratkaisuja helposti.

Joo, olen rakkauteen uskova mies, joka on ehkä nauttinut pari viskiä liikaa. Mutta kannattaa nyt vaan katsella peiliin dissailematta toista sukupuolta.

En voi olla kommentoimatta tätä - siltä varalta, että viittasit minun juuri päättyneeseen suhteeseen niin minä en todellakaan ole pitänyt suhdetta itsestään selvyytenä.
Päinvastoin, se olin minä, joka halusi huomioida toista, tehdä asioita yhdessä ja tehdä yhteisiä suunnitelmia jne.
Se olin myös minä, joka jousti omista läheisyyden ja läsnäolon tarpeistaan, koska toinen kaipasi sellaista vähemmän.
Se olin myös minä, joka oli seksuaalisesti aktiivisempi ja sen suhteen myös aloitteellinen.
Sekin olin minä, joka ei naputtanut toisen aikaa vievistä harrastuksista - olihan niitä minullakin mutta toki vähemmissä määrin. Pidin kuitenkin tärkeänä, että molemmilla on niitä omiakin juttuja.
Se olin myös minä, joka halusi keskustella asioista ja myös kysyä toiselta hänen ajatuksistaan ja kokemuksistaan -koska minä tiedän, että parisuhde vaatii myös tietoista panostusta, MOLEMMILTA.

Lisäksi, en tiedä mitä pitäisi peiliin katsomalla hakea.

Viime lauantaina kun minulle kerrottiin, että haluaa vaihtaa toiseen:
-Ihmettelin, koska myös hän oli koko ajan kommunikoinut, että kaikki on hyvin (ja niin oli kuulemma vielä pari kk sitten ollutkin)
-Kysyin, mitä tein väärin -en kuulemma mitään
-Kysyin, mitä olisin voinut tehdä paremmin -en kuulemma mitään
-Kysyin, mikä minussa on vikana -ei kuulemma mikään
-Kysyin, mitä ihmettä olen tehnyt, että hän kohtelee minua näin -en kuulemma mitään

Joten minä en todellakaan tiedä mitä ihmettä pitäisi peilistä löytää.

Mutta, se siitä.
 
^ mää luin tuon kyllä niin, ettei viittaus ollu tarkoitettu suhun.
En tiedä, minä olen ehkä vähän herkillä vielä jonkin aikaa, vaikka olenkin vakaasti päättänyt mennä eteenpäin. Mutta se lienee vielä ihan ymmärrettävää.
Kyllä se tästä.
 
En tiedä, minä olen ehkä vähän herkillä vielä jonkin aikaa, vaikka olenkin vakaasti päättänyt mennä eteenpäin. Mutta se lienee vielä ihan ymmärrettävää.
Kyllä se tästä.
Eihän tuossa aivot nyt ihan normaaliin suorituskykyyn yllä kun elämä muuttuu ylösalaisin. Ymmärrystä ja kärsivällisyyttä itseä kohtaan senkin osalta. Voimia sulle.

“This isn’t life in the fast lane, it’s life in the oncoming traffic.”
 
Viestejä lukiessa tuli mieleen; Ihan ajatuksena nimeltä mainitsemattomille, joiden mielestä läheisyys ja seksi tuntuvat olevan jonkinlaisia itseisarvoja. Ei, ei ne ole. Ja jos haluaa vain lihallisia nautintoja, niihin löytyy ratkaisuja helposti.

Joo, olen rakkauteen uskova mies, joka on ehkä nauttinut pari viskiä liikaa. Mutta kannattaa nyt vaan katsella peiliin dissailematta toista sukupuolta.

Ja Raitanen 👌

mutta kun Minä tiedän, että Minulla ei ole mitään muuta annettavaa

tai ollut, nykyäänhän en enää yritä edes sitä saamista
 
En tiedä, minä olen ehkä vähän herkillä vielä jonkin aikaa, vaikka olenkin vakaasti päättänyt mennä eteenpäin. Mutta se lienee vielä ihan ymmärrettävää.
Kyllä se tästä.

Minä luulen, että vuoden kuluttua olet tasapainossa. Aina se aikansa ottaa.
 
Ihana kylmäkirurgiystävä raahaa minut tänään kaupungille syömään ja piristymään 🙂 Hienoa että hän jaksaa viettää aikaa kanssani, vaikka en todellakaan näillä oireilla ole kovin eläväistä seuraa. Toisaalta minulla on kuitenkin pulssi, joten siinä mielessä erotun positiivisesti hänen päivittäisistä asiakkaistaan.

Inhottavan lämmin päivä tosin ☹
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom