Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Federico Bisozzi, Tomat - The Anthill

View: https://www.youtube.com/watch?v=P0cbH-l0FzI&list=PLrdzOXw9sL_rP7ndgMSB445Ch499-bsaW&index=3

the-felix-cat-sing.gif

Ajattelin jos pyyhkäsis muutamaksi yöksi jokivarteen rauhoittumaan, kohtuullisen matkan päähän. Hossa, Kairijoki tai Ängesån, kaikki käymättömiä paikkoja. Täältä kun löytyy vastaus kaikkeen niin minkä noista nyt valitsis.

kohtuullisen matka

Minulla tuo olisi max 50km

sinulla näköjään aivan muuta, kun googletin noita, kaikkia, kun ei ollut minkäänlaista käsitystä missä ovat

Ajattelin jos pyyhkäsis muutamaksi yöksi jokivarteen rauhoittumaan, kohtuullisen matkan päähän. Hossa, Kairijoki tai Ängesån, kaikki käymättömiä paikkoja. Täältä kun löytyy vastaus kaikkeen niin minkä noista nyt valitsis.
Aurajoki.

katsokaa! seurassani on naisia täälä a-alueella

katso liitettä 242689

yritin ottaa semmosia tinnerkuvia millä irtois, mutta ei Minusta sellaisia saa

Minä kävin eilen kosken rannalla rauhoittumassa, muita imisiä alueella ei ollut

muutaman kerran ihmettelinkin, miksi Minä sielä istun, Minunhan ei missään nimessä kannattaisi valita tuollaista istumapaikkaa!

Työn nantaja on niin höveli että alkaa antamaan neljän huntin liikuntarahan lisäksi viis hunttia hyvinvointirahaa. Taidan alkaa käymään urheiluhierojalla koko rahalla. Vai olisko thaihieroja parempi?

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Työn nantaja on niin höveli että alkaa antamaan neljän huntin liikuntarahan lisäksi viis hunttia hyvinvointirahaa. Taidan alkaa käymään urheiluhierojalla koko rahalla. Vai olisko thaihieroja parempi?
Minä aikoinani havaattin, että sitä seteliä sai vingutettua ärrällä. Olin just irtisanoutunu ja piti ottaa ns kaikki kotiin, joten ostin sillä koko 400e pleikkariseteleitä ja myin ne pois 😂 rahat taisin ryypätä. Kyllä se hyvinvointia edisti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom