Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rehellisesti voin sanoa, että mitä enemmän siirrytään kuluttamaan aidon tarpeen mukaan, eikä mielihalujen mukaan, sitä iloisempi mä ainakin olen.Ensimmäistä kertaa ikinä tuli tuijoteltua sähkön hintoja, laskun maksaminen herätti uteliaisuuden.
Onpas tuo spot hintakin nyt melko korkealla, hetken kävi mielessä sellaseen vaihtaa. Nykyinen diili kannattaa ainakin vielä jonkun aikaa.
Viherpiiperöt varmaan iloisia kun ihmiset alkaa kattoon kulutustaan.
Ensimmäistä kertaa ikinä tuli tuijoteltua sähkön hintoja, laskun maksaminen herätti uteliaisuuden.
Onpas tuo spot hintakin nyt melko korkealla, hetken kävi mielessä sellaseen vaihtaa. Nykyinen diili kannattaa ainakin vielä jonkun aikaa.
Viherpiiperöt varmaan iloisia kun ihmiset alkaa kattoon kulutustaan.
Saas kattoa meneekö pienempiä toimijoita nurin, niille tulee karmeat tappiot tollasista pitkistä soppareista. Saadaanko talven huipuissa jo euron raja rikkiVuoden 2023 alkukesään asti mulla 4snt/kwh. 200m2 pidetään kunnolla lämpimänä +23. Pitkiä suihkuja ja kaikki koneet hyrrää koko ajan. Suoralla sähköllä lämpee. Menee sen 21000kwh. Ihan kohtuullisesti silti, uudehko energiatehokas talo.
Jos ens keväänä sähkönhinta on nykyisellään 27snt/kwh tai siellä 40snt mihin negatiivisimmat on maalannu niin varmaan alkaa järkeillä kulutusta. Aika helposti sais dropattua kulutusta jos laskis huonelämpötiltaa 2-3 astetta ja lämmittäis talven takkaa lähes päivittäin.
Alkaa olla aurinkopaneelit kannattavia mikäli niiden hinta ei witusti nouse.
Suunnittele mitä teet vapaa-ajallasi töiden jälkeen.Mitä täällä työpisteellä pitikään tehdä?
Suunnittele mitä teet vapaa-ajallasi töiden jälkeen.
Saas kattoa meneekö pienempiä toimijoita nurin, niille tulee karmeat tappiot tollasista pitkistä soppareista. Saadaanko talven huipuissa jo euron raja rikki![]()