taas siirrettyä ainakin hetkellisesti
Joudut pian maksamaan Fortumin tötöilystä Saksanmaalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
taas siirrettyä ainakin hetkellisesti
Tuo pyörillä oleva laatikko esim. aivan kamala.
niin en ostele mitään outoja asioita
Jaa. Mulla on tällä hetkellä yks kunnollinen 2.1 systeemi ja yhdet vähän paremmat luurit. Kai siitä jollain logiikalla voi outoakin saada :D Genejähän on muutenkin Suomessa pilvin pimein - niin (koti)studioissa kuin telkkareiden vieressäkin.Minusta sinulla on jo nyt tuo hifi äärinmäisen lähellä että se on outouden puolella
Voi olla muusta kiinni kuin autosta.saisikohan tuollasella etes NAISta?
sitäpaitsi, Minulle on etelleen täydellinen mysteeri miten autolla saadaan sitä NAISta?
ei ole ollut ikinä lähelläkään!
Voi olla muusta kiinni kuin autosta.
Onko toimivaa sellaista jossain vehkeessäsormenjälkitunnistin vasta paska onkin.
Ehkä se hänen omasta mielestään sointuu hienosti tuohon upeaan uimalakin näköiseen päätatuointiin?Tuo pyörillä oleva laatikko esim. aivan kamala.
En tiiä tarkoititko läppäreitä, luureja vai yleensä, mutta siis ne vanhemmissa luureissa olleet mekaanisethan toimi hienosti. Mulla oli joku Honor joitain vuosia sitten, missä tunnistin oli vielä sijoitettu taakse kameran alle. Se oli ergonomialtaan ja toiminnaltaan ihan ylivertainen tähän Samppaankin (S21 ultra) verrattuna.Onko toimivaa sellaista jossain vehkeessä
Luureissa ne tunnistimet on siitä paskoja että minkäänlaisen suojakuoren kanssa niitä ei saa kunnolla käytettyä, vaikka olis reikä kuoressa niin se tunnistin on siellä poterossa.En tiiä tarkoititko läppäreitä, luureja vai yleensä, mutta siis ne vanhemmissa luureissa olleet mekaanisethan toimi hienosti. Mulla oli joku Honor joitain vuosia sitten, missä tunnistin oli vielä sijoitettu taakse kameran alle. Se oli ergonomialtaan ja toiminnaltaan ihan ylivertainen tähän Samppaankin (S21 ultra) verrattuna.
Läppärien tunnistimista ei oo tosiaan tätä nykyistä työkonetta enempää kokemusta.
Joo, tässä Sampassa on pakko olla joku nanokalvo näytönsuojana tai toi tunnistin ei toimi käytännössä ollenkaan. Ja siis nää nykytrendin mukaiset, näytön alle sijoitetut mitkä lie ultraäänitunnistimet ei vaan toimi mitenkään päin yhtä nopeasti ja luotettavasti mitä vanhemmat mekaaniset toimi.. en tiiä kypsyykö nää uudet tunnistimet tekniikkana vielä tuosta.Luureissa ne tunnistimet on siitä paskoja että minkäänlaisen suojakuoren kanssa niitä ei saa kunnolla käytettyä, vaikka olis reikä kuoressa niin se tunnistin on siellä poterossa.
Ainakaan HP ja Lenovon sormenjälkitunnistimet ei toimi huonostikaan.