Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Ikävöin Plevnan makkarapannua.
Ai perhana, olen vahvasti tykästynyt Plevnaan, jonka nimeä en jostain syystä ikinä muista jos ei siitä muistuta tai se ole luettavissa. Kerran päihteitä vahvasti väärin(?) käyttämisen jälkeisenä aamuna otin ison currywurstin varoitteluista huolimatta, lähdin häpeillen puoliakaan syömättä.

Joskus vielä palaan sinne ja syön kuin pullukka.

Tautiin voi tietysti liittyä samantyyppinen sairauden tunnottomuus mikä vaivaa ainakin tuolla yhdessä ravintopuolen ketjussa...
Haluaisin jotenkin tarttua enemmän vielä tässä Nääsvilleläisyyteen, mutta nyt mentiin niin syviin vesiin, että melkein pitää alkaa mollaamaan jo Porilaisia.

#tiätsäänääs

Aina on ollut kyllä monia syitä Tampereella käymiseenkin.

Satunnaisien (nykyisin ehkä melkein yleisimpien) Off-topic ketjussa pyrähtämisien perusteella videon lataajaa alan epäillä erääksi nimeltä mainistemattomaksi ketjussa esiintyväksi henkilöksi.

Etkö kerenny kiksauttaan? Nykyäänhän on vähän jo myöhäistä (tai aikaista, riippuen avioliiton kestosta).
Ajauduin opiskellessa ihan kummille poluille enkä mä niissä Jyväskylän sisäänpäinlämpeävissä rokkipiireissä kulkenu ollenkaan. Lorttoilin insinöörimiesten kanssa sillon. Mynniä uskalsi ihastella vaan kaukaa.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Onkohan Sylvi hukkunna?
Tokko siinä Peurungan rantavedessä moinen onnistunut.

Ja kelien lämpeneminen näkyi aiheuttavan taas sen, että soijaa riitti ja unet vähän mitä sattui. Pitää huudattaa seuraavaksi yöksi tuota ilmastointipönttöä. Ja nyt kahvinkeitintä, että saapi silmät auki.

Pitää huudattaa seuraavaksi yöksi tuota ilmastointipönttöä.

Minä taas pidin eilen ovea ja ikkunaa auki, että sain sisäilmaa lämmitettyä, nousi kahteenkymmeneen neljään! patterit päälle uhkakuvaa sai taas siirrettyä ainakin hetkellisesti

Minun koko huushålli oli jähtynyt jo kahteenkymmeneen, ja se alkaa olla jo semmonen kalsea, nippa-nappa pärjää ilman pattereita

kesällä kun ei kehtaa villapaita päällä hengailla

paitsi kehtasinhan minä tuossa pari viikkoa sitten olla teraasilla villapaita ja nahkatakki päällä, silti oli viileä piti välillä käydä sisällä lämmittelemässä

NAISlämmittäjä olisi kiva

olen muuten heittänyt lopullisesti lusikan nurkkaan #seksikkäästitatuoidun suhteen, se tapahtui eilen

ei halua olla Minun kanssa missään tekemisissä

Asiasta viidenteen: jos uusien älyluurien sormenjälkitunnistimet on välillä perseestä, niin tän Thinkpad X1:n virtanapissa oleva sormenjälkitunnistin vasta paska onkin. Onkohan tuo kerran, kaksi oikeasti toiminut, nyt otin viimein pois käytöstä.

Eikä tuolla oo duunikoneen tapauksessa oikein mitään järkevää funktiotakaan, kun kone laitetaan kerran päivässä käyntiin ja lukitusnäytöltä mennään sisään pin-koodilla.

Asiasta viidenteen: jos uusien älyluurien sormenjälkitunnistimet on välillä perseestä, niin tän Thinkpad X1:n virtanapissa oleva sormenjälkitunnistin vasta paska onkin. Onkohan tuo kerran, kaksi oikeasti toiminut, nyt otin viimein pois käytöstä.

Eikä tuolla oo duunikoneen tapauksessa oikein mitään järkevää funktiotakaan, kun kone laitetaan kerran päivässä käyntiin ja lukitusnäytöltä mennään sisään pin-koodilla.
Onkos tuo kosketusnäytöllinen? Onko hyhä?

Onkos tuo kosketusnäytöllinen? Onko hyhä?
Ei taida olla, ei ois mulle mitään käyttöäkään, kun koodailen ulkoisen ruudun, näppiksen ja hiiren kanssa 99% ajasta.

Muuten ihan pätevä vehje. En minä tosin kaipaa juuri muuta, kuin että kone on vakaa, tuuletin ei huuda jatkuvasti ja tehoja piisaa sen verran, että saa pyöriteltyä duunissa tarvittavat roinat, ja tuossa tää on toiminut hyvin.

Joku Lenovo oli aikaisemmastakin firmasta, jonkin matkaa kuppaisemmilla spekseillä, kyllä tällä eron huomasi.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom