Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Joo, tässä Sampassa on pakko olla joku nanokalvo näytönsuojana tai toi tunnistin ei toimi käytännössä ollenkaan. Ja siis nää nykytrendin mukaiset, näytön alle sijoitetut mitkä lie ultraäänitunnistimet ei vaan toimi mitenkään päin yhtä nopeasti ja luotettavasti mitä vanhemmat mekaaniset toimi.. en tiiä kypsyykö nää uudet tunnistimet tekniikkana vielä tuosta.

Ja joo, sama tuntuu olevan kokemus, että toi Lenovon tunnistin ei yksinkertaisesti vaan toimi :D
Sampan oman ensiasennuskalvon kanssa toimii mulla kuin ns. junan vessa, mutta esim lasiin jos vaihtais niin ei mitään. Harmi sinänsä.

Dellin läppärissä sorminjälkitunnistin toimii sanotaanko 80% onnistumisprosentilla.

Onkos tuo kosketusnäytöllinen? Onko hyhä?
Mulla on tuo kosketusnäytöllinen dellin läppäri. Aivan turha ominaisuus se kosketusnäyttö, mitä pirua sillä tekee jos edessä on näppis ja trackpad? Sitten jos kyseessä olisi joku läppäri/tablettiviritelmä kombo ja sitä käyttäisi tablettina niin ehkä joo, mutta muuten ihan turha.

Juuri katselin instagram-storya, jossa nainen Gee Märssussa porasi, että ovat niin persaukisia. Talous kuralla, kun lapsi on kipeänä. Heille on siis perustettu rahankeräys erikseen, ja sattumalta sitä on kritisoitu.

Ei kannata larpata varakasta osamaksusuossa. MOT.

Sampan oman ensiasennuskalvon kanssa toimii mulla kuin ns. junan vessa, mutta esim lasiin jos vaihtais niin ei mitään. Harmi sinänsä.

Dellin läppärissä sorminjälkitunnistin toimii sanotaanko 80% onnistumisprosentilla.
Tää nykyinen, uudelleen asennettu kalvo lienee melko samanlainen, mitä originaalikin. Ihan samat ongelmat noissa minusta on. Toimii luokkaa ihan ok, mutta edelleen huomattavasti huonommin, mitä ne mekaaniset toimi.

Dellin XPS-koneita oon katellu, mutta ei tullu mieleen, kun duunikonetta tilasin. Kai semmoisenkin ois saanu.. pitää ehkä miettiä yksityiskäyttöön, kun tää nykyinen vanhenee liiaksi.

Mulla on tuo kosketusnäytöllinen dellin läppäri. Aivan turha ominaisuus se kosketusnäyttö, mitä pirua sillä tekee jos edessä on näppis ja trackpad? Sitten jos kyseessä olisi joku läppäri/tablettiviritelmä kombo ja sitä käyttäisi tablettina niin ehkä joo, mutta muuten ihan turha.
Riippunee mitä sillä veheksellä tekee.

Kosketusnäytöllinen läppäri oli aivan huikee vehe kouluhommiin. Taululta/kankaalta kuvat, välittömästi pilven kautta kuvat PDF-dokumenttiin ja samalla sai kynällä piirrellä marginaaleihin kaavoja ja muita muistiinpanoja. Sai keskittyä kuuntelemiseen ja lopputuloksesta otti vaan valokuvat. Jos opettaja lisäsi jotain, niin teki sen itse kynällä PDF-dokumenttiin tehtyyn valokuvaan. Ee onnaa hiirellä kirjottelu ja nuolten ym symbolien teko. Niin hidasta, että ei tule käytettyä. Sen sijaan kosketusnäyttö läppärissä mahdollisti täysin paperivapaan opiskelun. Opettajatkin otti käyttämäni softia ylös, kun kuulemma oli niin näppärää.

Myin kosketusnäytöllisen läppärin eteenpäin ja ostin piirtopöydän normikoneelle. Ei lainkaan yhtä hyvä. Toki tarvekin vähäisempää nykyään.

Eli, riippuu käyttökohteesta. Itseltä kun kyselty, millainen läppäri korkeekoulunsa aloittavalle, niin eka vaatimus on juuri kosketusnäyttö ja sille kynä.

Eli, riippuu käyttökohteesta. Itseltä kun kyselty, millainen läppäri korkeekoulunsa aloittavalle, niin eka vaatimus on juuri kosketusnäyttö ja sille kynä.
No joo, riippuu tosiaan käyttökohteesta, mutta myös käyttötavoista. Ei tässä mun setupissa oo esim. mitään järkeä ruveta tökkiin tonne telakan suuntaan kynän kanssa. Rikkoutuu vaan hyvä ergonomia ts. tuolilla röhnääminen :D

Koulussa vois tulla kyseeseen, mutta aika syvälle on pinttynyt se tapa, että kirjoittelen muistiinpanot Notepad++:aan tai kopsaan PDF:n Wordiin ja täydennän sinne muistiinpanot.

Työmaailmassa presentaatioiden pitäjät taitaa tykätä sörkkiä suoraan näyttöä.. Itelle riittää, että sönköttää Teamsissa ruudunjaon kanssa, ettei oo tuossakaan mielessä käyttöä itelle.

Riippunee mitä sillä veheksellä tekee.

Kosketusnäytöllinen läppäri oli aivan huikee vehe kouluhommiin. Taululta/kankaalta kuvat, välittömästi pilven kautta kuvat PDF-dokumenttiin ja samalla sai kynällä piirrellä marginaaleihin kaavoja ja muita muistiinpanoja. Sai keskittyä kuuntelemiseen ja lopputuloksesta otti vaan valokuvat. Jos opettaja lisäsi jotain, niin teki sen itse kynällä PDF-dokumenttiin tehtyyn valokuvaan. Ee onnaa hiirellä kirjottelu ja nuolten ym symbolien teko. Niin hidasta, että ei tule käytettyä. Sen sijaan kosketusnäyttö läppärissä mahdollisti täysin paperivapaan opiskelun. Opettajatkin otti käyttämäni softia ylös, kun kuulemma oli niin näppärää.

Myin kosketusnäytöllisen läppärin eteenpäin ja ostin piirtopöydän normikoneelle. Ei lainkaan yhtä hyvä. Toki tarvekin vähäisempää nykyään.

Jos siis riittää aivokapasiteetti kuuntelemaan ja tekemään muistiinpanoja yhtäaikaa...minulla ei riitä.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Rantiksia on näkynyt pihalla ennenkin, eka kerta kun kyyn näki. Luikku ku mikä mut joku +50cm

IMG_20220722_144903_compress59.jpg

Voi pyhä sylverö ja saatana että oli hikikikistä hommaa käyä salilla näillä kosteusprosenteilla.

suositteletko silti?

muutakaan tekemistä kun en nyt juuri keksi

toivon Taivaanisältä, ettei illemmalla sataisi, että pääsisi alueelle

jos ei pääse niin miten ihmeessä viihdytän itseäni illan?!

Juuri katselin instagram-storya, jossa nainen Gee Märssussa porasi, että ovat niin persaukisia. Talous kuralla, kun lapsi on kipeänä. Heille on siis perustettu rahankeräys erikseen, ja sattumalta sitä on kritisoitu.

Ei kannata larpata varakasta osamaksusuossa. MOT.
SoMe on syöpä vai mitenkäs se menikään. Noita keräyksiä on kyllä pilvin pimein, missä kinutaan rahaa paikkaamaan oman elämän "puutoksia". Myyköön autonsa jos tarvitsee rahaa, niin se menee muillakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom