Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miehistäkin Kujanpää seipään finaaliin. Ei pitäs maalailla piruja seinille, mutta liekö kulta miesten sarjassa vähän vaikeampi napata.
 
Huikea mimmi tuo Wilma! Toivois että kun on lahjakas, suht nuori urheilija niin saisi rauhan harjoittelemiseen ja kisaamiseen kaiken maailman somesonnalta. Pitkää uraa toivon hälle kun on rakentanut näin hyvin sitä tähänkin asti. Suomessa ei liikaa ole sellaisia jotka pystyisi tekemään uraa useamman arvokisakauden verran. Helposti käy niin että paineissaan alkaa revittelemään liikaa niin loukkaantumiset lisääntyy ja erityisesti se psyykkinen kapasiteetti kisata taas laskee.
 
Ei oo Wilima ihan yhtä revitty kun toiset mitalistit.
Entäs sitte?
Hyppy kulki silti. Kulkiskohan paremmin jos painais ittes kisakireäks.
Vai juuri siksi, ku ei ollu kroppaa tyhjennetty kaikesta energiasta?

Miten määritellään yleisurheilun kisakireä?
Emmä mitään tuominnu vaan totesin että muut oli revitympiä. Ja pohdin että hyppäiskö vielä korkeemmalle jos olis ittekki. Voi hyvin olla vastaus pohdintaan että ei.
No minun käsittääkseni ne revitymmät hyppäs matalammalle.

Ny meni kyllä maku gonzan jutuista.
 
Ei se oo ihan niin yksiselitteistä että kuivempi parempi. Näennäisesti tuossa toki liikutetaan lihaksilla oman kropan painoa kuten hyppylajeissa tapana on, mutta seiväshyppyhän on välinelaji, jossa seipään jäykkyys kasvaa hyppääjän painon ja hyppykorkeuden mukaan. Eli tärkeintä lienee löytää suorituskykyinen rasvaprosentti ja treenata ja kilpailla mahdollisimman pienellä kehopainon vaihtelulla, jolloin osataan käyttää seipäitä oikein.
 
katsoa puhtaasti seksuaalisista syistä naisten urheilua?

saa, mutta ei kannata ääneen arvostella, ihailla: onely

en ole etelleenkään nähnyt, omilla silmillä, kuulantyöntäjän(swe) voittanutta näissä kisoissa
 
Miten määritellään yleisurheilun kisakireä?
Tuli tuosta mieleen, että olisi kiva nähdä sellaiset yleisurheilukisat missä jokainen kisaaja vetäisi bodaustyylisen dieetin ennen suoritusta. Rasvaprosentti olisi osa arvostelukokonaisuutta.

Sitten katsottaisiin että kuka pystyisi juoksemaan 400m täysiä ilman nesteitä kehossa, kuinka moni kramppaisi ennen maalia diureettien käytöstä. Hajoaisiko pituushyppääjien häntäluut kun manteliperseellä laskeutuisi hiekalle.

Tai ei se ehkä hauskaa katsottavaa olisi, mutta mielenkiintoista.
 
ei olisi kuulantyöntäjässä eikä perkovitsissäkään mitään katsottavaan jos lähdettäisiin solidin linjalle
 
Mikä täällä nyt on ongelma? Eikö vanha setämies saa katsoa puhtaasti seksuaalisista syistä naisten urheilua?

Vaikkei sais, katson silti.
Ite en loukkaantunut kenenkään puolesta, mun mielestä ihan neutraali kysymys vaikka aika pienistä eroista kyllä puhut kun mitalisteja vertaat.
 
Sannan bileissä joku imuroinu rotanmyrkkyä nokkaan. Kauhia itku taas siitäkin.
Hän on väärässä asemassa mikäli kuvittelee saavansa bailata vapaana ilman, että herättää huomiota. Ensi vuonna on eduskuntavaalit, sitten nähdään miten käy ja saako Marin bailata jatkossa vähemmällä huomiolla.
 
Enemmän tuo kerkee bailata ja riekkua festareilla kuin minä, ja mun duuni on ihan chillailua. Sen lisäksi mä kerkeen käydä Prismassa ja tehdä itse aamupalani, ja lapsillekin siinä samalla.
Toisin sanoen ei kuulosta lainkaan paskemmalta duunilta tuollainen pääministerin homma. Kuuntelee vähän vittuilua, bilettää julkkisten kanssa ja imuroi jotain kokkelia nenään, ja elää muiden siivellä. Can do.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom