Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Harmi kun esim Urho Kekkosen ja kumppaneiden aikaan ei ollut kännyköitä ja somealustoja. Olisi saatu kunnon esimerkillistä kuvaa siitä, kuinka maan johto hoitaa isänmaan asioita ja miten oikeasti ryypätään ja rellestetään 💪

’Valtavan Suuri Ero’ Sannan ja Urhon välillä on se, että Urho ei jättänyt tärkeitä asioita hoitamatta ja lähti ryyppäämään kaverien kanssa. Ei. Urho lähti asianosaisten kanssa ryyppäämään ja joi ne pöydän alle ja sai hyvät sopimukset Suomelle!
Ja se oli sitä aikaa, nykyään ryyppääminen ei kuulu(?) politiikkaan.
Sanna jatkoi lomaa ja ryyppyputkea kun piti hoitaa tärkeät asiat fortum/uniper/suomi, kymmenien miljardien asioita. Tästä minä hermostuin kun biletyksen aika osuu jurikin siihen kun PM lomat peruttu ja piti hoitaa kansakunnan tärkeitä asioita.
Tämä ei ole ole mies/nais asia, vaan Sannaa ei kiinnosta pääministerin hommat, tai sitten ei ole kykenevä ja haluaa väistää niitä. Ei nauti luottamustani enää.
 
Itsekin nautin vain mietoja alkoholijuomia.

Tämä on oikein! Onko kauniimpaa aatetta kuin RAITTIUDEN aate.
temperance-movement1.jpg
 
Tämä on oikein! Onko kauniimpaa aatetta kuin RAITTIUDEN aate.

En just nyt jaksa miettiä mitään aateasioita, mutta on kai niitä joku oltava. Jaksa kyllä ryypätäkään. Mutta silti. 😅

Viime viikonloppuna yksi tuttu, sivutöinään järkkärin hommia tekevä työkaveri pysäytti minut, kun kävelin pubin ohitse.
"Kyllä minä olen nähnyt sinut monta kertaa, kun kävelet tästä ohi, mutta nyt viimein satuin sopivasti olemaan tässä ovella, niin pääsin huikkaamaan sulle"
[Damn, nyt hän tietää, että mulla on näinkin jännää (=ei yhtään jännää) tekemistä perjantai- ja lauantai-iltaisin.]
"Juuh, jooh, mitäs..."

😄


En just nyt jaksa miettiä mitään aateasioita

^ kyllä on

Hyvä, minun ei siis tarvitse nyt alkaa miettimään niitä. Voin keskittyä chillaukseen.
 
Viimeksi muokattu:
Mitenkä tuo Fortum olis pitäny hoitaa? Virkaanastujaisten jälkeen kenkää valtionyritysten johdoille ja omat miehet tilalle jotka hoitaa kunnolla hommat? 😅 taikka suomen hoitaminen. Ei oo muuta vaihtoehtoa kuin kurjuutta kaikille. Tai velkaa jolla paikataan kurjuus. Kova luu se, joka valitseen kansalle kurjuuden.

Jos minä johtaisin tällä hetkellä Suomea niin maailmanpolitiikka, inflaatio, sota, energiakriisi, ilmastonmuutos, Fortum, sote, henki yhteiskunnassa niin käyttäisin piriä, kokista, maria vähintään. Mutta kun tavis niin ei tarvi mistään noista välittää 😅 hyvin selviän täysin päihteettä.

Lisäks jos saisin valtaa olisin sadistinen perverssi.
 
annoitko?
miksi et antanu?
olisit saanu!

Oliko tämä minulta kysytty. Jos oli niin.

annoitko?

Juteltiin varmaan 10-15 minuuttia, kun ei ole töissä nähty pitkään aikaan. Ihan kivaa oli jutella.


olisit saanu!

Mitä muka. Olen tiennyt kyseisen henkilön toistakymmentä vuotta, eikä koskaan ole ollut ihastusta puoleen eikä toiseen, vaikka hyvin ollaan tultu toimeen. Ei me olla toistemme tyyppiä sillä tavalla.
 
Viimeksi muokattu:
Minäpä alan pakkaamaan rinkkaa. Aamulla lähtö salomaille kalalle.

Missä @Kiukku ? Onko siimoja liotettu?
Töissä oltu aika railakkaasti, mutta aina kun kerkiää!

Huopanankoskella olin kuukausi sitten. Yksi 50 cm ja sitten karkasi elämäni isoin kala. Vahva kun härkä.
Kuun loppuun Läsäkoskelle luvat, mutta veikkaan että koski pysyy lämpimän veden takia kiinni..
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom