Doctor feelgood
VIP
MoukariNaisemme olivat hieman "ruosteessa" karsinnassa. No, finaaliin pääsivät.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joko Milja juoksi mynkkenissä?
Näyttää pini kostealta tässä. Ei ainakaan 80-luku ole läsnä.
Vokot on kieliMiehiäta byxorna borta
Juokset uimahallille ja tuut polkupyörällä takaisin, ns. narkkitriathlonPyöräily on kivaa, on tälle kesälle äkkiseltään laskettuna tullut reippaasti yli 200 kilometriä poljettua. Ensi kesänä olisi suunnitelmissa polkea pari vähän pidempää matkaa. Olisi lomaan vielä kolme viikkoa, täytyy katsoa toteutuuko jo tänä vuonna ainakin toinen suunnittelluista matkoista.
Tullut jo suunnattua uimahalliinkin toista kertaa sitten toukokuun. Kuinkakohan paljon kylmäaltaassa pulahtaminen vastaa avantoa? Olen uinnin päätteeksi pulahtanut kylmäaltaaseen ja päälle vielä kylmä suihku. Tulevana talvena jos vihdoinkin menisi avantoon. Eikai siihen totu kuin menemällä avantoon?
Lisäjännitystä saa kun menee altaaseen alasti uimaan ja sitten sillä pyörällä karkuun.Juokset uimahallille ja tuut polkupyörällä takaisin, ns. narkkitriathlon![]()
Santun kans Bondin katseluun.Oispa kaljaa.
Bondin aikaan pannaan jo: maaten.Santun kans Bondin katseluun.
Oma kokemus, avanto mukavampi kuin kylmäallas jossain "trooppisen" lämpimässä kylpylässä/uimahallissa.Pyöräily on kivaa, on tälle kesälle äkkiseltään laskettuna tullut reippaasti yli 200 kilometriä poljettua. Ensi kesänä olisi suunnitelmissa polkea pari vähän pidempää matkaa. Olisi lomaan vielä kolme viikkoa, täytyy katsoa toteutuuko jo tänä vuonna ainakin toinen suunnittelluista matkoista.
Tullut jo suunnattua uimahalliinkin toista kertaa sitten toukokuun. Kuinkakohan paljon kylmäaltaassa pulahtaminen vastaa avantoa? Olen uinnin päätteeksi pulahtanut kylmäaltaaseen ja päälle vielä kylmä suihku. Tulevana talvena jos vihdoinkin menisi avantoon. Eikai siihen totu kuin menemällä avantoon?
MitesKyl mää kauppalehden luen
NääHaen joka aamu printtilehden laatikosta ja luen
LiittyyKuka perkele katsoo esim areenasta uutiset, silloin kun itse haluaa?
Mitenkään?Kuka katsoo vielä uutisia?
Mites
Nää
Liittyy
Mitenkään?
Joo, tarkistin hänet sitten myöhemmin. Mutta tuo 198/77 oli siis miesoletettu. 25cm minua pidempi ja liian monta kiloa kevyempi. #lihavakääpiö(minä)
Eikö siellä joku nakannu melkein 76m.. mikä on aika sairas tulos kymmenottelijalle, kun eihän kotimaiset erikoismiehetkään, paria poikkeusta lukuunottamatta, heitä juuri enempää.Jännä tuo kymppiottelu katsoa, kun urheilijoiden vahvuudet eri lajeissa vaihtelee niin paljon. Esim. keihästä joku nakkaa lähelle 70m ja toinen 55m.
Se on varmaan hypellyt painovoimaa vastaan niin kauan, että kroppa venynyt. Paino ollut aina sama.Joo, tarkistin hänet sitten myöhemmin. Mutta tuo 198/77 oli siis miesoletettu. 25cm minua pidempi ja liian monta kiloa kevyempi. #lihavakääpiö(minä)