Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

Piti täyttää taas kerran BDI-kaavake.

Yhdessä väittämässä on kyse painosta. Onko se pysynyt samana vai kuinka monta (kymmentä) kiloa laskenut 🤯🤯🤯

En ole koskaan tavannut depressiopotilasta, joka laihtuisi - ellei kysymys ole myös anoreksiasta ja narkkaamisesta. Kaikki pitkäaikaiset pällipotilaat ovat hervottoman lihavia! Minä mukaanlukien. Romanttinen kuva toisinaan hieman itkeä tirauttavasta ja muuten kaukaisuuteen tuijottelevasta nälkään kuihtuvasta melankolikosta ei vastaa todellisuutta. Me masentuneet syömme ja kehitämme itsellemme kakkostyypin diabeteksen, korkean kolesterolin ja tukkeutuneen sepelvaltimon.

Ooooh!!!!

Olen vihdoin minäkin saanut yhteydenoton amerikkalaiselta armeijaveteraanilta, joka on leski ja todella ihastunut profiiliini, josta näkyy kuinka kaunis sekä sisäisesti että ulkoisesti minä olen 💕

There is Love in the air.

Piti täyttää taas kerran BDI-kaavake.

Yhdessä väittämässä on kyse painosta. Onko se pysynyt samana vai kuinka monta (kymmentä) kiloa laskenut 🤯🤯🤯

En ole koskaan tavannut depressiopotilasta, joka laihtuisi - ellei kysymys ole myös anoreksiasta ja narkkaamisesta. Kaikki pitkäaikaiset pällipotilaat ovat hervottoman lihavia! Minä mukaanlukien. Romanttinen kuva toisinaan hieman itkeä tirauttavasta ja muuten kaukaisuuteen tuijottelevasta nälkään kuihtuvasta melankolikosta ei vastaa todellisuutta. Me masentuneet syömme ja kehitämme itsellemme kakkostyypin diabeteksen, korkean kolesterolin ja tukkeutuneen sepelvaltimon.
Kyllähän noitakin masentuneita on joilta se ruokahalu lähtee kokonaan sairauden iskiessä. Mutta joo, kaikki reagoi eri tavalla. Toiset lopettaa syömisen ja toiset alkaa syödä itelleen parempaa oloa.

Ja onhan sillä lääkitykselläkin oma vaikutuksensa.

Onnistunut päivä, askeleita 600.
Juuri katsoin, että 6300 enkä ole edes varsinaisesti käynyt lenkillä vaan tänään koiran kanssa puuhailu on ollut treenaamista.

No mutta, aloitin eilen jakson #uusiterveellinenelämä. Olen siis aloittanut painojen siirtelyn ja jonkin aikaa meinasin laskea kaloreita, ihan vaan mielenkiinnosta ja toisaalta siksi, että pysyy joku roti syömisissä.
Toistaiseksi lähinnä nälkä.
Varmaan johtuu ainakin osittain ihan vaan pääkopasta: Kaloreiden laskeminen = Nälkä. :unsure:
(Tai vähintäänkin: Kaloreiden laskeminen = NO HÖH! MUTKUN OLISI VIELÄ KIVA SYÖDÄ!)

kun kuntit olette lähdössä täysin #ajankuluksi henkilöautoilemaan niin onko yhtä asiallinen pukeituminen, Teillä

40ED6117-57C9-462C-AAC3-058467B8A96E.jpeg

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
joku voisi kyllä antaa kirjallisen ohjeistuksen, miten, sitä, rallia ajetaan?

joku voisi kyllä antaa kirjallisen ohjeistuksen, miten, sitä, rallia ajetaan?
Polkupyörällä helpompi. Pääsee nykykaupunkien keskustoihin. Turvallista ihailla maisemia. Voi ajella pikku hönössä ja helpompi tehdä tuttavutta tarpeen tullen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom