Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Joudut pian maksamaan Fortumin tötöilystä Saksanmaalla.

ollaan jo veneessä matkalla pohjaan?

Näyttökuva 2022-07-22 kello 9.37.12.png

Tuo pyörillä oleva laatikko esim. aivan kamala.

no,mutta, TheG hän on staattussymboli

en tosin Minäkään ikimaalimasssa kehtaisi tuollasta omistaa, jonkun muun amg mersun kyllä, ilman mallimerkintöjä!

saisikohan tuollasella etes NAISta?

sitäpaitsi, Minulle on etelleen täydellinen mysteeri miten autolla saadaan sitä NAISta?

ei ole ollut ikinä lähelläkään!

niin en ostele mitään outoja asioita

eli huumeisiin ja NAISiin kaikki? eikö ne ole ne tuhlailun kohteen jotka kaikki ymmärtää

Minusta sinulla on jo nyt tuo hifi äärinmäisen lähellä että se on outouden puolella

olen satavarma, että ökyrikkaana, se on sinulla sitä aivanvarmasti

hifista puheenollen olen joutunut tänäSuvena jo kahtesti pettymään äänenpainetasoihin

saunassa soi hiljaa ja vauhtiajoilla vielä hiljempaa

kenen syy? DeGröna?

Minusta sinulla on jo nyt tuo hifi äärinmäisen lähellä että se on outouden puolella
Jaa. Mulla on tällä hetkellä yks kunnollinen 2.1 systeemi ja yhdet vähän paremmat luurit. Kai siitä jollain logiikalla voi outoakin saada :D Genejähän on muutenkin Suomessa pilvin pimein - niin (koti)studioissa kuin telkkareiden vieressäkin.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
saisikohan tuollasella etes NAISta?

sitäpaitsi, Minulle on etelleen täydellinen mysteeri miten autolla saadaan sitä NAISta?

ei ole ollut ikinä lähelläkään!
Voi olla muusta kiinni kuin autosta.

Joskus saatellut daamia niin, että öljyt valui pakosarjalle (auton, ei daamin) ja kauhea käry imeytyi auton sisään.

Naureskeltiin asialle ja ilta oli toivotunlainen. En siis usko, että asia on autosta kiinni.

Jos oisin rikas, niin en kyllä tiedä mitä tekisin. Ehkä vähemmän röitä ja enemmän urheilua. Ja ehkä eri alojen opintoja lisää roimasti.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onko toimivaa sellaista jossain vehkeessä
En tiiä tarkoititko läppäreitä, luureja vai yleensä, mutta siis ne vanhemmissa luureissa olleet mekaanisethan toimi hienosti. Mulla oli joku Honor joitain vuosia sitten, missä tunnistin oli vielä sijoitettu taakse kameran alle. Se oli ergonomialtaan ja toiminnaltaan ihan ylivertainen tähän Samppaankin (S21 ultra) verrattuna.

Läppärien tunnistimista ei oo tosiaan tätä nykyistä työkonetta enempää kokemusta.

En tiiä tarkoititko läppäreitä, luureja vai yleensä, mutta siis ne vanhemmissa luureissa olleet mekaanisethan toimi hienosti. Mulla oli joku Honor joitain vuosia sitten, missä tunnistin oli vielä sijoitettu taakse kameran alle. Se oli ergonomialtaan ja toiminnaltaan ihan ylivertainen tähän Samppaankin (S21 ultra) verrattuna.

Läppärien tunnistimista ei oo tosiaan tätä nykyistä työkonetta enempää kokemusta.
Luureissa ne tunnistimet on siitä paskoja että minkäänlaisen suojakuoren kanssa niitä ei saa kunnolla käytettyä, vaikka olis reikä kuoressa niin se tunnistin on siellä poterossa.

Ainakaan HP ja Lenovon sormenjälkitunnistimet ei toimi huonostikaan.

Luureissa ne tunnistimet on siitä paskoja että minkäänlaisen suojakuoren kanssa niitä ei saa kunnolla käytettyä, vaikka olis reikä kuoressa niin se tunnistin on siellä poterossa.

Ainakaan HP ja Lenovon sormenjälkitunnistimet ei toimi huonostikaan.
Joo, tässä Sampassa on pakko olla joku nanokalvo näytönsuojana tai toi tunnistin ei toimi käytännössä ollenkaan. Ja siis nää nykytrendin mukaiset, näytön alle sijoitetut mitkä lie ultraäänitunnistimet ei vaan toimi mitenkään päin yhtä nopeasti ja luotettavasti mitä vanhemmat mekaaniset toimi.. en tiiä kypsyykö nää uudet tunnistimet tekniikkana vielä tuosta.

Ja joo, sama tuntuu olevan kokemus, että toi Lenovon tunnistin ei yksinkertaisesti vaan toimi :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom