Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän noitakin masentuneita on joilta se ruokahalu lähtee kokonaan sairauden iskiessä. Mutta joo, kaikki reagoi eri tavalla. Toiset lopettaa syömisen ja toiset alkaa syödä itelleen parempaa oloa.Piti täyttää taas kerran BDI-kaavake.
Yhdessä väittämässä on kyse painosta. Onko se pysynyt samana vai kuinka monta (kymmentä) kiloa laskenut
En ole koskaan tavannut depressiopotilasta, joka laihtuisi - ellei kysymys ole myös anoreksiasta ja narkkaamisesta. Kaikki pitkäaikaiset pällipotilaat ovat hervottoman lihavia! Minä mukaanlukien. Romanttinen kuva toisinaan hieman itkeä tirauttavasta ja muuten kaukaisuuteen tuijottelevasta nälkään kuihtuvasta melankolikosta ei vastaa todellisuutta. Me masentuneet syömme ja kehitämme itsellemme kakkostyypin diabeteksen, korkean kolesterolin ja tukkeutuneen sepelvaltimon.
Juuri katsoin, että 6300 enkä ole edes varsinaisesti käynyt lenkillä vaan tänään koiran kanssa puuhailu on ollut treenaamista.Onnistunut päivä, askeleita 600.
Piti käyä kaupassa, 2000 meni rikki.Juuri katsoin, että 6300 enkä ole edes varsinaisesti käynyt lenkillä vaan tänään koiran kanssa puuhailu on ollut treenaamista.
Noin asiallisesti pukeudun keskimäärin kerran vuodessa, jos sitäkään.kun kuntit olette lähdössä täysin #ajankuluksi henkilöautoilemaan niin onko yhtä asiallinen pukeituminen, Teillä
katso liitettä 242702
Saattaa olla reilu parikymmentä vuotta, kun olen viimeksi henkilöautoillut tyhjän pantiksi.kun kuntit olette lähdössä täysin #ajankuluksi henkilöautoilemaan niin onko yhtä asiallinen pukeituminen, Teillä
katso liitettä 242702
Minäkään en osaa. Toki jotain radalla ajamistahan nyt ei tyhjän pantiksi lasketa mitenkään, tyystin tarpeellista.Saattaa olla reilu parikymmentä vuotta, kun olen viimeksi henkilöautoillut tyhjän pantiksi.
En koskaan.Ja eihän ihan tyhjän takia pörrätty sillon nuorenakaan (pillu).
Minäkään en osaa
Ja eihän ihan tyhjän takia pörrätty sillon nuorenakaan (pillu).
Polkupyörällä helpompi. Pääsee nykykaupunkien keskustoihin. Turvallista ihailla maisemia. Voi ajella pikku hönössä ja helpompi tehdä tuttavutta tarpeen tullen.joku voisi kyllä antaa kirjallisen ohjeistuksen, miten, sitä, rallia ajetaan?