Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uhka vai mahdollisuus kun joutuu ostamaan taas uuden pakastimen jos huomennakin onni jatkuu?
Uhka, hajottaa selkä marjanpoiminnassa.
Mahdollisuus, täyttää pakastin marjoilla.

Itsellä selkä täydellisesti jumissa, ja pakkasessa n. 60l mustikkaa.
Näytän varmaankin smurffilta jouluun mennessä.
 
Uhka vai mahdollisuus

C9330E61-7CA0-4E8B-93A4-17967F4684FC.jpg
 
eiku mitenkä nämä toimii

 
Hyvin kyllä jyrisi tuossa tovi sitten. Iski ilmeisesti pilveä pitkin salama, kun jonkun 10 sekkaa murisi välähdyksen perään ja ääni selkeästi eteni salaman mukana. Villi keli, meno melkein ku elävissä kuvissa.
 
^^ 1,5h padel, piti viedä paita pihalle tippuun.

Vituttaa, kun asutaan vielä tällä kukkulalla, niin reenien päälle aina vielä sykkeet tappiin, kun polkee tänne fillarilla. Maisemissa vähän voittaa sit kyllä muuten.
 
Viestejä lukiessa tuli mieleen; Ihan ajatuksena nimeltä mainitsemattomille, joiden mielestä läheisyys ja seksi tuntuvat olevan jonkinlaisia itseisarvoja. Ei, ei ne ole. Ja jos haluaa vain lihallisia nautintoja, niihin löytyy ratkaisuja helposti.

Joo, olen rakkauteen uskova mies, joka on ehkä nauttinut pari viskiä liikaa. Mutta kannattaa nyt vaan katsella peiliin dissailematta toista sukupuolta.

Ja Raitanen 👌
 
Uhka, hajottaa selkä marjanpoiminnassa.
Mahdollisuus, täyttää pakastin marjoilla.

Itsellä selkä täydellisesti jumissa, ja pakkasessa n. 60l mustikkaa.
Näytän varmaankin smurffilta jouluun mennessä.
Enempi lihaa, marjoja ja sieniä tullut vähän sivuosumina. Omavaraisuusaste suht korkee 👌 vielä ku oman öljylähteen jostain bongais 😁
 
Jaa-a. Tiedättekö sen tilanteen, kun luulee että kaikki on hyvin ja elämä on raiteillaan ja kaikkee?
Ja sitten yhtäkkiä toinen vetäisee maton alta. Ja vielä niin, että näköjään vain minä siirryn kirjoittelemaan sinkkuketjuun.

Olihan siinä. 9 vuotta.
Eikun eteenpäin.
Vaajata viikkoa myöhemmin käymme koiran kanssa nukkumaan - muualla.

Olen joskus aiemminkin viitannut omaan Myers–Briggsin persoonallisuustyyppiini, INFJ - minä identifioidun vahvasti täksi tyypiksi ja pari ystävääkin on kommentoinut joskus jonkun lyhyen kuvauksen luettuaan, että "tämähän olet ihan sinä!"
En piiloudu tuon pseudotieteilyluokittelun taakse "minä nyt vaan olen tällainen" vaan uskon itseni kehittämiseen ja paremmaksi ihmiseksi kasvamiseen.

WKvpn6V.png





esueEfu.png


Sunnuntaista lähtien, kiitos hei.
Total ignorance.

UqX1xfk.png




APkSVYL.png




f7y2Dd0.png

Kuuntelin koko illan Jack Kornfieldin luentosarjaa (taas) Buddhism for Beginners. Siitä tulee jotenkin sekä hyvä että seesteinen mieli.
Ja kaiken zenin keskeltä mieleen jäi;
"...you can deal with whatever life brings you. And when death comes, even when death comes, you are ready."


HIWk0JB.png
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom