Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
No ei silleen tosissaan, mut joku siinä haraa vastaan 😅 oon kyllä yrittänyt, mut ei vaa lähde.
Juu minkäs mahtaa, jos ei tykkää. Makuasioita.
Kyllä mullakin haraa vastaan vähän helvetisti joku keekki tai elastinen.
Yhtä lailla nuo räppärit tuntuu palvovan väkivaltaa/huumeita jne. Ainakin sanoituksissaan, jos eivät tosissaan. :unsure:

Juu minkäs mahtaa, jos ei tykkää. Makuasioita.
Kyllä mullakin haraa vastaan vähän helvetisti joku keekki tai elastinen.
Yhtä lailla nuo räppärit tuntuu palvovan väkivaltaa/huumeita jne. Ainakin sanoituksissaan, jos eivät tosissaan. :unsure:
Joo ei semmoistakaan kyllä pysty kuunteleen. Räppivaihe oli joskus 2001 😂 oli koulun isoimmat housut ja pisin huppari 😎

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Tän vuoden lomat tässä.

Edelleenkin viimeisen 15 vuoden saikkupäivät kahden käden laskettavissa. Jos ottaa tavoitteeks viikko pari edes tälle vuodelle. Luulis mielenterveyssyistä saavan helposti?

Kolme viikkoa lomaa takana ja kaksi edessä.
Puhelin on soinut mutta en oo vastaillut ja sähköpostit yms. ilmoitukset koko ajan pois päältä. Se on varmaan se eka töypäivä taas semmonen helvetillinen sirkus kun miettii että mitenkä vitussa nää kaikki kerääntyneet hommat saa jiiriin mutta ei oteta stressiä.
Oon tässä lomalla vähän mietiskellyt että kuinka pienellä sitä tulisi toimeen jos downshiftais johonkin osa-aikatyöhön tai keksis jonkun jutun mitä vois silloin tällöin askarrella omassa verstaassa jotta saa pakolliset kulut katettua. Tai sitte sanoo johtajalle että hommat on jatkossa 100% etänä, ota tai jätä.

Taidan olla liikaa tottunut etään. En vaihtas hommiin, missä etäily/toimisto ei onnaa itse parhaaksi valitulla suhteella.

Tykkään roimistolla poiketa, jos tarve. Ja välillä muuten ja vaan kin. Huomenna es mes ajattelin poiketa. Ajankuluksi.

Voisi myös poiketa saunomassa.

Aloin nyt rampana tylsyyksissäni tekemään sormien avausliikettä kun löyty kuminauha sohvan välistä.

Voi jumalauta että tuntuu kädet nyt hyvältä. Tainnut olla ihan rahtusen jumissa, kun koskaan ennen tehny gripperien vastalihaksille mitään treeniä. Täytyy ottaa tavaksi.

Suositut

Back
Ylös Bottom