Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä tykkään, jatkuva nihkeä tuskanhiki iholla vaikka ei ole edes krapula, Minä tykkään tästä tunteesta

&NAISia hyvin kesäisessä vaatetuksessa ydinkeskustassa piipahtamassa

eilenkin näkyi kahvilassa, ulosteellä, istueskellessa naapuripyödässä lähes pyllynposki, kun oletettu keimaili siinä istuskellessa
 
Mukavasti vierähti 2h ja noin 40km sorateitä fillarin sarvissa. Onneksi tuuleskeli sopivasti ja puut varjosti reitillä riittävästi, niin ei tuo +27 tuntunut edes pahalta. Oispa vuoden ympäri näin kiva keli. Nesteitä toki tuli tankattua about 1,5litraa suoritteen aikana.
 
Kävin pyöräilemässä 50 kilsaa. Voep olla huomenna koivet mielenkiintoisen tuntuiset
Pyöräily on kivaa, on tälle kesälle äkkiseltään laskettuna tullut reippaasti yli 200 kilometriä poljettua. Ensi kesänä olisi suunnitelmissa polkea pari vähän pidempää matkaa. Olisi lomaan vielä kolme viikkoa, täytyy katsoa toteutuuko jo tänä vuonna ainakin toinen suunnittelluista matkoista.

Tullut jo suunnattua uimahalliinkin toista kertaa sitten toukokuun. Kuinkakohan paljon kylmäaltaassa pulahtaminen vastaa avantoa? Olen uinnin päätteeksi pulahtanut kylmäaltaaseen ja päälle vielä kylmä suihku. Tulevana talvena jos vihdoinkin menisi avantoon. Eikai siihen totu kuin menemällä avantoon?
 
Toukokuussa hommatulla fillarilla joku 800 km kasassa - enimmäkseen hyödyksi ajelua ja parilla muulla fillarilla vähän siihen päälle.

Haaveissa vielä joskus joku useamman päivän ja satojen kilometrien reissu.

Lapsen kanssa tulikin toissa syksynä tehtyä läskipyörä+peräpyörä telttaretki 20 km illalla ja 20 km aamulla kotiin.
Muuten pisin on 90-luvulla sellaisella 90-luvun 'maastopyörällä' noin 160 km yhtä soittoa. Oli muuten perse hellä, piti ajaa viimeinen 40 km valtaosin seisaaltaan :).
 
Elokuun puoliväli +28 astetta. Mistä meitä rankaistaan, onko saatana päässyt valtaan? Onko maailmanloppu valloillaan, helvetin liekit polttelee taivaalla.

Ihan mahtavaa. Nautin tästä. En oo laittanu toimistossa edes ilppiä päälle. Näyttää ulos 30,6 ja sisälle 28,3. Ei yhtään liian kuuma, olen pelkissä boxereissa ja juon virkistävää kivennäistävettä samalla kun seisoskelen työpöydän eessä kuulokkeet päässä paltsussa. Ihan witun hirveetä olis viilentää tää joksiki 20 asteiseks. Vituttaa jo valmiiks talvi, kun ei malta hönkiä näin lämpimäksi.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom